Ajax - N.E.C. 17-02-2012
Moderator: mods
-
Re: Ajax - N.E.C. 17-02-2012
Anita krijgt terecht complimenten van de analytici.
Whitey on the moon.
Yup, net als Siem. De besten vandaag.GangstaRiB schreef:Anita krijgt terecht complimenten van de analytici.
Ajax zet vandaag druk, zoals de heren terecht opmerken. I.p.v. de tegenstander met fluwelen handschoenen aan te pakken, zoals tegen Utrecht gebeurde.
‘Van alle emoties wordt angst beschouwd als de meest dwingende overtuiger’ - Silvan Tomkins
- peter
- Site Admin & Toto winner WC 2006, EC 2008
wimpey schreef:Hij is überhaupt niets. Lozen, die klojo.GangstaRiB schreef: Hij is uberhaupt geen spits.

Sowieso natuurlijk lachwekkend. We betalen miljoenen voor zo'n Lodeiro en dan vervolgens doen we het nog eens dunnetjes over met een Serero. Nu zeg ik niet dat laatstgenoemde nooit wat wordt, want zo goed ken ik 'm niet, maar wat hij heeft laten zien was 'vrij' weinig.
Dubbele wissel van Pastoor. Nu gaat 't gebeuren.
Hoe veel ruimte heeft Lodeiro nodig om die bal in het doel te kunnen leggen?! 50 kubieke meter?! 

‘Van alle emoties wordt angst beschouwd als de meest dwingende overtuiger’ - Silvan Tomkins
-
Jaja.. we weten het nu wel.wimpey schreef:Hoe veel ruimte heeft Lodeiro nodig om die bal in het doel te kunnen leggen?! 50 kubieke meter?!
Whitey on the moon.
Volgens mij moet je bij de Boer zijn ... Waar is Klaassen ..wimpey schreef:Hoe veel ruimte heeft Lodeiro nodig om die bal in het doel te kunnen leggen?! 50 kubieke meter?!
Blij met de punten ...
Het wordt niets met Serero.Peter schreef: We betalen miljoenen voor zo'n Lodeiro en dan vervolgens doen we het nog eens dunnetjes over met een Serero. Nu zeg ik niet dat laatstgenoemde nooit wat wordt, want zo goed ken ik 'm niet, maar wat hij heeft laten zien was 'vrij' weinig.
Lodeiro is einde contract na dit seizoen toch?

Onzin. Hij werkt hard.Laudrup schreef:Die overdreven Lodeiro haat

Kan alleen niet voetballen.
- Ajaciedjuh
Ajax heeft nog een optiewimpey schreef:Het wordt niets met Serero.Peter schreef: We betalen miljoenen voor zo'n Lodeiro en dan vervolgens doen we het nog eens dunnetjes over met een Serero. Nu zeg ik niet dat laatstgenoemde nooit wat wordt, want zo goed ken ik 'm niet, maar wat hij heeft laten zien was 'vrij' weinig.
Lodeiro is einde contract na dit seizoen toch?

"Never argue with stupid people, they will drag you down to their level and then beat you with experience."
-
Ik hoop dat Lodeiro een paar opties heeft.Ajaciedjuh schreef: Ajax heeft nog een optie
Zag je die timing bij Van Eijden!!!!999 schreef:![]()
![]()

Wimpey, je moet er de Boer op aanspreken ...wimpey schreef:Ik hoop dat Lodeiro een paar opties heeft.Ajaciedjuh schreef: Ajax heeft nog een optie
Blij met de punten ...
NEC een penalty door de neus geboord.
Waarom? Hij steeks z'n arm uit. Onnatuurlijke beweging.999 schreef:Zou zeer zwaar gestraft zijn ...
Onzin, hij had zijn arm al in die houding .. Maare het zal wel ..D_skilled schreef:Waarom? Hij steeks z'n arm uit. Onnatuurlijke beweging.999 schreef:Zou zeer zwaar gestraft zijn ...
Laatst gewijzigd door 999 op zo feb 19, 2012 3:49 pm, 1 keer totaal gewijzigd.
Blij met de punten ...
Is dit nou het enige dat je over deze van Ajax behoorlijke wedstrijd hebt te melden?D_skilled schreef:NEC een penalty door de neus geboord.

Eh, Serero wordt er finaal uitgelopen door 'sneltrein' vd Velden?! 

-
Gaat Vermeer die ballen ooit eens klemvast pakken of naar de zijkant stompen? Die gast laat altijd ruimte voor een rebound.
Whitey on the moon.