Hopelijk gaat Heerenveen weer voor het doel liggen. Dat is beter voor ons.
Ha!

Moderator: mods
Ja, Lucas...LucaS schreef:Gelukkig kan de Boer wel de geweldige kwaliteiten van Blind (beiden trouwens) inschatten
Ik zou hem in deze pot op de plek van Blind zetten. Anita op de plek van Janssen en Boilesen op links. Blind mag gaan douchen.D_skilled schreef:Janssen is geen VM. Mist simpelweg de dynamiek voor.
Ik zie dezelfde mensen als altijd hun principiele haat tegen alles wat met Blind te maken heeft uitenwimpey schreef:Ja, Lucas...LucaS schreef:Gelukkig kan de Boer wel de geweldige kwaliteiten van Blind (beiden trouwens) inschatten![]()
Je ziet het enorme verschil met Vertonghen toch wel?! Het linker verdedigingsblok van Ajax rammelt aan alle kanten.
Inderdaad. Zodra H'veen wat naar voren durft te spelen, blijkt direct hoe kwetsbaar we zijn. Voor de rest het gebruikelijke verhaal bij dit Ajax: heel erg veel balbezit met plichtmatig en voorspelbaar gebrei en bitter weinig creativiteit, hier en daar eens een mogelijkheid en eigenlijk nergens een serieus uitgespeelde kans. Frank zal straks wel weer zeggen dat we in de 1e helft gedomineerd hebben.joey schreef: Hopelijk gaat Heerenveen weer voor het doel liggen. Dat is beter voor ons.
LucaS schreef:Gelukkig kan de Boer wel de geweldige kwaliteiten van Blind (beiden trouwens) inschatten
Voel me niet aangesproken. Blind doet het (weer eens) niet goed. Hij is een matige speler, mist defensief snelheid en fysiek en in de opbouw mist hij het 'snelle oog'.LucaS schreef: Ik zie dezelfde mensen als altijd hun principiele haat tegen alles wat met Blind te maken heeft uiten
Absoluut niet mee eens. Voor een buitenspeler is hij behoorlijk tweebenig. Ik heb hem ook al vaak met rechts zien scoren.Mr. Ajax schreef:WP_LeGeNd schreef:Boerrigter speelt vooralsnog prima!
Werkt hard en is zeker zeer nuttig, maar hij is wel stijf links hoor.
Ik zie niet wat Blind nou zoveel fout heeft gedaan. Natuurlijk is hij geen Vertonghen maar welke fouten heeft hij gemaakt?wimpey schreef:Voel me niet aangesproken. Blind doet het (weer eens) niet goed. Hij is een matige speler, mist defensief snelheid en fysiek en in de opbouw mist hij het 'snelle oog'.LucaS schreef: Ik zie dezelfde mensen als altijd hun principiele haat tegen alles wat met Blind te maken heeft uiten
LucaS schreef:Ik zie dezelfde mensen als altijd hun principiele haat tegen alles wat met Blind te maken heeft uitenwimpey schreef:Ja, Lucas...LucaS schreef:Gelukkig kan de Boer wel de geweldige kwaliteiten van Blind (beiden trouwens) inschatten![]()
Je ziet het enorme verschil met Vertonghen toch wel?! Het linker verdedigingsblok van Ajax rammelt aan alle kanten.
Please.....joey schreef:Ja, erg voorspelbaar allemaal. Het mag ook van Heerenveen.
De snelste combinaties waren die van Heerenveen. Het klopt nog niet bij Ajax.Zuidema schreef: Voor de rest het gebruikelijke verhaal bij dit Ajax: heel erg veel balbezit met plichtmatig en voorspelbaar gebrei en bitter weinig creativiteit, hier en daar eens een mogelijkheid en eigenlijk nergens een serieus uitgespeelde kans.