PSV - Ajax 18-09-2011
Moderator: mods
Re: PSV - Ajax 18-09-2011
Hier kan ik me erg in vinden. Ik help het je hopen dat de Boer er ook zo over denkt.Trab schreef:Dit is mijn opstelling voor morgen:
Vermeer
Wiel-Toby-Jan-Boilesen
---------Anita----------
De Jong------Janssen
--------Eriksen---------
--------Sigi--Boerrigter
Hier zijn mijn argumenten:
1) het verrassingselement. PSV verwacht Ajax in een traditionele 4-3-3 en zal hierdoor in de beginfase verrast zijn.
2) het middenveld. Als je met De Jong-Janssen-Eriksen speelt tegen Strootman-Toivonen-Wijnaldum, dan is het allemaal 1 tegen 1 en komt het aan op duelkracht. Dat verliest Ajax geheid. Speel je met Anita-De Jong-Janssen-Eriksen dan heb je 1 man meer op het middenveld en domineer je de wedstrijd.
3) de open rechterkant geeft Wiel de mogelijkheid om mee naar voren op te stomen.
4) Janssen is er op gebrand om goed te presteren en Strootman af te troeven. hoe beter kan je hem belonen door hem op de plaats neer te zetten waar hij vorig jaar de titel beste voetballer van het jaar mee verdiende.
5) Eriksen speelt dichter bij de goal waardoor hij gevaarlijker kan zijn en minder verdedigend werk hoeft te doen.
6) Sigtorsson hoeft zich niet steeds in te laten zakken als aanspeelpunt doordat Eriksen dat is, waardoor hij dichter bij de 16 kan spelen waar hij dodelijk is.
Met deze opstelling gaan we geheid winnen. Daar ben ik van overtuigd. Iedere andere opstelling zal leiden tot een nederlaag. En een dikke ook.
"Well, maybe Bob Dylan was wrong. Maybe you do have to be a weatherman to know which way the wind blows."
Die kwam zelf met het idee.999 schreef:Nu de Boer nog ...
Ik heb het gevoel dat Lukoki gaat spelen, en niet Bulykin of Anita.
Laatste kans voor Theo Janssen.... als ie zich voor déze wedstrijd niet mentaal kan opladen en zijn 'beste voetballer van het jaar' reputatie niet kan waarmaken kunnen ze beter Vurnon Anita in de basis zetten.
Tijd dat die bolle eens wat laat zien, dus onderscheidend én beslissend is voor ons aller Ajax.
5 voor 12 Theo !
Tijd dat die bolle eens wat laat zien, dus onderscheidend én beslissend is voor ons aller Ajax.
5 voor 12 Theo !

Zabski, 'die bolle' staat op een totaal andere positie dan vorig jaar. Een positie waar hij niet de dingen kán doen waardoor hij vorig jaar zo uitblonk (/opviel).
- 666
- Site Admin
- Contacteer:
Toen we met 5-1 bij de gloeilampen wonnen begonnen we ook met 2 spitsen. Toen Koe slim dacht te zijn en een verdediger wisselde trok HtC de derde spits alsnog van de bank and the rest is history.
Ik zie Fred Rutte al iets stamelen over een wanhoopfpoging om de wedftrijd te kantelen maar toen miften we een linkfback tegen de derde fpipf en dan word je geflacht door die amfterdammerf.
Ik zie Fred Rutte al iets stamelen over een wanhoopfpoging om de wedftrijd te kantelen maar toen miften we een linkfback tegen de derde fpipf en dan word je geflacht door die amfterdammerf.
Sign your name on
the dotted line:
.............................
the dotted line:
.............................
Bouma is geblesseerd, doet niet mee volgens Thijs Slegers.
There is only one difference between a madman and me. I am not mad.
Salvador Dali
Salvador Dali
-
Jammer. Zijn vervanger zal beter zijn.Duke schreef:Bouma is geblesseerd, doet niet mee volgens Thijs Slegers.
Nancy Isenberg in "White Trash": "Historical mythmaking is made possible only by forgetting".
Ook dat nog!Duke schreef:Bouma is geblesseerd, doet niet mee volgens Thijs Slegers.

"Well, maybe Bob Dylan was wrong. Maybe you do have to be a weatherman to know which way the wind blows."
Tja, op deze wedstrijd en die van j.l. woensdag verheug je je op.Daar leef je naar toe.Alleen valt het meestal vies tegen.Morgen zou het ook nog eens pokke weer worden ..
Blij met de punten ...
-
Ja, als het regent of stormt mag je, helaas, geen overwinning van onze paradepaardjes verwachten.Morgen zou het ook nog eens pokke weer worden ..

Nancy Isenberg in "White Trash": "Historical mythmaking is made possible only by forgetting".
Het gaat om een "onbekende" blessure: http://www.voetbalprimeur.nl/site/nieuw ... s_PSV.htmlDuke schreef:Bouma is geblesseerd, doet niet mee volgens Thijs Slegers.
Oftewel, die is gepasseerd en heeft geen zin om op de bank te gaan zitten.
Speelt Eriksen dan in de "Messi-rol" of toch meer als middenvelder.Trab schreef:
Vermeer
Wiel-Toby-Jan-Boilesen
---------Anita----------
De Jong------Janssen
--------Eriksen---------
--------Sigi--Boerrigter
Je kunt zo'n jongen ook een vrije rol voorin geven. Daar houden spelers als Marcelo en Derijck niet van. Die willen zich vastbijten in een man.
- Ramona
- Erelid, Toto winner 03/04, 17/18, EC 08
Nog iets meer dan 3 uurtjes...

- SylvievdVaart
We waren veel te vroeg wakker!
Uurtjes vullen met Roger & Rafa
http://www.youtube.com/watch?v=JsMhdAowzT0
http://www.youtube.com/watch?v=IM_dOoUX ... ure=fvwrel
http://www.youtube.com/watch?v=ETRQj2z- ... re=related

http://www.youtube.com/watch?v=JsMhdAowzT0
http://www.youtube.com/watch?v=IM_dOoUX ... ure=fvwrel
http://www.youtube.com/watch?v=ETRQj2z- ... re=related
so you're a tough guy, like it really rough guy, just can't get enough guy, chest always so puffed guy
- Ramona
- Erelid, Toto winner 03/04, 17/18, EC 08
Morgenstond heeft goud in de mond!

- mattie
- AT WC 2010 winner, AT Toto winner 11/12, 14/15, 18/19
Volgens het AD en nog wat andere.. Kiest FdB voor Bulykin of Lukoki...
Graaft FdB hiermee zijn eigen graf....
Zelfs wij hier op AT
zien dat Janssen zo de miskoop van het jaar gaat worden.. Dat het middenveld absoluut niet werkt en of loopt.
Toivonen en Wijnaldum hebben vanmiddag alle vrijheid en alle gelegenheid om aanvallend hun werk te doen...
Graaft FdB hiermee zijn eigen graf....

Zelfs wij hier op AT

Toivonen en Wijnaldum hebben vanmiddag alle vrijheid en alle gelegenheid om aanvallend hun werk te doen...
Weer op zoek naar een Interim coach..
Bulykin zou een hele foute keuze zijn. Die moet je pas erin brengen als je iets wil forceren. Lukoki is gezien de opties het beste alternatief.
Yep. In de Messi-rol. Sigi in de Villa rol. Die begint ook vaak in de punt om dan naar buiten uit te wijken of andersom. Wiel in de Dani Alves rol. Helaas ziet het ernaar uit dat de boer voor Lukoki of Bulyikin gaat kiezen.wimpey schreef:Speelt Eriksen dan in de "Messi-rol" of toch meer als middenvelder.Trab schreef:
Vermeer
Wiel-Toby-Jan-Boilesen
---------Anita----------
De Jong------Janssen
--------Eriksen---------
--------Sigi--Boerrigter
Je kunt zo'n jongen ook een vrije rol voorin geven. Daar houden spelers als Marcelo en Derijck niet van. Die willen zich vastbijten in een man.
Ik zie liever Lukoki dan die opstelling hoor. Door steeds met dezelfde tactiek te spelen creëer je vastigheid in je team. Bulykin heb ik vanaf minuut 1 een miskoop gevonden.
Zou je ook zo spelen als Sulejmani weer fit is?Trab schreef:Dit is mijn opstelling voor morgen:
Vermeer
Wiel-Toby-Jan-Boilesen
---------Anita----------
De Jong------Janssen
--------Eriksen---------
--------Sigi--Boerrigter
Op Eredivisielive staat trouwens Serero als rechtsbuiten. Is dat definitief?
Op Teletekst staat nog niks. Ook Ajaxlife heeft zich nog niet op Twitter gemeld