Yep, veel meer.banjavi schreef:Jabu schreef:Vind er geen reet aan die CL. Hier heeft Ajax echt niets te zoeken.
Levert alles verliezen in de cl nou meer op dan wat potjes winnen in de el?
Ajax - Real Madrid 03-10-2012
Moderator: mods
- Ajaciedjuh
Re: Ajax - Real Madrid 03-10-2012
"Never argue with stupid people, they will drag you down to their level and then beat you with experience."
Zo te zien moeten ze elkaars man overnemen. Zie steeds anderen Ronaldo dekken.Ajaciedjuh schreef:Blind kan Ronaldo wel verdedigen.
"Mensen worden door vraagtekens aan het denken gezet, niet door uitroeptekens." J.L. Heldring
- Ajaciedjuh
Hoesen had de 2-2 op zijn schoen....... maar Madrid een stuk of tig ander helaas.
Gauw vergeten. Even applaudisseren en op naar zondag.
MOTM: Vermeer en als goede 2e Blind.
Gauw vergeten. Even applaudisseren en op naar zondag.
MOTM: Vermeer en als goede 2e Blind.
"Never argue with stupid people, they will drag you down to their level and then beat you with experience."
Dat is dan wel jammer.Ajaciedjuh schreef:Yep, veel meer.banjavi schreef:Jabu schreef:Vind er geen reet aan die CL. Hier heeft Ajax echt niets te zoeken.
Levert alles verliezen in de cl nou meer op dan wat potjes winnen in de el?
Hartkamp: " In 't recht telt niet het wezen, maar de schijn.
niet: hoe het is, maar hoe het lijkt te zijn."
niet: hoe het is, maar hoe het lijkt te zijn."
Blind blijkt toch weer de enige die mee kan op dit niveau ...
- Ajaciedjuh
1-1 andere wedstrijd. We kunnen nog 2e worden. 

Ajax had geen middenveld opgesteld. Eriksen deed ook al niet mee. Net als tegen Dortmund.Khraa schreef:De Jong? Doet die mee dan?Bertje schreef:De Jong.Ajaciedjuh schreef:Blind is by far de beste veldspeler bij Ajax.
-
You're kidding right?Iniesta schreef:Blind blijkt toch weer de enige die mee kan op dit niveau ...
Whitey on the moon.
Ajax heeft gewoon de pech dat het ieder jaar Real loot. Real en Barcelona steken mijlenver boven de rest van de CL deelnemers uit. Na de 1-2 hebben we even een kwartier goed gevoetbald. Jammer dat die bal van Hoessen er niet in ging. Dat zou de wereld op zijn kop geweest zijn. haha. Vond Hoessen trouwens wel goed invallen. Had goede loopacties. Zie ik wel potentieel in. Sporkslede vond ik niet bijzonder. Maar ja, is ook pas zijn 2e wedstrijd.Jabu schreef:Vind er geen reet aan die CL. Hier heeft Ajax echt niets te zoeken.
Toch iets van progressie, we hebben gescoord. Na 5 wedstrijden Real in 3 jaar is het doelsaldo 1-16.
Helaas staat er bijna hetzelfde team bij Real als 3 jaar geleden (zo voelt het althans), terwijl wij elk jaar wel een jongen als Suarez, Verthongen of Stekelenburg verliezen.
Helaas staat er bijna hetzelfde team bij Real als 3 jaar geleden (zo voelt het althans), terwijl wij elk jaar wel een jongen als Suarez, Verthongen of Stekelenburg verliezen.
Je kunt alles wat je wilt, als je maar oefent
Kan een ervaren spits mij uitleggen hoe het komt dat spelers vlak voor open doel ballen liften in plaats van drukken? Je ziet het zo vaak dat een bal dan hoog over wordt geschoten.
"Mensen worden door vraagtekens aan het denken gezet, niet door uitroeptekens." J.L. Heldring
Dit heeft niks met Champions League te maken. Real en Barca staan boven alle partijen en winnen 85% van alle CL wedstrijden met 2 vingers in de neus. Als je ziet dat Celtic 2e staat in hun poule met 4 punten en wij die met 4-0 oprollen in de voorbereiding...tja. Dat is ook CL. Daar hebben we wel degelijk wat te zoeken.Jabu schreef:Vind er geen reet aan die CL. Hier heeft Ajax echt niets te zoeken.
Laat City en Dortmund maar op bezoek komen. Prima.
Face your fears and live your dreams, No Fear
Dat dus. Sporkslede wordt binnenkort voorbij gestreefd door Bocarra.Trab schreef:Ajax heeft gewoon de pech dat het ieder jaar Real loot. Real en Barcelona steken mijlenver boven de rest van de CL deelnemers uit. Na de 1-2 hebben we even een kwartier goed gevoetbald. Jammer dat die bal van Hoessen er niet in ging. Dat zou de wereld op zijn kop geweest zijn. haha. Vond Hoessen trouwens wel goed invallen. Had goede loopacties. Zie ik wel potentieel in. Sporkslede vond ik niet bijzonder. Maar ja, is ook pas zijn 2e wedstrijd.Jabu schreef:Vind er geen reet aan die CL. Hier heeft Ajax echt niets te zoeken.
Face your fears and live your dreams, No Fear
Het is nog zuurder dat je het in Dortmund hebt weggegeven. Een stand met 6-2-1-1 in de poule na twee wedstrijden is toch net wat anders dan 6-4-1-0
Je kunt alles wat je wilt, als je maar oefent
Klopt, het veld was wederom dramatisch. Spekglad. Een landelijke prijs winnen als veld my ass, het Arena veld is gewoon net zo wisselvallig als het spel van sommige van onze spelers.Ajaciedjuh schreef:We hebben weer een schaatsbaan btw.
Blind toonde ook vanavond in ieder geval één ding aan en dat is dat zijn basistechniek in ieder geval in orde. Meer dan in orde zelfs. Een aantal zeer goede passes vooruit, erg knappe balcontroles en een snel oog voor de situatie. Als je dat ook vanavond weer vergelijkt met de talloze foute passes van Eriksen. Dan lijkt het toch alsof Eriksen tactisch niet heel erg sterk is óf dat zijn techniek niet helemaal geschikt is voor het hoogste niveau. Of allebei. Ik ben bang dat beiden het geval is.Jabu schreef:Stond alleen bij de tweede goal ook lucht te dekken. Dekt zelfs in de zestien nog in de zone ipv een man te pakken en daar in de buurt bij blijven.Ajaciedjuh schreef:Blind is by far de beste veldspeler bij Ajax.
Van Marwijk vond Eriksen redelijk spelen...ik vond hem erg slecht
Van Halst en Van Marwijk gaven wel hetzelfde aan als ik hierboven bij Blind beschreef en ook al eerder zei over het luchtdekken van Van Rhijn. Stap gewoon eens in en pak die aanvaller op.
Van Halst en Van Marwijk gaven wel hetzelfde aan als ik hierboven bij Blind beschreef en ook al eerder zei over het luchtdekken van Van Rhijn. Stap gewoon eens in en pak die aanvaller op.
Laatst gewijzigd door jabu op wo okt 03, 2012 9:57 pm, 1 keer totaal gewijzigd.
-
Eriksen is de enige met de techniek en handelingssnelheid die mee kan komen met het CL nivo.Jabu schreef:Van Marwijk vond Eriksen redelijk spelen...
Eriksen begon matig, maar herstelde zich. Ben het met BvM eens.
Whitey on the moon.

Van Marwijk is wat voetbalinzicht betreft een groot onbenul.
Die 10 minuten waren leuk en hadden we in de vorige keren tegen Madrid niet gezien. We zijn dichterbij Madrid gekomen in niveau! (Op dezelfde manier dat België dichterbij Australië ligt dan Nederland, haha)
Ik hoop dat we hier op een positieve manier uitkomen richting de competitie. Dan zit ik er niet zo mee, hoe pijnlijk het ook is dat zo'n schuldenploeg je jaar in jaar uit komt vernederen.
Ik hoop dat we hier op een positieve manier uitkomen richting de competitie. Dan zit ik er niet zo mee, hoe pijnlijk het ook is dat zo'n schuldenploeg je jaar in jaar uit komt vernederen.
-
- AT Toto winner 15/16
pfff.. wat een afgang zeg, had makkelijk dubbele cijfers kunnen wezen. Volgend jaar weer gewoon uefa-cup please.
Je moet dit soort wedstrijden gewoon als opgewaardeerde trainingswedstrijden zien. Soort van masterclasses. Heel leerzaam om een keer dolgedraaid te worden of in de luren gelegd door Benzema of Ronaldo.
Wat dat betreft vond ik het goed dat De Boer al die jonkies inbracht. Als je er dan toch voor kiest om het seizoen in te gaan met zo'n jonge, onervaren ploeg, dan ook maximaal de mogelijkheid geven om te leren.
Wat dat betreft vond ik het goed dat De Boer al die jonkies inbracht. Als je er dan toch voor kiest om het seizoen in te gaan met zo'n jonge, onervaren ploeg, dan ook maximaal de mogelijkheid geven om te leren.
Uiteraard, maar vond hem in het algemeen echt sterk spelen.GangstaRiB schreef:You're kidding right?Iniesta schreef:Blind blijkt toch weer de enige die mee kan op dit niveau ...
- mattie
- AT WC 2010 winner, AT Toto winner 11/12, 14/15, 18/19
Na de loting wist ik dit al... Maar hopelijk zijn ze wat ervaringen rijker en dan met name die ervaring dat a.s. zondag vele malen belangrijker is.De Dominee schreef:Dit heeft niks met Champions League te maken. Real en Barca staan boven alle partijen en winnen 85% van alle CL wedstrijden met 2 vingers in de neus. Als je ziet dat Celtic 2e staat in hun poule met 4 punten en wij die met 4-0 oprollen in de voorbereiding...tja. Dat is ook CL. Daar hebben we wel degelijk wat te zoeken.Jabu schreef:Vind er geen reet aan die CL. Hier heeft Ajax echt niets te zoeken.
Laat City en Dortmund maar op bezoek komen. Prima.
Ik heb de 1e helft niet gezien... Maar wat ik zag in de 2e helft was niet best..
Sana.. Geef hem het vertrouwen en zeker in de competitie heeft hij al aardig wat krediet opgebouwd. Wie moet je anders neerzetten.. Lukoki? viel in kreeg een duwtje en lag 5 meter verder...
De aanvoerder..

Had de FdB zijn mond maar dicht moeten houden en wie weet had Theo hier dan nog gevoetbald.. Beetje gif in deze ploeg kan zeker geen kwaad. Poulsen zou het moeten doen maar die is er net.
Weer op zoek naar een Interim coach..