Eredivisie 2014-2015 voorbereiding
Moderator: mods
Re: Eredivisie 2014-2015 voorbereiding
Alleen jammer dat Muric alleen op papier bij Ajax speelt. Of is hij al gesignaleerd op het trainingsveld?
M.i. niet explosief genoeg. Wel een leuke speler om naar de kijken.D_skilled schreef:Hij is beter dan Becker, Acolatse, Menig en de Sa. Ik heb El Ghazi vorig seizoen vrij vaak gezien. Het is geen toptalent. Ajax-1 is een realistisch doel. Zal dat als basisspeler zijn? Daar heb ik mijn twijfels over. Ik wil hem ook tegen sterkere tegenstanders indruk zien maken.
Die andere vier zijn opvulling. Of ze moeten zich opeens spectaculair ontwikkelen.
Om 14.30 Ajax-Aalborg op Ajax Exclusive. Daar zal de rest wel aan bod komen. De onbetwiste basisspelers dus.
Andersen op het middenveld, Milik in de spits.
- Ajaciedjuh
Serieuze tegenstand nu.
"Never argue with stupid people, they will drag you down to their level and then beat you with experience."
Gaat weer veel fout bij Milik.
Hoeveel sloten wil je nog op de deur hebben? Viergever staat al op de '6. Aalborg met weer een levensgrote kans. Restverdediging ziet er niet goed uit bij tegenaanvallen Aalborg.
- Ajaciedjuh
Schöne 

"Never argue with stupid people, they will drag you down to their level and then beat you with experience."
- Ajaciedjuh
Nu een paar oefenwedstrijden dat Andersen voorkeur krijgt boven Serero/Duarte. Het jaar van de doorbraak!?
Hij speelt tegen zijn oude club. Dan mag hij meedoen.
Ajax is technisch veel sterker. Verder nog wat rommelig.
Davy Klaassen is weer fris. Dat merk je meteen.
Ajax is technisch veel sterker. Verder nog wat rommelig.
Davy Klaassen is weer fris. Dat merk je meteen.
- Ajaciedjuh
En weer 1 jaartje verder (Klaassen). Gaan we veel plezier aan beleven. Kishna had een aantal goede voorzetten. Mike beviel me ook goed.
Ik verwacht dat Ligeon door Tete uit het elftal wordt gevoetbald.
Ik verwacht dat Ligeon door Tete uit het elftal wordt gevoetbald.
- Ajaciedjuh
Boilesen maar 1 helft. Was in de trainingen ook niet altijd helemaal fit.
Pfff, altijd wat met die jongen.
Die commentator is zo irritant! Hij herhaalt de namen van de spelers, alsof we doof zijn. . 'Milik die al onderweg naar het doel was. Arek Milik'. Of: Kishna speelde een uitstekende eerste helft. Kishna.'
Die commentator is zo irritant! Hij herhaalt de namen van de spelers, alsof we doof zijn. . 'Milik die al onderweg naar het doel was. Arek Milik'. Of: Kishna speelde een uitstekende eerste helft. Kishna.'

- Ajaciedjuh
Oogt allemaal nog kwetsbaar achterin. Als ze er eens een keer eruit komen (omschakeling), is het levensgevaarlijk. Ligt het behoorlijk open achterin.
Het is ook een gelegenheidsverdediging.
Ik hoop wel dat we Schöne kunnen behouden. Hij scoort zo gemakkelijk en kan op verschillende posities spelen. Lasse Schöne.
Milik zou een goed aanspeelpunt zijn. Waarom wordt hij dan nooit aangespeeld?
Ik hoop wel dat we Schöne kunnen behouden. Hij scoort zo gemakkelijk en kan op verschillende posities spelen. Lasse Schöne.
Milik zou een goed aanspeelpunt zijn. Waarom wordt hij dan nooit aangespeeld?

Kan ook niet anders met van der Hoorn en Ligeon achterin, waar ook het meeste gevaar van komt.Ajaciedjuh schreef:Oogt allemaal nog kwetsbaar achterin. Als ze er eens een keer eruit komen (omschakeling), is het levensgevaarlijk. Ligt het behoorlijk open achterin.
Milik erg weinig van gebakken, mijn inziens. Lijkt geen verbetering t.o.v. Ziggy.
- Ajaciedjuh
Kwam idd totaal niet voor in het spel. Hopelijk te maken met aanpassingsproblemen.
Milik kwam niet aan de bal, maar dat lag niet alleen aan hem. Er was amper ruimte, iedereen liep elkaar in de weg. Het tempo lag te laag om Aalborg kapot te spelen. Maar ach, het is warm en nog vroeg in de voorbereiding.
- Ajaciedjuh
El Ghazy heeft wat pijntjes. Jammer, had hem graag op dit niveau willen zien.
Ijdele hoop. Milik is niet goed genoeg voor Ajax. Verre van zelfs.Ajaciedjuh schreef:Kwam idd totaal niet voor in het spel. Hopelijk te maken met aanpassingsproblemen.
Heb je hem dan gevolgd, D_Skilled?
Waarom is De Boer dan zo enthousiast?

- Ajaciedjuh
Ik hoop dat je ongelijk hebt (hij moet natuurlijk wel een kans krijgen). De spits positie moet goed ingevuld zijn. We kunnen helaas niet meer terugvallen op Siem.D_skilled schreef:Ijdele hoop. Milik is niet goed genoeg voor Ajax. Verre van zelfs.Ajaciedjuh schreef:Kwam idd totaal niet voor in het spel. Hopelijk te maken met aanpassingsproblemen.
- Ajaciedjuh
Echt counterploegje dat Aalburg.
Haha, Sana haalt het doel amper. Sana.
Ik heb hem inderdaad gevolgd bij Augsburg en de nationale ploeg.Yopi schreef:Heb je hem dan gevolgd, D_Skilled?
Jij vindt de Boer kijk hebben op spelers?
ps; Warmerdam valt goed in.
Niet speciaal, maar op de training zie je toch zo of iemand kan voetballen?Jij vindt de Boer kijk hebben op spelers?
Wie van deze jongens zie jij Ajax 1 halen?
Erger me kapot aan Sana. Vorig seizoen bij Jong ook al. Hij hangt de vedette uit maar bijna alles wat hij doet gaat mis.
O, een penalty. Hands van Warmerdam.
-
- AT Toto winner 15/16
Milik blijkt dus wel degelijk een miskoop. Ik hoop dat er nog wel het een en ander bijkomt.