Ajax - PSV 18-12
Moderator: mods
Re: Ajax - PSV 18-12
Ik vond Cassiera helemaal niet zo beroerd als nu geschreven wordt. Hij had 2x moeten scoren en verder speelde hij echt niet slecht. Won veel duels in de lucht, heeft oog voor zijn medespelers.
1-1 was onnodig, vond het een fout van Klaassen. Sanchez moest naar links stappen omdat Luuk de Jong het gat trok...
1-1 was onnodig, vond het een fout van Klaassen. Sanchez moest naar links stappen omdat Luuk de Jong het gat trok...
-
PSV viel me trouwens zwaar tegen. Iedere keer als er druk op gezet werd, gaven ze de bal weg.
Maar ik weet niet wat er gebeurd vanaf minuut 70, maar Ajax gaf het plots uit handen.
Maar ik weet niet wat er gebeurd vanaf minuut 70, maar Ajax gaf het plots uit handen.
Whitey on the moon.
Vraag me oprecht af waar al dat optimistische vandaan komt. Ajax speelde andermaal een hele zwakke pot hoor, tegen een hele matige tegenstander. PSV heeft 5 tot 6 grote kansen gehad. Al binnen 10 minuten 2 grote kopkansen voor die gasten.
Klaassen en Veltman de 2 beste bij Ajax. Ziyech weer heel teleurgesteld. Over Younes en Cassiera wil ik het niet hebben, die zijn niveau Lienden.
Klaassen en Veltman de 2 beste bij Ajax. Ziyech weer heel teleurgesteld. Over Younes en Cassiera wil ik het niet hebben, die zijn niveau Lienden.
columbus schreef:Ik vond Cassiera helemaal niet zo beroerd als nu geschreven wordt. Hij had 2x moeten scoren en verder speelde hij echt niet slecht. Won veel duels in de lucht, heeft oog voor zijn medespelers.
Cassierra heeft welgeteld 0 luchtduels gewonnen. Letterlijk. Het enige positieve aan hem vandaag was toen hij de bal een keertje niet aanraakte bij de 1-0. Is ontzettend sloom ook. Heeft het bij mij vandaag wel afgedaan.
Die Cerny ben ik voorlopig ook klaar mee. Ik kan het echt niet goed hebben met dat slappe, luie van sommige van die jongens. En die Cerny is wel retelui, heb ik inmiddels wel door.
Met Dolberg was het wel minimaal 4-0 geworden vandaag hoor. Die kansen van Cassierra had ik ook nog gemaakt.
Er zijn me vandaag een paar dingen weer eens duidelijk gemaakt:
1. Lasse is een held, meteen nog twee jaar vastleggen.
2. We komen op de flanken gruwelijk tekort.
3. Achter Dolberg hebben we niets klaarstaan - ik had vandaag een stuk liever Clement in plaats van Cassierra gezien.
- Je bent net zolang gestoord tot je een genie bent -
- Ajaciedjuh
Cocu vindt het terecht. 

"Never argue with stupid people, they will drag you down to their level and then beat you with experience."
Wat een onzin. Klaassen is te laat. Mag nooit. Sanchez staat Luuk te dekken. Alsof de bal naar Siem was gespeeld als Sanchez daar stondBert schreef:Er gaan meerdere dingen fout daar, maar als Sanchez gewoon zijn zone houdt dan kan die goal nooit vallen.

IK GELOOF!!!!!!
Lekker voor 'm. Derde staan is ook niet alles he.Ajaciedjuh schreef:Cocu vindt het terecht.
Lionel schreef:Wat een onzin. Klaassen is te laat. Mag nooit. Sanchez staat Luuk te dekken. Alsof de bal naar Siem was gespeeld als Sanchez daar stondBert schreef:Er gaan meerdere dingen fout daar, maar als Sanchez gewoon zijn zone houdt dan kan die goal nooit vallen.
Inderdaad. Luuk moet ook gedekt worden. Sanchez speelde in mijn ogen zijn zwakste wedstrijd sinds ie bij Ajax zit hoor, maar Bertje slaat de plank hier weer eens mis.
Precies ... Bert had zijn brilletje net niet op ... Overigens was Riedewald w.b. opbouw een drama ...Lionel schreef:Wat een onzin. Klaassen is te laat. Mag nooit. Sanchez staat Luuk te dekken. Alsof de bal naar Siem was gespeeld als Sanchez daar stondBert schreef:Er gaan meerdere dingen fout daar, maar als Sanchez gewoon zijn zone houdt dan kan die goal nooit vallen.
Laatst gewijzigd door 999 op zo dec 18, 2016 7:21 pm, 1 keer totaal gewijzigd.
Blij met de punten ...
Overigens - Siem in zo'n psv shirt tegen ons de beslissende zien maken... Had ik echt in m'n ergste nachtmerries niet meegemaakt. Meen ik echt, ik ben er goed ziek van. Wat een lul.
Ik vond dat Cassiera wel wat meer met zijn kansen had mogen doen, maar het waren nou niet bepaald intikkertjes. Die kan elke spits wel eens missen. Ziyech was al niet op zijn best maar in het laatste kwartier was hij het helemaal kwijt. Younes kijkt niet goed, maar verder kan hij wel een beetje voetballen. Makkelijk gezegd dat er iets gehaald moet worden voor de vleugel, maar spelers die even een mannetje passeren en de bal strak voorzetten zijn er niet zoveel, en als ze er zijn worden ze snel een hele grote duurbetaalde ster.
Wollt ihr den totalen Mensch?
Wilt zijn punt maken mbt Sanchez.Mr. Ajax schreef:Lionel schreef:Wat een onzin. Klaassen is te laat. Mag nooit. Sanchez staat Luuk te dekken. Alsof de bal naar Siem was gespeeld als Sanchez daar stondBert schreef:Er gaan meerdere dingen fout daar, maar als Sanchez gewoon zijn zone houdt dan kan die goal nooit vallen.
Inderdaad. Luuk moet ook gedekt worden. Sanchez speelde in mijn ogen zijn zwakste wedstrijd sinds ie bij Ajax zit hoor, maar Bertje slaat de plank hier weer eens mis.
IK GELOOF!!!!!!
Echt zware kloten dat Dolberg zo vroeg is uitgevallen, baal ik echt van. Had er volledig anders kunnen uitzien.
-
- AT Toto winner 15/16
Ik mag toch hopen dat Overmars in de winterstop versterkingen gaat halen. Wat ik enorm kut vind is dat we afhankelijk van fnoord zijn.
Bizar hoe vaak de slotfase Ajax nekt: kakkies, AZ, Twente, edsv. Zijn de spelers niet fit??
Ik lees ook dat die sombrero er 2 van ons uit schopt. Respect, maar waren test Klaassen zijn hamstrings niet?
Ziyech ook weer slecht, lees ik. Dat lijkt de trend te worden. Ajax heeft buitenspelers, een volwaardig alternatief voor Dolberg nodig. O.a.
Ik lees ook dat die sombrero er 2 van ons uit schopt. Respect, maar waren test Klaassen zijn hamstrings niet?

Ziyech ook weer slecht, lees ik. Dat lijkt de trend te worden. Ajax heeft buitenspelers, een volwaardig alternatief voor Dolberg nodig. O.a.
En ik blijf het merkwaardig vinden dat Bazoer zo makkelijk weg mag. Die ga je volgens mij nog enorm nodig hebben dit seizoen.
Bizar ook hoe lang Bosz wachtte met het wisselen van Dolberg. Eerste 20 minuten speelde je met 10 man, die jongen kon werkelijk helemaal niks meer.
PSV miste een bak met kansen, maar Ajax kon er trouwens ook wat van. Zowel Zivkovicz als Azzouzi zijn wel een paar klassen beter dan onze Colombiaanse spits hè.
Bizar ook hoe lang Bosz wachtte met het wisselen van Dolberg. Eerste 20 minuten speelde je met 10 man, die jongen kon werkelijk helemaal niks meer.
PSV miste een bak met kansen, maar Ajax kon er trouwens ook wat van. Zowel Zivkovicz als Azzouzi zijn wel een paar klassen beter dan onze Colombiaanse spits hè.
Dolberg was sinds zijn hattrick toch ook goed waardeloos? Hoezo hadden we met hem wel gewonnnen?
IK GELOOF!!!!!!
Dat is toch precies mijn punt! Sanchez hoeft helemaal niet met Luuk de Jong mee. Riedewald (?) had die zone, Sanchez moet gewoon z'n eigen zone houden. Echt een probleem bij die jongen: een garantie voor chaos.Lionel schreef:Wat een onzin. Klaassen is te laat. Mag nooit. Sanchez staat Luuk te dekken. Alsof de bal naar Siem was gespeeld als Sanchez daar stond
Nog steeds eens met Boem.
En met niemand anders!
En met niemand anders!
Omdat Dolberg een prima voetballende koele kansenbenutter is en Cassierra een beperkte kluns.
-
Cerny is trouwens een blind paard. Waarom werd ie gewisseld? Geblesseerd of kon Bosz het niet meer aanzien?
Het blijft jammer, PSV was echt in slechte doen.
Vond Ajax goed spelen, alleen vergeten we de trekker over te halen. Vandaag en bijvoorbeeld tegen Luik. Je bent zoveel beter.... Conditioneel is het ook niet best. Ziyech en Younes zakken na 70 minuten echt totaal weg.
Het blijft jammer, PSV was echt in slechte doen.
Vond Ajax goed spelen, alleen vergeten we de trekker over te halen. Vandaag en bijvoorbeeld tegen Luik. Je bent zoveel beter.... Conditioneel is het ook niet best. Ziyech en Younes zakken na 70 minuten echt totaal weg.
Whitey on the moon.
Klaassen deed het ook niet goed. Hij stond goed tov Siem en de restverdediging, maar ging toen om onbegrijpelijke reden juist doordekken waardoor het gat viel. Overkomt hem vaker, dat soort fouten. Trainbaar lijkt me: heeft Ajax een defensive coach?Bert schreef:Dat is toch precies mijn punt! Sanchez hoeft helemaal niet met Luuk de Jong mee. Riedewald (?) had die zone, Sanchez moet gewoon z'n eigen zone houden. Echt een probleem bij die jongen: een garantie voor chaos.Lionel schreef:Wat een onzin. Klaassen is te laat. Mag nooit. Sanchez staat Luuk te dekken. Alsof de bal naar Siem was gespeeld als Sanchez daar stond
Riedewald stond niet in de buurt van Luuk.Bert schreef:Dat is toch precies mijn punt! Sanchez hoeft helemaal niet met Luuk de Jong mee. Riedewald (?) had die zone, Sanchez moet gewoon z'n eigen zone houden. Echt een probleem bij die jongen: een garantie voor chaos.Lionel schreef:Wat een onzin. Klaassen is te laat. Mag nooit. Sanchez staat Luuk te dekken. Alsof de bal naar Siem was gespeeld als Sanchez daar stond
ALS Klaassen goed had gestaan was het ook geen goal geweest. Of als Onana tien meter voor zijn goal had gestaan, had hij de pass meteen kunnen vangen.
@ Wimpey: Dolberg bakte er de laatste tijd weinig van. Mega-talent, maar is er nog niet.
IK GELOOF!!!!!!
Riedewald had helemaal niks Bert .. .Riedewald stapt uit om Pereiro op te vangen .. Die was nergens te bekennen in zijn " zone " ... De fout zit bij Klaassen , ondanks zijn goede wedstrijd, laat de Jong uit zijn rug komen ..Bert schreef:Dat is toch precies mijn punt! Sanchez hoeft helemaal niet met Luuk de Jong mee. Riedewald (?) had die zone, Sanchez moet gewoon z'n eigen zone houden. Echt een probleem bij die jongen: een garantie voor chaos.Lionel schreef:Wat een onzin. Klaassen is te laat. Mag nooit. Sanchez staat Luuk te dekken. Alsof de bal naar Siem was gespeeld als Sanchez daar stond
Laatst gewijzigd door 999 op zo dec 18, 2016 8:47 pm, 1 keer totaal gewijzigd.
Blij met de punten ...
Goh, wat zijn jullie hard over Cassiera. DIe jongen is hier net en is nog hardstikke jong. Het zal best dat ie een hoop kansen heeft gemist, maar hij krijgt die kansen wel door uitstekend te berwegen en te zorgen dat hij alleen voor die keeper komt te staan. Een groot talent, die jongen komt er wel.
I think I lost my fucking headache
- Ajaciedjuh
Mee eens. Zal nooit geen goalgetter worden, maar wel een prima aanspeelpunt.LucaS schreef:Goh, wat zijn jullie hard over Cassiera. DIe jongen is hier net en is nog hardstikke jong. Het zal best dat ie een hoop kansen heeft gemist, maar hij krijgt die kansen wel door uitstekend te berwegen en te zorgen dat hij alleen voor die keeper komt te staan. Een groot talent, die jongen komt er wel.
"Never argue with stupid people, they will drag you down to their level and then beat you with experience."