Bert schreef:Verdediging loopt weer alleen maar achteruit.
Hele elftal liep alleen maar achteruit. 5 seconden regel is alweer old history, aan hoog (of uberhaupt) druk zetten doen ze ook niet.
Ik word er echt gek van. Dat ten alle tijden achteruit lopen en spelen zit er bij bepaalde spelers gewoon te diep in, in hun DNA. Riedewald, Klaassen... Echt om gek van te worden.
Er staat geen team, maar een samenstelling verwarde jongetjes die hun eigen zelfvertrouwen een beetje willen opkrikken. Voor mij enorm pijnlijk om naar te kijken. En dan heb ik het niet over het absolute gebrek aan voetbal gogme of intelligentie (wat op zich natuurlijk ook enorm pijnlijk is om te zien), maar over het totale gebrek aan iets wat aan topsport mentaliteit doet denken, een scheutje mannelijkheid, technisch vermogen...
Ik ben inmiddels wel van mening dat het aan de spelersgroep ligt. Jongens die het wel goed bedoelen, maar gewoon niet begrijpen wat het topsport inhoudt. Daarmee wil ik niet zeggen dat Bosz alles perfect doet, want je kunt ook wel stellen dat een goede trainer niet blind zijn eigen visie ervoor gooit, maar een speelwijze vindt waarmee de specifieke spelers waarmee hij te maken krijgt resultaten kunnen halen. Ik heb dus eerder medelijden met die gast, dat hij zo'n groep pussys voor zijn kiezen krijgt.
Sanchez was vandaag helemaal oke, als enige. Beste aan onze kant.