Die Roemenen wilden graag Ajax, maar krijgen voor straf Zenit!

Dit moet kunnen.
Moderator: mods
Waar haal je vandaan dat zij graag Ajax wilden?joey schreef:Zit Duke dan nog in Griekenland?
Die Roemenen wilden graag Ajax, maar krijgen voor straf Zenit!
Dit moet kunnen.
Da's balen. Kun je er echt niets op verzinnen? Als je zo graag wilt en toch niets met die mensen hebt....MIKE_ZUID2 (ASR_AFCA) schreef:Ik ga nooit meer tegen familie uit Canada zeggen dat ze de eerste week van Augustus wel langs kunnen komen!!![]()
Ik ben hier echt behoorlijk ziek van!
Gewoon een super lekkere uitwedstrijd voor de geïnteresseerden. Alles erop en eraan, dikke pyro show en de hele reutel. En dan moet ik thuisblijven voor familie die ik toch nooit zie verder....
Peter zijn zin!Peter schreef:Qua naam is dat in ieder geval positief. Liever PAOK dan Olympiakos.
Dat kan inderdaad.joey schreef: Kunnen we nu in de volgende voorronde alsnog Celtic krijgen?
Benji schreef:Dit is volgens mij laatste week juli / 1e week augustus. Denk dat je de laatste voorronde (mochten we die bereiken) mist.
Wat bedoel je met dat laatste? Heb je nou over mij? Zelf heb ik oud-Grieks gehad, dus ik ken dat schrift wel. Maar het is super onhandig voor toeristen (terwijl Griekenland daar grotendeels op teert), voor de Grieken zelf is het onhandig met toetsenborden, in het buitenland, etc.joey schreef:Nee, leuk. Moeten ze vooral blijven doen.![]()
Trouwens, dat schrift leer je toch zo? Als je het nog moet leren.
Moest jij niet voor je werk naar het buitenland?MIKE_ZUID2 (ASR_AFCA) schreef:Ik ga nooit meer tegen familie uit Canada zeggen dat ze de eerste week van Augustus wel langs kunnen komen!!![]()
Ik ben hier echt behoorlijk ziek van!
Gewoon een super lekkere uitwedstrijd voor de geïnteresseerden. Alles erop en eraan, dikke pyro show en de hele reutel. En dan moet ik thuisblijven voor familie die ik toch nooit zie verder....
Goed punt inderdaad.joey schreef:Het belangrijkste is: geen club uit een zomercompetitie. Daar is Ajax in deze fase niet fit genoeg voor. Geldt ook voor de volgende ronde.