Anders niet dan?Trab schreef:
Daar heb je een goed punt Zuidema!

We zijn inderdaad errug lief voor mekaar. Een stelletje brave koorknapen. Dat corrigeren, desnoods van achter uit de strot met verhitte kop is hier en daar absoluut nodig. Vooral die jonge jongens mogen het wel weten dat ze soms iets faliekant verkeerd doen. Als ze echt toppers willen worden, hoort die harde leerschool er absoluut bij. Geweldig hoe woest Wouters op een speler kon worden als die niet efficient volgens de professionele normen speelde. En ik kan me nog de beelden herinneren van de broertjes De Boer die op het veld in de rust tegen Bayern Kluivert de huid volscholden omdat ie erg dom bezig was geweest. Ik mis dat onderling corrigeren heel erg. Topsport is een keiharde, vaak dirty business. Campingvoetbal doe je maar gezellie op een camping.Er wordt te weinig gecorrigeerd. Ik heb dit seizoen alleen Siem de Jong een keer tegen Utrecht uit Boerrigter verrot zien schelden toen hij hem over het hoofd zag. Moet inderdaad veel vaker gebeuren. Vandaag ook met die kans van Fischer. Ik zie Schone helemaal vrij staan in de herhaling, maar ik zie Schone helemaal niet schreeuwen of handgebaren maken op het moment dat Fischer die bal moet geven. Misschien ziet Fischer het wel gewoon niet.