Ajax - Willem II 20-8-2016
Moderator: mods
- Ajaciedjuh
Re: Ajax - Willem II 20-8-2016
Verdiende nederlaag. Niks afgedwongen op de goal na. Trieste constatering.
"Never argue with stupid people, they will drag you down to their level and then beat you with experience."
Het gebrek aan scorend vermogen wordt inderdaad wel zorgelijk zo langzamerhand.
There is only one difference between a madman and me. I am not mad.
Salvador Dali
Salvador Dali
- Cluijffert
Oei, nog een paar wedstrijden en Frank de Boer en die tweede plek worden hier met terugwerkende kracht alsnog bejubeld als ware dat een geweldige prestatie door een visionaire toptrainer.
Laatst gewijzigd door Cluijffert op za aug 20, 2016 8:35 pm, 1 keer totaal gewijzigd.
I was recently diagnosed with a stage 4 I don't give a shit, I'm afraid is terminal.
Ajax heeft gewoon niet de techniek om in zo'n kleine ruimte te spelen. Eigenlijk werkt dat vele balbezit alleen maar in het nadeel van deze ploeg.
strafrondjes morgen!!
-
- mattie
- AT WC 2010 winner, AT Toto winner 11/12, 14/15, 18/19
Vlieg er Woensdag ook maar uit.. in de CL en zelfs EL heb je met deze bagger bende NIKS Maar dan ook niks te zoeken.. Het moet nog September worden en we hebben al 5 punten achterstand..
Ps Bosz je staat vanwege je kakkerlakken al met 0-1 achter.. Na vanavond 0-2.. Dus schoonmaak.. Wil men niet mee.. Jammer dan, maar daar is de uitgang..
Dit team had geen enkele intentie om te voetballen vanavond..
Ps Bosz je staat vanwege je kakkerlakken al met 0-1 achter.. Na vanavond 0-2.. Dus schoonmaak.. Wil men niet mee.. Jammer dan, maar daar is de uitgang..
Dit team had geen enkele intentie om te voetballen vanavond..
Weer op zoek naar een Interim coach..
- Ajaciedjuh
Gelukkig hebben we miljoenen genoeg opgehaald, dat het in ieder geval financieel geslaagd jaar wordt.
"Never argue with stupid people, they will drag you down to their level and then beat you with experience."
-
Wat is die Sanches allemaal aan het doen? Afrikaanse afwerking....
Whitey on the moon.
Het einde en teloorgang van dit Ajax en Bosz is ingezet Alles aan TH en directie mag oprotten je bent een voetbalclub geen spaarbank Overmars en co opzouten ga naar Deventer en neem Sar mee Straks verlangen we nog naar de Boer Het wordt tijd voor LvG
-
- AT Toto winner 15/16
Mwah nog een paar punten meer verspelen en het wordt al heel moeilijk hoor. Ik schijt op Psv maar die winnen wel gewoon lastige wedstrijdjes bij Utreg en Zwolle.GangstaRiB schreef:Wat een paniek zeg.. 3 wedstrijdjes onderweg...
- Ajaciedjuh
Verliezen is 1, maar zo machteloos, zwak, inspritatieloos,tergend slecht.
Poeh, om je kapot te schamen.
Wat. Een. Blamage.
"Mensen worden door vraagtekens aan het denken gezet, niet door uitroeptekens." J.L. Heldring
Dit kan niet. Wat een afgang

"Hate it or love it, the underdog's on top".
PSV heeft ook een betere selectie dan Ajax. Maar toch, 1-2 thuis tegen de kruikenzeikers is wel heel beroerd.
Typisch Bosz: of mooi voetbal of honderd procent hopeloos. Wel altijd veel balbezit.
Typisch Bosz: of mooi voetbal of honderd procent hopeloos. Wel altijd veel balbezit.
Fucking hell... Wat vreselijk matig allemaal. Het ontbreekt bij Ajax aan zo'n beetje alles
-
Het was niet best, maar ik hoop dat het TH beseft dat er wat extra's nodig is.Ajaciedjuh schreef:Verliezen is 1, maar zo machteloos, zwak, inspritatieloos,tergend slecht.
Vergelijk het met Man United. Jarenlang uitgezogen door Sir Alex, kostte jaren en vele coaches om dat enigszins recht te krijgen. Ik heb vertrouwen in Bosz. Dan maar een jaartje niet meedoen om de titel. Team needs an overhaul.
Whitey on the moon.
Dit is niet van dit jaar Ajaciedjuh, ik ben hier meedere keren verguisd als ik weer schreef dat het kampioenschap onder de Boer leuk is maar het vertoonde spel met de maand slechter werdt ....Ajaciedjuh schreef:Gelukkig hebben we miljoenen genoeg opgehaald, dat het in ieder geval financieel geslaagd jaar wordt.
Blij met de punten ...
Dit is niet van dit jaar Ajaciedjuh, ik ben hier meedere keren verguisd als ik weer schreef dat het kampioenschap onder de Boer leuk is maar het vertoonde spel met de maand slechter werdt ....Ajaciedjuh schreef:Gelukkig hebben we miljoenen genoeg opgehaald, dat het in ieder geval financieel geslaagd jaar wordt.
Blij met de punten ...
Dit is dat seizoen onder Danny Blind in the making. Je moet jonge spelers natuurlijk wel een kader geven.
Dat is niet van dit jaar Ajaciedjuh, ik ben hier meedere keren verguisd als ik weer schreef dat het kampioenschap onder de Boer leuk is maar het vertoonde spel met de maand slechter werdt ....Ajaciedjuh schreef:Gelukkig hebben we miljoenen genoeg opgehaald, dat het in ieder geval financieel geslaagd jaar wordt.
Laatst gewijzigd door 999 op za aug 20, 2016 8:44 pm, 1 keer totaal gewijzigd.
Blij met de punten ...
- Ajaciedjuh
Prima verwoord door Peter R. de Vries: een blamage, een wanprestatie.
Die moet je even toelichten.wimpey schreef:Dit is dat seizoen onder Danny Blind in the making. Je moet jonge spelers natuurlijk wel een kader geven.
There is only one difference between a madman and me. I am not mad.
Salvador Dali
Salvador Dali
- Cluijffert
Onder Frank de Boer hadden we deze wedstrijd gewoon gewonnen hoor
(met tergend saai voetbal weliswaar, maar goed dat schijnt uiteindelijk als we een paar potjes verliezen toch weer niet zo'n probleem te zijn)

(met tergend saai voetbal weliswaar, maar goed dat schijnt uiteindelijk als we een paar potjes verliezen toch weer niet zo'n probleem te zijn)
I was recently diagnosed with a stage 4 I don't give a shit, I'm afraid is terminal.
- mattie
- AT WC 2010 winner, AT Toto winner 11/12, 14/15, 18/19
brigade zuid schreef:Mwah nog een paar punten meer verspelen en het wordt al heel moeilijk hoor. Ik schijt op Psv maar die winnen wel gewoon lastige wedstrijdjes bij Utreg en Zwolle.GangstaRiB schreef:Wat een paniek zeg.. 3 wedstrijdjes onderweg...
Psv koopt ervaring.. Ajax koopt Talent ( zegt men )
Weer op zoek naar een Interim coach..