Ten eerste staat ie te liegen, twas wel degelijk buitenspel.En de rest mag jij zelf terug gaan lezen ...joey schreef:Hoezo? Wat doet Harm verkeerd? Ajax speelt slecht, dat mag best gezegd worden.999 schreef:|De enige momenten dat jij je hier komt vertonen ben je altijd aan het zuigen ..
Ajax-ADO Den Haag 27-9-2009
Moderator: mods
Re: Ajax-ADO Den Haag 27-9-2009
Blij met de punten ...
Ajax speelt niet goed, maar staat natuurlijk wel volkomen terecht voor. 9 schoten tegen 1 van ADO. En Harm provoceert een beetje, PSV speelt zelden aantrekkelijker.
I think I lost my fucking headache
Zal ik dan maar ff zuigen , goeie scheids he BelokiPeter schreef:Inderdaad, zeg. Het is zelfs bedroevend slecht. Vooral heel erg sloooom ook.joey schreef:Hoezo? Wat doet Harm verkeerd? Ajax speelt slecht, dat mag best gezegd worden.999 schreef:|De enige momenten dat jij je hier komt vertonen ben je altijd aan het zuigen ..

Die Analyse van Halst over die kans van Pique is ook duidelijk zeg.. wat een lullo die emanuelson alleen een beetje wijzen naar Toby terwijl hij nooit op tijd bij die bal had kunnen zijn..
- Ajaciedjuh
Is een duidelijk voorbeeld van de tendens van de media de laatste tijd m.b.t. Ajax. Voorop gesteld, Ajax voetbalt dramatisch, maar als je puur naar de feiten kijkt, staan ze gewoon terecht voor. Ik dacht iets van 9 schoten op goals tov 1 voor ADO.Peter schreef:Is die Tan een beetje maf ofzo? OK het is dus buitenspel, maar daar vlag je toch niet voor?
Zzzz.
Aisatti en Dario spelen echt dramatisch. S.v.p. gewoon met 3 aanvallers spelen, dan staat het veel beter. Door het centrum is het veel te druk.
"Never argue with stupid people, they will drag you down to their level and then beat you with experience."
Mij maakt het geen klap uit wie wat schrijft. Zolang het geschrevene maar hout snijdt.
Maar liever over Ajax. Ik zie wel een patroon: Ajax kan een hoog tempo niet aan, tenzij de tegenstander héél veel ruimte weggeeft. Zodra het sneller moet, verdwijnt de precisie uit het spel. Dus houden de spelers het tempo voor alle zekerheid maar laag.
Maar liever over Ajax. Ik zie wel een patroon: Ajax kan een hoog tempo niet aan, tenzij de tegenstander héél veel ruimte weggeeft. Zodra het sneller moet, verdwijnt de precisie uit het spel. Dus houden de spelers het tempo voor alle zekerheid maar laag.
Het stinkt aan alle kanten!
Rommel erin voor Kennedy... Denk dat dit een tactisch sterke wissel gaat worden!
-
- AT Toto winner 15/16
Je moet ook gewoon wat anders gaan doen, ga wielrennen kijken of ga lekker in de tuin zitten, doe ik ook.. na die 1-0 weet je toch wel dat het gelopen is, ADO gaat toch niet scoren en AJAX gaat niet opeens leuk voetbal spelen, het is gewoon oervervelend. Doe ik de laatste tijd wel vaker.Peter schreef:Inderdaad, zeg. Het is zelfs bedroevend slecht. Vooral heel erg sloooom ook.joey schreef:Hoezo? Wat doet Harm verkeerd? Ajax speelt slecht, dat mag best gezegd worden.999 schreef:|De enige momenten dat jij je hier komt vertonen ben je altijd aan het zuigen ..
- martijn401
Klopt, het tempo kan niet omhoog zolang je met types als kennedy en dario in je elftal speelt. Het moet allemaal kloppen.
Kennedy eruit nu voor Rommendahl; krijgen we nu elke wedstrijd deze wissel?? Probeer eens wat anders Jol.
Kennedy eruit nu voor Rommendahl; krijgen we nu elke wedstrijd deze wissel?? Probeer eens wat anders Jol.
- peter
- Site Admin & Toto winner WC 2006, EC 2008
Rommedahl erin. Tsja, wat dat betreft denk ik dat Kerlon nog wel een kansje maakt in de toekomst. Rommedahl is namelijk ook pure middelmaat.
Hopelijk geeft Ado wat meer ruimte, zodat we makkelijker kunnen uitlopen.
Hopelijk geeft Ado wat meer ruimte, zodat we makkelijker kunnen uitlopen.
- Ajaciedjuh
Tjah, Suarez
Dario

Dario

"Never argue with stupid people, they will drag you down to their level and then beat you with experience."
In de herhaling lijkt het alsof Dario de bal via het achterhoofd van de verdediger kopt.. Jammer!
Jij hebt toch een seizoenskaart, BZ?brigade zuid schreef:Je moet ook gewoon wat anders gaan doen, ga wielrennen kijken of ga lekker in de tuin zitten, doe ik ook.. na die 1-0 weet je toch wel dat het gelopen is, ADO gaat toch niet scoren en AJAX gaat niet opeens leuk voetbal spelen, het is gewoon oervervelend. Doe ik de laatste tijd wel vaker.
Ze rommelen gewoon door.

Het loopt nu wel lekker zeg..
- Ajaciedjuh
Verdomme, dat had 2-0 moeten zijn.
5 kansen in de laatste 5 minuten... Heerlijk
Ze spelen goed nu. Dit wordt nog wel 4-0 ofzo
I think I lost my fucking headache
Tweede helft staat AJAX gewoon goed te voetballen, alleen hij moet er wel in ..
Blij met de punten ...
- InnerHarbour
Ja, omdat ADO nu niet meer compact speelt en veel ruimte weggeeft. Zie net: Aissati kon gewoon dertig meter doorlopen zonder een tegenstander tegen te komen en toen nog eens de combinatie aangaan. Dat lukt dus in de eerste helft niet.InnerHarbour schreef:ze lopen nu gewoon lekker te voetballen
Tuurlijk, zoiets ligt bij jou nooit aan AJAX ..joey schreef:Ja, omdat ADO nu niet meer compact speelt en veel ruimte weggeeft.InnerHarbour schreef:ze lopen nu gewoon lekker te voetballen
Blij met de punten ...
Ze kunnen ook niet meer compact spelen. Rommedahl rekt het veld goed uit.
- Ajaciedjuh
Altijd maar die negatieve insteek.joey schreef:Ja, omdat ADO nu niet meer compact speelt en veel ruimte weggeeft.InnerHarbour schreef:ze lopen nu gewoon lekker te voetballen
Het had allang 3 a 4-0 moeten staan. Zolang die 2e niet valt, kunnen zij zomaar gevaarlijk worden bij stilstaande momenten.
Met een echte spits was het nu allang een nulletje of vijf geweest ..
Blij met de punten ...