Real is een ander nivootje dan Ajax.
Ben blij dat Milan wint van Auxerre, misschien overwinteren we hierdoor in de Euro League.
En zowel Urby als Suarez hoef ik even een tijdje niet te zien ..

Moderator: mods
SylvievdVaart schreef:Opzich ben ik het wel met je eens, Fener, maar toch moet ik dit even kwijt:
GODVER DE GODVER!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Fenerbahce schreef:Ik heb vanavond mijn vrouw (heb ik spijt van) de kamer uit geschreeuwd, maar ik weet het ook even niet meer ..
Bij deze wedstrijd paste een grafstemming.LucaS schreef:Ach, als 410 er niet was was het altijd muisstil in de ArenA
Dat past sowieso bij het afbreukvoetbal wat Ajax speelt. Nee lekker springen en hossen doe je maar op het carnaval. Gemaakte sfeer van 410 is het niet hoor..GangstaRiB schreef:Bij deze wedstrijd paste een grafstemming.LucaS schreef:Ach, als 410 er niet was was het altijd muisstil in de ArenA
Hij heeft in die wedstrijden volgens mij maar weinig fatsoenlijke toevoer gehad. Oh nee, dat komt doordat hij nooit aanspeelbaar is in de diepte, toch?wimpey schreef:El Ham faalt ook tegen Auxerre en ADO, Thomas.
Maar je drukt voor je lievelingetjes graag een oogje toe. Zelfs wanneer El Ham vandaag niet onder druk van een tegenstander staat, lijdt hij balverlies.
Probleem ligt bij het creatief en voetballoze middenveld en een spits die nauwelijks zich vrij loopt. Vergelijk hem maar eens met de looplijnen van echte goede spitsen. El Hamdaoui doet juist eerder alles fout wat betreft vrijlopen. Kiest juist vaak de verkeerde ruimtes. Maar een goed voetballend middenveld en een verdediging die het middenveld durft in te spelen en mee durft te voetbal (doorschuiven) zou ook erg helpen.Enganche schreef:Hij heeft in die wedstrijden volgens mij maar weinig fatsoenlijke toevoer gehad. Oh nee, dat komt doordat hij nooit aanspeelbaar is in de diepte, toch?wimpey schreef:El Ham faalt ook tegen Auxerre en ADO, Thomas.
Maar je drukt voor je lievelingetjes graag een oogje toe. Zelfs wanneer El Ham vandaag niet onder druk van een tegenstander staat, lijdt hij balverlies.![]()
Maar wees gerust, El Hamdaoui is allerminst feilloos hoor. Ik vind alleen dat Ajax veel grotere problemen heeft.
Welneej... dan zit Jol er niet meer bij Ajax verwacht ik. Dan heeft hij zijn doel niet gehaald (1x in de 2 jaar kampioen)...Enganche schreef:Misschien haalt Jol er nog wel een hardloper voor terug.
Niet zo op gelet, eerlijk gezegd.Feest schreef:Heeft er niemand genoten van Real Madrid?