PEC Zwolle - Ajax 03-08-2014 Johan Cruijff Schaal

Voorbeschouwingen, tussenbeschouwingen en nabeschouwingen.

Moderator: mods

Dubbel
AT EC 2012 winner
Berichten: 9376
Lid geworden op: ma nov 10, 2003 1:47 pm

Re: PEC Zwolle - Ajax 03-08-2014 Johan Cruijff Schaal

Bericht door Dubbel » zo aug 03, 2014 7:55 pm

Moisander speelt alsof ie met een transfer bezig is. Mike deed het redelijk maar man wat is ie traag. Ligeon is lekker snel maar kan niet echt voetballen of zo. Met die drie achterin was het voor PEC lekker achterover leunen wachtend op de counter. Was nog geen ramp geweest als het voorin niet zo slecht was. Kishna kan voetballen maar het gaat vast nog jaren duren voordat hij constant wordt. Anderson hetzelfde verhaal. Milik is een welgemikt ei in het gezicht van de jeugdopleiding. De invalbeurt van Anwar onteemt me zelfs alle zin in een woordspeling. Klaassen en Schone proberen dan weer zoveel te doen dat het ook weer niets is. Vond de keeper vandaag nog de beste. Viergever beviel me ook wel.

Demosthenes
Berichten: 7389
Lid geworden op: zo dec 02, 2007 8:17 pm

Re: PEC Zwolle - Ajax 03-08-2014 Johan Cruijff Schaal

Bericht door Demosthenes » zo aug 03, 2014 7:56 pm

Dat gaat niet om bijzondere individuele klasse, maar om spelers die één keer raken omdat ze al weten waar de bal heen moet voordat ze hem krijgen. Trainbaar.
Dat in één keer raken heb ik wel gezien, bij PEC, het is dus ook in Nederland (in ons klimaat) mogelijk; er liep bij PEC op het middenveld zelfs een speler die de bal in één keer naar voren speelde, naar een medespeler, voor PEC natuurlijk goed voor PEC dat deze speler uit de Ajax-jeugdopleiding dat deed, maar daar houdt Ajax zich niet mee bezig, wat een onzin: een bal naar voren spelen, op doel schieten, een man passeren, wat een achterhaald voetbal.
Nancy Isenberg in "White Trash": "Historical mythmaking is made possible only by forgetting".

Gebruikersavatar
Zuidema
Berichten: 11942
Lid geworden op: zo nov 09, 2003 1:35 am

Re: PEC Zwolle - Ajax 03-08-2014 Johan Cruijff Schaal

Bericht door Zuidema » zo aug 03, 2014 8:09 pm

Rishi schreef:Ik begin Frank de Boer ook een beetje zat te worden. Weer dat zaadvoetbal. En hij doet er gewoon niks aan.
Ik ben Man Utd de afgelopen paar weken zeer intensief aan het volgen. Kijken hoe het Van Gaal daar vergaat en of zijn 'totale mensch'-principe daar wat aanslaat bij het management, de spelers, de pers en de supporters. Momenteel zijn ze met een toerneetje door de VS bezig. Zeer tegen de zin van Van Gaal in, omdat het slecht is voor zijn voorbereiding met al die vlieguren. Maar Man Utd heeft nou eenmaal ook zeer grote commerciele belangen. Hoe dan ook, de spelers blijken zijn totalitaire regime met hem als verlicht despoot razendsnel op te pikken. Hij zit overal bovenop, zeker op elke seconde verslapping. Trainingen zijn gericht op het verbeteren van spelers in een (voorlopige) 3-5-2 dat met snel, one-touch positiespel moet worden uitgevoerd. En verdomd, in 3 weken tijd zie je daar de resultaten al van terug op het veld. De spelers voetballen weer met lef en elan. Daar waar het vorig seizoen kennelijk een stel dooie vogeltjes waren. En ze spelen ook messcherp en geconcentreerd. Het spel verloopt vaak al razendsnel over diverse schijven met de nodige variaties in driehoekjes enz. Breed uitwaaierend in balbezit, compact samenkomend bij balverlies. Wat met name de supporters razendenthousiast maakt na een rampjaar met een veel te slappe Moyes. Zie ook: http://www.redcafe.net/threads/louis-va ... er.391003/

Natuurlijk, Man Utd is wel effe van een ander level qua kwaliteit en budget dan Ajax en het was allemaal nog maar vriendschappelijk daar in de VS met winstpartijen tegen Inter, AS Roma en Real Madrid, maar het verschil met Ajax in spelopvatting is wel heel erg opmerkelijk. En dat komt ook zeker door de coach. Waar FdB maar blijft doorsokkebollen met dat safety-firstvoetbal zonder enige lef en inventiviteit, heeft Van Gaal de zaak in no time naar zijn hand gezet en speelt de ploeg ondanks een 3-5-2 in 3 weken tijd al bij vlagen verzorgd, snel en doordacht voetbal met lef. Dat is wel wat anders dan bijvoorbeeld Vd Hoorn die een simpele breedtebal van zijn voet laat springen en dan er achteraan hobbelt om dat ding alsnog op te pakken, wat rond gaat kijken en dan maar weer terugtikt op Vermeer omdat er geen afspeelpunten zijn. Of een corner van Schone, die na enkele passes uiteindelijk door verpletterende voetbalarmoede bij Vermeer eindigt. Pfffff... Ajax, Ajax, Ajax... :excited.gif:
Success will tear us apart.

GangstaRiB
Berichten: 16874
Lid geworden op: zo mar 13, 2005 10:44 pm
Locatie: Purmerend

Re: PEC Zwolle - Ajax 03-08-2014 Johan Cruijff Schaal

Bericht door GangstaRiB » zo aug 03, 2014 8:10 pm

Frank de Boer had zeker ook een andere wedstrijd zitten kijken, als ik z'n analyse moet geloven. Ajax weer 60% balbezit en geen bal op doel geschoten. Het zal wel weer onder het controleren van de wedstrijd vallen.

Milik.... is dat het niveau? Er mochten toch geen spelers meer in de weg van de jeugd gaan lopen? Man wat een drama.
Andersen denkt dat ie nog op het schoolplein staat.
V/D Hoorn is ie verdediger of spits? :biggrin.gif:
Ligeon is een dravertje at max.

Het was even flink slikken vandaag. Ik dacht dat er nou eens progressie te bespeuren was. Wat kan Jans wel met PEC en FdB niet met Ajax? Ik zie combinaties waarbij PEC in één keer de verdediging van Ajax weg speelt. Dat is Ajax 90 minuten lang niet gelukt vanwege dat bejaarden-tempo.

Gebruikersavatar
Duke
Site Admin & AT EC 2016 winner
Berichten: 33922
Lid geworden op: ma apr 19, 2004 10:09 am

Re: PEC Zwolle - Ajax 03-08-2014 Johan Cruijff Schaal

Bericht door Duke » zo aug 03, 2014 8:12 pm

Pfff, de achtste keer al dat Ajax de wedstrijd om de JC-schaal verliest. Dat zijn toch Ajax-onwaardige cijfers. :excited.gif:
There is only one difference between a madman and me. I am not mad.

Salvador Dali

Le T.
Berichten: 5472
Lid geworden op: do mar 31, 2011 10:10 am

Re: PEC Zwolle - Ajax 03-08-2014 Johan Cruijff Schaal

Bericht door Le T. » zo aug 03, 2014 8:13 pm

Demosthenes schreef:
Dat gaat niet om bijzondere individuele klasse, maar om spelers die één keer raken omdat ze al weten waar de bal heen moet voordat ze hem krijgen. Trainbaar.
Dat in één keer raken heb ik wel gezien, bij PEC, het is dus ook in Nederland (in ons klimaat) mogelijk; er liep bij PEC op het middenveld zelfs een speler die de bal in één keer naar voren speelde, naar een medespeler, voor PEC natuurlijk goed voor PEC dat deze speler uit de Ajax-jeugdopleiding dat deed, maar daar houdt Ajax zich niet mee bezig, wat een onzin: een bal naar voren spelen, op doel schieten, een man passeren, wat een achterhaald voetbal.
Ik denk ook niet dat dit gaat veranderen, als er aantrekkelijker voetbal beloofd wordt dan gaat dat niet waargemaakt worden. Het zit heel diep in de aanpak van De Boer, hij is er meteen mee begonnen bij zijn eerste competitiewedstrijd in Arnhem, en werd er om bejubeld, en sindsdien is het enige wat er veranderd is dat nu de tegenstanders de rust niet meer nodig hebben om zich erop in te stellen. Sowieso is het voor het TH niet aan de orde om de amusementswaarde op te schroeven, zonder meteen het niveau daarin te betrekken, want als je zovaak zo hard wordt weggetikt dan is het een ander soort probleem dan wanneer je alles soeverein wint en het goed doet in de beker in de EL.

Je moet spelers de ruimte geven om eens wat op de toppen van hun kunnen te doen, de ballen geven en de acties maken die ze niet 100% beheersen, maar die wel eens fout kunnen gaan. Niet overal en altijd, hij moet ze leren de goede momenten te kiezen. Maar het lijkt alsof hij ze leert daar niet voor te kiezen, en daarmee slaat hij elke innerlijke drang naar voren dood.
Wollt ihr den totalen Mensch?

Gebruikersavatar
Trab
AT Toto winner 04/05
Berichten: 7368
Lid geworden op: di okt 28, 2003 5:19 pm
Locatie: Gouda

Re: PEC Zwolle - Ajax 03-08-2014 Johan Cruijff Schaal

Bericht door Trab » zo aug 03, 2014 8:55 pm

Rishi schreef:Ik begin Frank de Boer ook een beetje zat te worden. Weer dat zaadvoetbal. En hij doet er gewoon niks aan.

Ik was Frank de Boer vorig seizoen al helemaal zat. Dit seizoen had hij een swingender Ajax beloofd. Wat doet ie: hij zet een centrale verdediger als midmid ipv een voetballende midmid die de oplossing naar voren zoekt en hij wisselt voorin de ene stijve hark (sigtorsson) in voor de andere stijve hark (milik). Waar is ouderwetse nummer 9 van Ajax gebleven? En wanneer krijgen we nou eens een vleugelspeler die een man kan uitspelen? Kishna redt het ook niet. Mist de snelheid en de hardheid. Ligt om de haverklap op de grond. El Ghazi hetzelfde. Dit Ajax is zo ongelooflijk voorspelbaar en saai. Zit totaal geen verrassing in. Ik walg gewoon van dit Ajax. Vorig jaar was dit al zo en het wordt alleen maar erger. Ik staar nog liever 1,5 uur naar het plafond dan dat ik naar Ajax kijk. Hemeltergend gewoon. Ik voorspel je dat de Arena volgend seizoen nog maar half vol zit als het zo door gaat. En geef ze eens ongelijk. Overigens een prima betoog van Zuidema. Van Gaal laat zien dat het wel kan.

Lionel
Berichten: 47508
Lid geworden op: vr sep 26, 2003 12:35 am

Re: PEC Zwolle - Ajax 03-08-2014 Johan Cruijff Schaal

Bericht door Lionel » zo aug 03, 2014 9:17 pm

Bij Zwolle is zowat de hele as vertrokken!
IK GELOOF!!!!!!

Demosthenes
Berichten: 7389
Lid geworden op: zo dec 02, 2007 8:17 pm

Re: PEC Zwolle - Ajax 03-08-2014 Johan Cruijff Schaal

Bericht door Demosthenes » zo aug 03, 2014 9:27 pm

Trab schreef:
Rishi schreef:Ik begin Frank de Boer ook een beetje zat te worden. Weer dat zaadvoetbal. En hij doet er gewoon niks aan.

Ik was Frank de Boer vorig seizoen al helemaal zat. Dit seizoen had hij een swingender Ajax beloofd. Wat doet ie: hij zet een centrale verdediger als midmid ipv een voetballende midmid die de oplossing naar voren zoekt en hij wisselt voorin de ene stijve hark (sigtorsson) in voor de andere stijve hark (milik). Waar is ouderwetse nummer 9 van Ajax gebleven? En wanneer krijgen we nou eens een vleugelspeler die een man kan uitspelen? Kishna redt het ook niet. Mist de snelheid en de hardheid. Ligt om de haverklap op de grond. El Ghazi hetzelfde. Dit Ajax is zo ongelooflijk voorspelbaar en saai. Zit totaal geen verrassing in. Ik walg gewoon van dit Ajax. Vorig jaar was dit al zo en het wordt alleen maar erger. Ik staar nog liever 1,5 uur naar het plafond dan dat ik naar Ajax kijk. Hemeltergend gewoon. Ik voorspel je dat de Arena volgend seizoen nog maar half vol zit als het zo door gaat. En geef ze eens ongelijk. Overigens een prima betoog van Zuidema. Van Gaal laat zien dat het wel kan.
FdB is voor mij een Ajacied, iemand die ook op de Toekomst aanwezig is, altijd met Ajax bezig is. Hij probeert er alles uit te halen, maar heeft hij gevraagd om Milik? Om van der Hoorn? Ajax wordt geleid door het TH, door Jonk, Bergkamp en Overmars, de trainer is er soms bij, dan weer van der Sar erbij, precies zoals JC het wilde. FdB speelt het "voetbal van de angst", de angst om fouten te maken, alles voor het systeem. Hij is alleen geen Van Gaal en zal het, vrees ik, ook nooit worden (Wat wijst erop dat hij dat wel wordt?) De naam Van Gaal mag alleen bij Ajax niet worden uitgesproken, alles wat Van Gaal doet is immers verkeerd, slecht of vul maar in.

Het TH bepaalt het beleid, doet FdB niet wat het TH wil (de trainer is immers een passant), dan dient de trainer zich aan te passen of te verdwijnen. Het TH blijft, net als JC, buiten schot, FdB krijgt alle shit over zich heen, Wim Jonk (Wat doet die man?) komt af en toe in een interview met iemand van de pr-afdeling naar buiten om te vertellen dat het goed gaat, Bergkamp hoor je niet en zie je in het buitenland ook niet en Van der Sar? Ajax heeft nog steeds geen hoofdsponsor, ook nu gokken "overal en altijd mag". Overmars? Milik halen, Van der Hoorn halen, Sana halen.

Het was een wanvertoning tegen PEC en FdB heeft is daar verantwoordelijk voor, net als de de leden van het TH. FdB zou zijn middelvinger moeten durven opsteken, richting TH en gaan voetballen zoals Ajax altijd deed. Hij weet hoe er in de jeugd van Ajax over voetbal werd gedacht, want Overmars, Van der Sar en Jonk hebben geen seconde in de Ajaxjeugd, Bergkamp wel, maar die zwijgt?

Ja ik mis al jaren (ook 2012-2013 was zo slecht) het Ajaxspel, lees alleen maar positieve berichten over onze spitsen: Milik met zijn geweldige linker, Menig is een soort Kluivert; Hoesen, van Kessel, Hendriks, Höner, Meleg, ze werden gekocht mochten het in Jong Ajax laten zien, aankopen van het TH, waar staan ze nu? Bojan?

Het gekke is dat Ajax onder JC als trainer wel attractief speelde, wel aanvallende risico's nam (soms te veel, maar daar lette je als toeschouwer/supporter niet op), hij is veranderd, is de man die niet wil worden aangesproken op verantwoordelijkheden, hij is de angsthaas (durfde al niet naar het wk van 1978, durfde geen coach van het Nederlands elftal te worden, hij schuift anderen naar voren) Het TH doet precies wat JC beveelt?
Nancy Isenberg in "White Trash": "Historical mythmaking is made possible only by forgetting".

wimpey
Berichten: 51980
Lid geworden op: vr sep 26, 2003 9:12 pm

Re: PEC Zwolle - Ajax 03-08-2014 Johan Cruijff Schaal

Bericht door wimpey » zo aug 03, 2014 10:36 pm

Duke schreef:Is er dan niemand die iets positiefs te melden heeft? Yopi? Wimpey? :confused.gif:
Prima dat Ajax in de voorbereiding het lid op de neus heeft gekregen. :biggthumpup.gif: Ik beoordeel Ajax o.b.v. hetgeen ik vanaf 10/8 zie.

Dat het crisis is na 4 landstitels op rij, dat FdB er niets van kan, dat het TH kut is: dat is niet van vandaag of gisteren. De bekende 'critici' hebben de avond van hun leven gehad. Leuk voor ze.

Op naar 5 op een rij.

wimpey
Berichten: 51980
Lid geworden op: vr sep 26, 2003 9:12 pm

Re: PEC Zwolle - Ajax 03-08-2014 Johan Cruijff Schaal

Bericht door wimpey » zo aug 03, 2014 10:38 pm

Trab schreef: Van Gaal laat zien dat het wel kan.
60 miljoen GBP voor 2 spelers. En met een selectie waarmee SAF ieder jaar een prijs pakte. Doet Van Gaal iets bijzonders met een van de grootste clubs ter wereld? :confused.gif:

Nee, hij doet het een stuk beter dan David Moyes. In Augustus.

Yopi
Erelid
Berichten: 13144
Lid geworden op: zo jan 06, 2013 2:25 pm

Re: PEC Zwolle - Ajax 03-08-2014 Johan Cruijff Schaal

Bericht door Yopi » zo aug 03, 2014 10:39 pm

Zo zie ik dat niet. De Boer krijgt alle ruimte, in tegenstelling tot de trainers voor hem. Sinds LVG is er geen trainer meer geweest die zo zijn eigen gang kon gaan.
De Boer is geen tactisch licht. Een aardige kerel, een winnaar ook, maar voor de top komt hij m.i tekort.
Duke schreef:Pfff, de achtste keer al dat Ajax de wedstrijd om de JC-schaal verliest. Dat zijn toch Ajax-onwaardige cijfers. :excited.gif:
Die wedstrijd interesseert me geen flikker. Zegt ook niets over het seizoen dat gaat volgen. Zoveel is wel bewezen.
Heb ook niet gekeken. Winnen of verliezen, het boeit me niet. Misschien is het wel goed dat de boel op scherp gezet is. In de voorbereiding kabbelde het maar door.

Lionel
Berichten: 47508
Lid geworden op: vr sep 26, 2003 12:35 am

Re: PEC Zwolle - Ajax 03-08-2014 Johan Cruijff Schaal

Bericht door Lionel » zo aug 03, 2014 10:40 pm

Makkelijk Wimpey. Want ik heb zeker niet de avond van mijn leven gehad. Bij Zwolle zijn 4 basisspelers weggegaan i.v.m. de finale en die spelen op hun manier veel beter dan Ajax. Het was om te huilen. Alweer. Nog steeds.
IK GELOOF!!!!!!

Yopi
Erelid
Berichten: 13144
Lid geworden op: zo jan 06, 2013 2:25 pm

Re: PEC Zwolle - Ajax 03-08-2014 Johan Cruijff Schaal

Bericht door Yopi » zo aug 03, 2014 10:42 pm

Maak je niet druk. Dit is nog maar de voorbereiding.

Hardlopers zijn doodlopers. Blijkt steeds weer.

wimpey
Berichten: 51980
Lid geworden op: vr sep 26, 2003 9:12 pm

Re: PEC Zwolle - Ajax 03-08-2014 Johan Cruijff Schaal

Bericht door wimpey » zo aug 03, 2014 10:51 pm

Rishi schreef:Makkelijk Wimpey.
Niet makkelijk. Ik ken dit gejammer en geklaag onderhand.

Ajax verliest een veredelde oefenwedstrijd. 'Dus' worden de agenda's weer getrokken en lees je dezelfde bullshit die deze of gene al 934 keer gepost heeft.

En dan straks bij 5 op een rij posten dat de eredivisie geen hol voorstelt. Het is nooit goed of het deugt niet.

columbus
Berichten: 5408
Lid geworden op: ma okt 25, 2004 3:30 pm

Re: PEC Zwolle - Ajax 03-08-2014 Johan Cruijff Schaal

Bericht door columbus » zo aug 03, 2014 10:52 pm

Laten we het in deze topic vooral bij Ajax houden.

Maar wat verwacht je na 10 augustus dan, Wim? Ineens wel goed voetbal? Dan moet er wel heel veel gebeuren in een week tijd.

Afgaande op hetgeen wat we vanavond voorgeschoteld kregen was niet veel soeps. Een selectie die verre van goed te noemen is, het spel wat niet om aan te gluren is. Het is angsthazen getik waarin niemand het voortouw in gaat nemen.

Ajax speelt met een verdediger als mid mid. En dat kan je goed zien, in balbezit is het niet heel spannend.

Ligeon is toch niet het niveau wat Ajax wil hebben. Waarschijnlijk een aardige gozer maar hoort niet in een ajaxshirt te lopen.

Andersen speelt damesvoetbal. Man man wat een lulletje.

Tot slot stel ik voor om de hele scouting er uit te schoppen. Dat Ajax niet verder wilde met Sig snap ik maar kom dan niet met Milik aanzetten. Is toch precies een zelfde soort houthakker?

Er moet gewoon kwaliteit bij, en snel ook.

Dus Wimpey, waarom zou het in vredesnaam na volgende week wel gaan lopen?

Gebruikersavatar
Wie kent Cees de Wolf nog
AT Toto winner 09/10
Berichten: 14916
Lid geworden op: wo aug 11, 2004 10:03 pm

Re: PEC Zwolle - Ajax 03-08-2014 Johan Cruijff Schaal

Bericht door Wie kent Cees de Wolf nog » zo aug 03, 2014 10:54 pm

Ajax verliest de veredelde oefenwedstrijd die de ouverture voor het nieuwe seizoen is. Een waarin het wederom dodelijk saai speelt en nauwelijks iets creëert. Het feit dat De WK-gangers daar niet bij waren doet er niets aan af. Zij zullen namelijk straks ook niet de inventiviteit en creativiteit brengen. Het wordt weer zo'n seizoen met steriel en obligaat spel op een zomeravondtempo, ben ik bang.
“Freedom! Football is freedom.” Bob Marley

Yopi
Erelid
Berichten: 13144
Lid geworden op: zo jan 06, 2013 2:25 pm

Re: PEC Zwolle - Ajax 03-08-2014 Johan Cruijff Schaal

Bericht door Yopi » zo aug 03, 2014 11:00 pm

Zou kunnen. Maar die conclusie kun je aan de hand van deze wedstrijd niet trekken.

Gebruikersavatar
zeux
Berichten: 33602
Lid geworden op: wo dec 29, 2010 6:30 pm

Re: PEC Zwolle - Ajax 03-08-2014 Johan Cruijff Schaal

Bericht door zeux » zo aug 03, 2014 11:04 pm

Spelen ze al niet vier jaar zo?
"Mensen worden door vraagtekens aan het denken gezet, niet door uitroeptekens." J.L. Heldring

columbus
Berichten: 5408
Lid geworden op: ma okt 25, 2004 3:30 pm

Re: PEC Zwolle - Ajax 03-08-2014 Johan Cruijff Schaal

Bericht door columbus » zo aug 03, 2014 11:04 pm

Wanneer dan wel?

Ajax speelde vandaag in, op dit moment, haar beste opstelling.

Waar ik afgelopen seizoenen nog wel positief gestemd was zie ik nu echt nul lichtpuntjes.

Lionel
Berichten: 47508
Lid geworden op: vr sep 26, 2003 12:35 am

Re: PEC Zwolle - Ajax 03-08-2014 Johan Cruijff Schaal

Bericht door Lionel » zo aug 03, 2014 11:04 pm

Maar je kunt onmogelijk beweren dat Ajax vooruitgang heeft geboekt. En dan is er niemand vertrokken. Alleen Blind en Veltman waren er niet bij. En daarvoor speelden 2 dure aankopen.

Ik maak me niet eens druk om die schaal. Kan mij het schelen. Maar we hebben niet eens 1 normale kans gecreëerd.
IK GELOOF!!!!!!

Gebruikersavatar
zeux
Berichten: 33602
Lid geworden op: wo dec 29, 2010 6:30 pm

Re: PEC Zwolle - Ajax 03-08-2014 Johan Cruijff Schaal

Bericht door zeux » zo aug 03, 2014 11:09 pm

Rishi schreef:Maar je kunt onmogelijk beweren dat Ajax vooruitgang heeft geboekt.
Dat lijkt me een treurige conclusie, na vier jaar revolutionaire nieuwe aanpak.
"Mensen worden door vraagtekens aan het denken gezet, niet door uitroeptekens." J.L. Heldring

DelToro
Berichten: 1261
Lid geworden op: wo okt 01, 2003 2:15 pm

Re: PEC Zwolle - Ajax 03-08-2014 Johan Cruijff Schaal

Bericht door DelToro » zo aug 03, 2014 11:12 pm

Yopi schreef:Maak je niet druk. Dit is nog maar de voorbereiding.

Hardlopers zijn doodlopers. Blijkt steeds weer.
Maar hoe vind je dat Ajax er nu voor staat. Ben je tevreden met de selectie en heb je vertrouwen in het komende seizoen?

Yopi
Erelid
Berichten: 13144
Lid geworden op: zo jan 06, 2013 2:25 pm

Re: PEC Zwolle - Ajax 03-08-2014 Johan Cruijff Schaal

Bericht door Yopi » zo aug 03, 2014 11:12 pm

columbus schreef: Ajax speelde vandaag in, op dit moment, haar beste opstelling.
Op dit moment, ja.
Je kunt erover twisten wat de beste opstelling is, maar de opstelling wordt - voor zover wij het nu kunnen overzien - nog aangepast. De internationals krijgen een basisplaats, en ook Muric komt er nog bij.
Waar ik afgelopen seizoenen nog wel positief gestemd was zie ik nu echt nul lichtpuntjes.
Wat een pessimisme. Een mooie dag - waarom ben je niet lekker op het terras gaan zitten? :aai.gif:

@Deltoro: over een maand een antwoord onder voorbehoud. Nu valt er nog niets over te zeggen.
Laatst gewijzigd door Yopi op zo aug 03, 2014 11:25 pm, 1 keer totaal gewijzigd.

Cruijff
AT Toto winner 14/15
Berichten: 23228
Lid geworden op: di jan 31, 2006 12:06 am

Re: PEC Zwolle - Ajax 03-08-2014 Johan Cruijff Schaal

Bericht door Cruijff » zo aug 03, 2014 11:20 pm

Degenen die vandaag geweest zijn hebben dus mooi wel live een doelpunt van Stef Nijland gezien. Dat kunnen niet heel veel PSV seizoenkaarthouders mij nazeggen.

Mooie speaker trouwens ook bij de ceremonie in de rust. :smallgrin.gif: Een warm welkom voor Jelle Goes. En geef hem allen een warm applaus, de prijzen zullen worden uitgereikt door Hans Worst van Feyenoord. :smallgrin.gif:

Plaats reactie