Ajax - Vitesse 26-08-2011
Moderator: mods
Re: Ajax - Vitesse 26-08-2011
Kijk Janssen, zo geef je een lange bal.
Boerrigter doet het gewoon goed. Twee prima acties buitenom gevolgd door een goede voorzet in de eerste helft, een bal op de paal en een goal.
Boerrigter doet het gewoon goed. Twee prima acties buitenom gevolgd door een goede voorzet in de eerste helft, een bal op de paal en een goal.
- Ajaciedjuh

"Never argue with stupid people, they will drag you down to their level and then beat you with experience."
3-0 Sigthorsson!
Wow! Fraaie sweeper van Van der Wiel en lekker koel afgemaakt door Sigi.
Niet mee eens. De draak speelt op rechts in de aanval. FdB had Boerrigter ook vorige week gewoon moeten laten staan.Mr. Ajax schreef:Speelt een draak van een wedstrijd, maar toch weer een goal...
Prachtige goal van Sigthorsson, uitstekende loopactie.
- Je bent net zolang gestoord tot je een genie bent -
Wordt nog wel 5-0. Drost, Van der Struijk en die keeper kunnen helemaal niets. Behalve in de weg lopen.
KJH anyone? Een échte KJH goal.Zuidema schreef:Wow! Fraaie sweeper van Van der Wiel en lekker koel afgemaakt door Sigi.
Vitas heeft Struik, Drost en Büttner achterin, laten we dit svp niet groter maken dan het is. Ik ben bang dat Kaiser Frank na afloop weer très tevreden is.

wimpey schreef:Niet mee eens. De draak speelt op rechts in de aanval. FdB had Boerrigter ook vorige week gewoon moeten laten staan.Mr. Ajax schreef:Speelt een draak van een wedstrijd, maar toch weer een goal...
Ook op rechts ja... Maar Boerrigter is niet goed genoeg, ben ik bang...
- Je bent net zolang gestoord tot je een genie bent -
Maar tot de 1-0 maakte Ajax amper iets klaar tegen dat trio. Vitesse móet daarna wel komen en dan krijgt Ajax weer de ruimte. Vervolgens gaat het dubbelop. Die zwakke jongens achterin hebben geen hulp meer en Ajax weet wel hoe ze met ruimtes om moeten gaan. Soms, tenminste.wimpey schreef:KJH anyone? Een échte KJH goal.Zuidema schreef:Wow! Fraaie sweeper van Van der Wiel en lekker koel afgemaakt door Sigi.
Vitas heeft Struik, Drost en Büttner achterin, laten we dit svp niet groter maken dan het is. Ik ben bang dat Kaiser Frank na afloop weer très tevreden is.
Over die 3 doelpunten mag Frank natuurlijk zeer tevreden zijn. Maar niet over het veldspel tot de 1-0. Daar mág hij zijn ogen niet voor sluiten.
Laatst gewijzigd door Zuidema op vr aug 26, 2011 8:30 pm, 1 keer totaal gewijzigd.
Pcs. Ik vraag me af wat zijn opdracht is. FdB is idolaat van Barcelona, Janssen moet zijn Busquets 'doen'. Zuinig bij balbezit, alles draait om de eenvoud, linking-pin. Janssen zit niet lekker in z'n vel en tattoos. Ik zie hem liever wat meer naar voren.Jöhnk schreef:Kijk Janssen, zo geef je een lange bal.
Is een koopje. Gemeente Eindhoven heeft 10 keer de prijs van Boerrigter voor Mertens neergetikt.Boerrigter doet het gewoon goed. Twee prima acties buitenom gevolgd door een goede voorzet in de eerste helft, een bal op de paal en een goal.
- Ajaciedjuh

"Never argue with stupid people, they will drag you down to their level and then beat you with experience."
Sigi is zeker een vooruitgang in de spits. Knalhard in de benedenhoek.
-
Janssen voelt zich vanaf het begin niet goed. Je zag het al in de voorbereiding waarbij hij een aantal flaters sloeg bij verdedigende acties. De Boer moet daar wat mee doen.wimpey schreef:Pcs. Ik vraag me af wat zijn opdracht is. FdB is idolaat van Barcelona, Janssen moet zijn Busquets 'doen'. Zuinig bij balbezit, alles draait om de eenvoud, linking-pin. Janssen zit niet lekker in z'n vel en tattoos. Ik zie hem liever wat meer naar voren.Jöhnk schreef:Kijk Janssen, zo geef je een lange bal.
Is een koopje. Gemeente Eindhoven heeft 10 keer de prijs van Boerrigter voor Mertens neergetikt.Boerrigter doet het gewoon goed. Twee prima acties buitenom gevolgd door een goede voorzet in de eerste helft, een bal op de paal en een goal.
Vooralsnog ben ik nog niet overtuigd van Boerrigter. Hij is snel, maar technisch zeer beperkt. Een goede back kan hem moeiteloos bespelen. Boerrigter is wat dat betreft te beperkt. Ik schat hem overigens wel slim genoeg in, om zijn spel te doseren als het op snelheid niet lukt. Dat is ook wat waard.
Laatst gewijzigd door GangstaRiB op vr aug 26, 2011 8:34 pm, 1 keer totaal gewijzigd.
Whitey on the moon.
Iemand armpje drukken of worstelen met Sig?! Die gast is breed en sterk. 

Inderdaad, bijna net zo'n ramp achterin als Daley.LucaS schreef:Die Boilesen kan echt niet hoor

Alleen wordt er erg met twee maten gemeten
I think I lost my fucking headache
- Ajaciedjuh
Smerig van Bony M 

Is er een discussie ontstaan over de kwaliteiten van Boilesen? Kampioenswedstrijd gemist? Boilesen is een a.s. europees topspeler.LucaS schreef:Alleen wordt er erg met twee maten gemeten
Verdomme, De Jong. Dat kan je uitspelen.
Waar zijn tegenstander al na 1 minuut een niet te missen kans kreeg? Bekerfinale gemist?wimpey schreef:Is er een discussie ontstaan over de kwaliteiten van Boilesen? Kampioenswedstrijd gemist? Boilesen is een a.s. europees topspeler.LucaS schreef:Alleen wordt er erg met twee maten gemeten
I think I lost my fucking headache
Krijgen we nu een Daley Blind kruistocht? Hij doet niet eens mee.
De finesse ontbreekt. Heeft niet de kwaliteit om over die knikker heen te kijken.Zuidema schreef:Verdomme, De Jong. Dat kan je uitspelen.
2e helft is leuk. Als Ajax maar op voorsprong komt, loopt het wel... Maar ik vind het nog niet beter dan vorig seizoen. De intentie is er wel, de uitvoering daarentegen... En ik vind FdB snel tevreden. Moet kritischer zijn.
Sulejmani en Siem bijv. lopen te krukken. Als je een stap vooruit wilt doen, is wat zij bieden gewoon te weinig. Net als Anita op offensief vlak als LB, net als Janssen qua tempo.
Voor de rest van de wedstrijd had die Ruiz in z'n broekzak.LucaS schreef:Waar zijn tegenstander al na 1 minuut een niet te missen kans kreeg? Bekerfinale gemist?wimpey schreef:Is er een discussie ontstaan over de kwaliteiten van Boilesen? Kampioenswedstrijd gemist? Boilesen is een a.s. europees topspeler.LucaS schreef:Alleen wordt er erg met twee maten gemeten
Terug naar de wedstrijd: Bony is best een gevaarlijke spits. Haast niet gezien vandaag.