Panathinaikos - Ajax 15-09-2016
Moderator: mods
- Giacomo Puccini
Re: Panathinaikos - Ajax 15-09-2016
Handig is het niet. Maar ik moet Zyech wel nageven, dat vanaf het moment dat hij er wat venijn in gooide, Ajax ook eindelijk ging voetballen. Zijn verbetenheid sloeg over op de rest. Naast Zyech en Sanchez zie ik te weinig spelers die de strijd aangaan, zelfs mr passie en vuur niet.
Lijkt me sterk dat Ajax dit nog weggeeft, zoveel stelt Pana gelukkig ook niet voor.
Lijkt me sterk dat Ajax dit nog weggeeft, zoveel stelt Pana gelukkig ook niet voor.
Ajax!
Gudelj was de basis voor de 1-2.
Sink graven Erin. Wat doet unibet op een penalty in de laatste minuut
Sink graven Erin. Wat doet unibet op een penalty in de laatste minuut
NOOIT meer Seedorf a.u.b.
De manier waarop is alleen wel Ajax-onwaardig.
Alright, stop this nonsense. It is getting way too silly!
Het is nog steeds vreselijk. Maar met 3 punten naar huis is wel lekker...Khraa schreef:De manier waarop is alleen wel Ajax-onwaardig.
Mooi moment dat Gudelj ging staan ;)
Alright, stop this nonsense. It is getting way too silly!
Stond dus he-le-maal vrij.... Brrrrr
"Mensen worden door vraagtekens aan het denken gezet, niet door uitroeptekens." J.L. Heldring
Haha! Absoluut... Niet bang, mooi!Khraa schreef:Mooi moment dat Gudelj ging staan ;)
Oei! Dit was wel een reuze kans... Kom op Ajax! Die gasten spelen nu met 9 man!
Zaadpot.
"Mensen worden door vraagtekens aan het denken gezet, niet door uitroeptekens." J.L. Heldring
- Ajaciedjuh

"Never argue with stupid people, they will drag you down to their level and then beat you with experience."
Mooi, 3 punten. Daar is alles ook verder mee gezegd. Hoe er op het laat die kans wordt uitgespeeld, vreselijk.
-
- AT Toto winner 10/11
Hahaha, die blessuretijd was echt te bizar voor woorden. Van beide teams. Wat déden ze echt?!
Schöne zou voor deze invalbeurt naar het tweede moeten worden teruggezet. Mag je een kwartier meedoen, kan je het zelfs dán niet opbrengen om iets meer te doen dan sjokken.
Schöne zou voor deze invalbeurt naar het tweede moeten worden teruggezet. Mag je een kwartier meedoen, kan je het zelfs dán niet opbrengen om iets meer te doen dan sjokken.
- Ajaciedjuh
En de bal continue verspelen.Scherrer schreef:Hahaha, die blessuretijd was echt te bizar voor woorden. Van beide teams. Wat déden ze echt?!

"Never argue with stupid people, they will drag you down to their level and then beat you with experience."
Niet om aan te gluren. Maar wel de eerste Europese uitwinst sinds Legia uit in dat lege stadion als ik me niet vergis.
Je kunt alles wat je wilt, als je maar oefent
Nam het tempo van de rest van het elfral over 

Blij met de punten ...
Na exp. Robinson toch maar de 2e helft gekeken. Dit zal het slechtste, domste, meest geestdodende en beschamendste Ajax van deze eeuw zijn. Puinhoop.
Beschamende vertoning. Corners waar niet eens meer iemand naar voren komt. Een zee van ruimte niet benutten maar naar de zijkant gaan om tijd te winnen. Ik weet dat het Ajax waar ik ooit gek op was al een tijdje niet meer bestaat maar vanavond maakte ze het wel heel bont.
Nil volentibus arduum
Vertrouwen tanken, of zoiets.
2e helft wel veel beter.
2e helft wel veel beter.
NOOIT meer Seedorf a.u.b.
Je vergeet PAOK een week of 6 geleden.beelzebub schreef:Niet om aan te gluren. Maar wel de eerste Europese uitwinst sinds Legia uit in dat lege stadion als ik me niet vergis.
I think I lost my fucking headache
- Giacomo Puccini
Het was een armetierige pot voetbal. Wel het nodige spektakel in de tweede helft, het was verre van saai, maar mijn god wat is er een hoop werk aan de winkel voor Bosz, die man is niet te benijden. Nogmaals, geheel logisch dat het zo stroef loopt met een selectie die zo veel pussy's herbergt. De balans is ver te zoeken. De derde plek in de competitie wordt een hels karwei, dankzij jaren wanbeleid.
Ajax!
Die Bosz is zoooo hardleers. Laat gewoon z'n verdediging op 1 lijn verdedigen net als tegen Roda.Het is gvd blessuretijd. Zet dat strafschopgebied vol. Het is dat die goser niet kan koppen. Hoeveel goals moeten we nog tegen krijgen uit standaardsituaties voordat die arrogante lul het doorheeft? Je kan toch geen wedstrijden winnen als je zo verdedigt? Kan daar zo kwaad om worden.zeux schreef:Stond dus he-le-maal vrij.... Brrrrr
Wat was Ziyech aan het doen? Laat zich koeioneren door die heaumeau met z'n klompvoetjes. Je bent gvd de spelverdeler van Ajax en laat je wegzetten door een simpele waterdrager. Gozer zakt nu al weg richting Ajax-niveau en gaat dan ook nog domme dingen doen.Khraa schreef:De manier waarop is alleen wel Ajax-onwaardig.
Wie was de allerslechtste? Veltman, Ziyech of schietuh Gudelj?
Was dit beschamend of niet?