FC Groningen - Ajax 31-08-2014
Moderator: mods
Re: FC Groningen - Ajax 31-08-2014
Is die Chery niet wat voor ons... of die de Leeuw of elke andere speler van Groningen?
mattie schreef:Terecht 2-0..
CRISIS... Rot op dit Ajax.. met zijn technisch hart

Moet wel tegen je verlies kunnen hoor...
Daley kijkt en denkt: pffeuw... net op tijd weg anders had Man U me nooit meer gewild!
Ik neem het leven met een korrel zout...... schijfje citroen en een shot tequila!!!
Haha, jij maakt het helemaal mooiLaudrup schreef:Rot op Frank.
- mattie
- AT WC 2010 winner, AT Toto winner 11/12, 14/15, 18/19
6 punten op psv die sterker is dan verleden jaar..
Pleur op met deze selectie..
Pleur op met deze selectie..
Weer op zoek naar een Interim coach..
Daar ging Viergever toch echt prima het duel in hè! Echt iemand die graag wil winnen... Het zijn allemaal jongens waar je de oorlog niet mee wint. Sjonge jonge jonge wat een prut.
Heb je weer genoten? Een kansloze nederlaag tegen een armoedig FC Groningen? Wederom een waardeloze seizoensstart. Na 4 wedstrijden alweer 6 punten weggegooid. Weer je beste spelers verkopen. Rot op joh, ben er klaar mee.Arthur schreef:Haha, jij maakt het helemaal mooiLaudrup schreef:Rot op Frank.
Laatst gewijzigd door Laudrup op zo aug 31, 2014 3:18 pm, 1 keer totaal gewijzigd.
15 mei 2011.
Arthur schreef:Haha, jij maakt het helemaal mooiLaudrup schreef:Rot op Frank.
mwoa,
begin deze mening te delen (nu ff wat meer dan elke andere dag)
FdB blinkt niet uit door tactisch vernuft en na 4 jaar bouwen, the same old shit.
Is de koek misschien op?
Ik neem het leven met een korrel zout...... schijfje citroen en een shot tequila!!!
- Ajaciedjuh
Het beste Ajax sinds jaren volgens Overmars
, dus aankopen zullen er niet volgen.

"Never argue with stupid people, they will drag you down to their level and then beat you with experience."
- Ajaciedjuh
Verdiende nederlaag. Nu Moisander nog verkopen en we zijn klaar voor het seizoen.
"Never argue with stupid people, they will drag you down to their level and then beat you with experience."
De machteloosheid is het meest zorgwekkend.
"Mensen worden door vraagtekens aan het denken gezet, niet door uitroeptekens." J.L. Heldring
Kansloos... 3 schoten op doel??
we hebben minimaal een spits en een creatieve middenvelder nodig, maar eigenlijk ook gewoon 2 backs.
we hebben minimaal een spits en een creatieve middenvelder nodig, maar eigenlijk ook gewoon 2 backs.
zeux schreef:De machteloosheid is het meest zorgwekkend.
Precies!
wel willen maar niet weten hoe of waar te beginnen
Ik ben het er niet mee eens dat onze selectie er op achteruit is gegaan. Alleen Blind is weg (De Jong deed toch al een jaar niet meer mee), terwijl Viergever en El Ghazi erbij zijn gekomen.
Het probleem is nu vooral dat Ajax moeite heeft met de omschakeling naar meer vooruit voetballen. Dat gaat nog te vaak fout, waardoor we makkelijker goals tegen krijgen dan vorig jaar, maar als de ploeg straks weer is ingespeeld zal het een stuk beter zijn en er leuker uitzien dan vorig jaar.
Neemt niet weg dat zo'n resultaat als vandaag gewoon kut is, natuurlijk.
Het probleem is nu vooral dat Ajax moeite heeft met de omschakeling naar meer vooruit voetballen. Dat gaat nog te vaak fout, waardoor we makkelijker goals tegen krijgen dan vorig jaar, maar als de ploeg straks weer is ingespeeld zal het een stuk beter zijn en er leuker uitzien dan vorig jaar.
- mattie
- AT WC 2010 winner, AT Toto winner 11/12, 14/15, 18/19
Als je tegen Barca speelt ala.. of tegen een tegenstander speelt dan geen probleem.. Maar dit Ajax is zo dramatisch slecht.. Altijd maar het zelfde manier van willen voetballen en maar met jonkies voetballen..Dubbel schreef:mattie schreef:Terecht 2-0..
CRISIS... Rot op dit Ajax.. met zijn technisch hart![]()
De Chemie is op maar dan ook OP
Weer op zoek naar een Interim coach..
Overdrijven is ook een vak mensen. De Boer is absoluut niet foutloos maar we hebben die vier titels voor een belangrijk deel te danken aan zijn manier van werken. Met al z'n voor- en nadelen.
Zo hebben we dus toch weer onze slechte start te pakken. Net nu ik na de eerste twee wedstrijden dacht dat we dit jaar weer eens goed aan het seizoen zouden beginnen. Wat is dat toch? Dit kun je niet op het ontbreken van Blind schuiven. De groep is verder compleet en nauwelijks anders dan die van vorig seizoen. Je zou dus eerder verwachten dat het niveau aan het begin wat hoger is want het team zou ingespeeld moeten zijn.
Zo hebben we dus toch weer onze slechte start te pakken. Net nu ik na de eerste twee wedstrijden dacht dat we dit jaar weer eens goed aan het seizoen zouden beginnen. Wat is dat toch? Dit kun je niet op het ontbreken van Blind schuiven. De groep is verder compleet en nauwelijks anders dan die van vorig seizoen. Je zou dus eerder verwachten dat het niveau aan het begin wat hoger is want het team zou ingespeeld moeten zijn.
Nil volentibus arduum
Als je met 5 verdedigers staat, hoe kan je dan 2x zo slap staan te verdedigen??
Weet nu al wat de actie wordt; laten we behoudender gaan spelen want we geven te veel weg....
Waar is dat jank-smilie als je em nodig hebt
treurige vertoning!
Bijna geen kans gehad en alle duels verloren.
Weet nu al wat de actie wordt; laten we behoudender gaan spelen want we geven te veel weg....
Waar is dat jank-smilie als je em nodig hebt

treurige vertoning!
Bijna geen kans gehad en alle duels verloren.
Deel absoluut je mening! Maar ben er ook van overtuigd dat met twee echt goede aankopen, maar dan ook echt goede spelers het zomaar weer om kan slaan.mattie schreef:Als je tegen Barca speelt ala.. of tegen een tegenstander speelt dan geen probleem.. Maar dit Ajax is zo dramatisch slecht.. Altijd maar het zelfde manier van willen voetballen en maar met jonkies voetballen..Dubbel schreef:mattie schreef:Terecht 2-0..
CRISIS... Rot op dit Ajax.. met zijn technisch hart![]()
Het is niet beter geworden ook.Arthur schreef:Ik ben het er niet mee eens dat onze selectie er op achteruit is gegaan. Alleen Blind is weg (De Jong deed toch al een jaar niet meer mee), terwijl Viergever en El Ghazi erbij zijn gekomen.
En stilstand is achteruit gaan
Blind staat er buiten.Marillion schreef:Overdrijven is ook een vak mensen. De Boer is absoluut niet foutloos maar we hebben die vier titels voor een belangrijk deel te danken aan zijn manier van werken. Met al z'n voor- en nadelen.
maar ik hoopte meer op EN Blind EN een solide aankoop
Nu is het zonder blind en aankoop en dan is het prut, beetje weerstand en weg Ajax
Mannen als Vertonghen, De Jong, Blind kunnen dat afremmen
Wow, Excelsior staat zelfs boven ons!
-
Het is gelukkig nog steeds augustus en, ook al snap ik het niet zo, die wedstrijden schijnen niet belangrijk te zijn, schreef iemand een paar weken geleden na de eerste nederlaag in augustus. In augustus drie nederlagen en twee overwinningen, waarvan een erg gelukkig.
Het zou juist beter moeten gaan, nu Blind en de Jong zijn verdwenen, dus gewoon wachten, in 2015-2016 gaat alles goed.
FdB eruit? Hij is nog van voor het TH, maar door de kampioenschappen kon hij, denk ik, niet worden vervangen door het TH.
Het probleem is nu vooral dat Ajax moeite heeft met voetballen.

Het zou juist beter moeten gaan, nu Blind en de Jong zijn verdwenen, dus gewoon wachten, in 2015-2016 gaat alles goed.
FdB eruit? Hij is nog van voor het TH, maar door de kampioenschappen kon hij, denk ik, niet worden vervangen door het TH.
Kijk dat is de vooruitgang die het TH bedoelde, want tot nu toe luidde de zin:Het probleem is nu vooral dat Ajax moeite heeft met de omschakeling naar meer vooruit voetballen.
Het probleem is nu vooral dat Ajax moeite heeft met voetballen.
Daar wordt heel selectief mee omgegaan.Postings die op de man spelen zou je beter achterwege laten? Zie reglement.
Nancy Isenberg in "White Trash": "Historical mythmaking is made possible only by forgetting".
Ajax verliest langzaam controle na 20minuten voetballen en er staat niemand in het veld die de wedstrijd dan naar zich toe trekt en gaat controleren.
Oh ja, dat heet ervaring...
5 verdedigers het werkt gewoon niet.
Puntje naar voren met een goeie nummer 10?
Oh ja, die heeft Ajax al jaren niet meer...
Oh ja, dat heet ervaring...

5 verdedigers het werkt gewoon niet.
Puntje naar voren met een goeie nummer 10?
Oh ja, die heeft Ajax al jaren niet meer...

Het is 4 jaar lang erg goed gegaan en het zal nu best een paar jaar minder zijn. Als dat niet zo is dan zou dat bijzonder uitzonderlijk zijn. Niet voor niets werdt nooit eerder een ploeg 5 maal op rij kampioen. Plus de ploeg probeert anders te voetballen en dat kan zomaar anderhalf jaar duren voordat het begint te lopen, zo leren we vanuit de UK. Maak je borst dus maar nat!mattie schreef:Als je tegen Barca speelt ala.. of tegen een tegenstander speelt dan geen probleem.. Maar dit Ajax is zo dramatisch slecht.. Altijd maar het zelfde manier van willen voetballen en maar met jonkies voetballen..