Helemaal waarRednose schreef:Als dit team kampioen wordt moeten we ons afvragen wat voor competitie we hier hebben.
Een paar aardige wedstrijden dit jaar, maar de rest gewoon bagger.
Is gewoon niet leuk om naar te kijken.

Moderator: mods
Helemaal waarRednose schreef:Als dit team kampioen wordt moeten we ons afvragen wat voor competitie we hier hebben.
Ja, met bal en al over de achterlijn.Zeux schreef:Hij probeert iets. Dat vind ik op zich al winst.
Elftal AjaxBenji schreef:Voetballer Siggy
Niets nieuws toch?Ajaciedjuh schreef:Helemaal waarRednose schreef:Als dit team kampioen wordt moeten we ons afvragen wat voor competitie we hier hebben.
Ja, we staan nog maar 7 punten voor...Ajaciedjuh schreef:Ik denk dat het bij 3 blijft.
Blij als Blind straks weer gewoon op het middenveld staat, op de backpositie geen fan van hemJöhnk schreef:Blind wint NOOIT een 50/50 duel.
Spelhervattingen zijn tegenwoordig vooral een gevaar voor Ajax zelf. NAC komt dan er steeds uit.
Dat is veel als je beter bent dan de tegenstanders.Benji schreef:Ja, we staan nog maar 7 punten voor...Ajaciedjuh schreef:Ik denk dat het bij 3 blijft.
Inderdaad nix nieuws en nr. 4 zou inderdaad leuk zijn, maar ik snap gewoon niet hoe ze zo slecht kunnen spelen, echt waar.Zeux schreef:Niets nieuws toch?Ajaciedjuh schreef:Helemaal waarRednose schreef:Als dit team kampioen wordt moeten we ons afvragen wat voor competitie we hier hebben.
Maar vier kampioenschappen. Dat vergoedt dan alles.
Plus ze zijn in de mythe gaan geloven dat het niet erg is om met tien minuten voor tijd nog achter te staan, omdat ze in december toevallig twee keer in blessuretijd hadden gescoord. Daardoor spelen ze met veel te weinig initiatief. Het is zelfs verdedigend voetbal.Yopi schreef:Het is ook een mentale kwestie, denk ik. Door die wedstrijd tegen Milan met name zijn ze gaan denken dat ze de tegenstander wel even wegtikken.