Ging me puur om het feit dat we niet moeten doen alsof het toen zoveel beter ging.Rednose schreef:Daar gaat het toch niet om, het gaat om NU.Marillion schreef:Over die 2-0 onder Jol wil ik graag even aantekenen dat het ook dubbele cijfers had kunnen zijn. We moeten nu niet doen alsof we toen zo geweldig partij hebben geboden.
.....
Ik snap dat het verschil enorm is. Als clubs zulke bedragen kunnen besteden blijf je nergens. Ik neem het Ajax dan ook niet kwalijk dat we er niet aan te pas komen. Waar ik net als een aantal anderen wel van baal is dat het allemaal wel erg passief is. Ik snap dat het echt heel lastig is om tegen zulke spelers te voetballen. Maar een beetje meer eergevoel zou geen kwaad kunnen. We gaan wel erg makkelijk op onze rug liggen.
Maar goed, niet druk om maken. Dit wisten we van te voren. Komend weekend de draad weer oppakken in de competitie. Daar moeten we het winnen. En als Dortmund geen gekke dingen gaat doen spelen we door in de EL. Had vooraf niemand durven roepen. Zo is het ook weer.