VVV-Ajax 20-09-2009 14:30
Moderator: mods
- Daily Blind
Re: VVV-Ajax 20-09-2009 14:30
Cvitanich kan er geen pepernoot van. Hoelang mag deze trage spits zonder actie en enige balbehandeling nog minuten pakken.
Het is goed te merken dat Jol een pet op heeft, want hij ziet blijkbaar niks van het dramatische veldspel. Zit vast tegen de onderkant van zijn klep aan te kijken.
Het is goed te merken dat Jol een pet op heeft, want hij ziet blijkbaar niks van het dramatische veldspel. Zit vast tegen de onderkant van zijn klep aan te kijken.
Bossen is een Moraal ridder. Pisvee is in de kampioens flow En Suarez geeft de bal slecht terug anders 0-2 en dat kan weer de wedstrijd kosten.
- raymon
- Site Admin & AT WC 2014 winner, Toto winner 16/17
- Contacteer:
Het spel is inderdaad niet best. Weinig combinaties en veel lange ballen. En geel voor tijdrekken is natuurlijk wel heel typerend. Hopelijk de 2de helft beter!
"De waarheid is een geheel van maatschappelijk geaccepteerde leugens"
Van wat ik er van heb gezien (en dat was niet heul veul) had Ajax het niet makkelijk.
Het lijkt wel alsof men gokt op de onneembare vesting die de defensie van Ajax heet.
Het lijkt wel alsof men gokt op de onneembare vesting die de defensie van Ajax heet.
Is toch typisch Jol, Wimpey? Die man is geen avonturier, hoor.
Het stinkt aan alle kanten!
- raymon
- Site Admin & AT WC 2014 winner, Toto winner 16/17
- Contacteer:
Het is natuurlijk niet zo dat VVV kans op kans kreeg. Wat dat betreft heeft Ajax nog het meeste recht op een 2de goal gehad. Maar het balbezit is wel voor VVV. Waar ze overigens bar weinig mee doen. Ik geloof trouwens dat Honda een bal of 7 de atmosfeer ingeschoten heeft. Wat speelt ie ook dramatisch zeg.wimpey schreef:Van wat ik er van heb gezien (en dat was niet heul veul) had Ajax het niet makkelijk.
"De waarheid is een geheel van maatschappelijk geaccepteerde leugens"
- Ajaciedjuh
Ik heb dit seizoen al meer aanvallend voetbal gezien, dan de afgelopen jaren (niet vandaag!).joey schreef:Is toch typisch Jol, Wimpey? Die man is geen avonturier, hoor.
"Never argue with stupid people, they will drag you down to their level and then beat you with experience."
- peter
- Site Admin & Toto winner WC 2006, EC 2008
Het gedweep met Honda is werkelijk waar nergens op gebaseerd, zeg. Ik vind Schaken overigens wel een leuk spelertje.
Maar Schaken speelt ook tegen Urby. De ideale tegenstander voor zo'n jongen.
- Daily Blind
Had je je ogen en oren open voetske??? Gewoon drama positie kiezen van aisatti en cvitanich. Ondanks dat de pass van suarez drama was. Die luie Marokkaan had positie moeten kiezen bij de eerste paal, waardoor hij een extra man mee neemt. Hierdoor zou Cvitanich die de 2de paal had moeten kiezen alle ruimtes gehad. Kruizen noemen we dat. Maar hier heeft zelfs Jol nog nooit van gehoord.
Laatst gewijzigd door Daily Blind op zo sep 20, 2009 2:32 pm, 1 keer totaal gewijzigd.
Die vent is al 27...Peter schreef:Het gedweep met Honda is werkelijk waar nergens op gebaseerd, zeg. Ik vind Schaken overigens wel een leuk spelertje.
Overmars leek ook een leuke speler met Ogararu tegenover hem... dit is hetzelfde verhaal!
Nou kijk ik de afgelopen tijd bar weinig live voetbal, mede door tijd en faciliteiten gebrek. Maar is dan wel ongelofelijk kut dat telkens áls ik dan kan kijken dat wat Ajax laat zien vrij weinig goeds is..Ajaciedjuh schreef:Ik heb dit seizoen al meer aanvallend voetbal gezien, dan de afgelopen jaren (niet vandaag!).joey schreef:Is toch typisch Jol, Wimpey? Die man is geen avonturier, hoor.
- Ajaciedjuh
Ik zou Rommedahl voor Kennedy brengen. Er ligt ontzettend veel ruimte achter de verdediging van VVV. Sulejmani voor Aisatti kan eventueel ook, maar dan krijgt Urby het waarschijnlijk nog moeilijker.
"Never argue with stupid people, they will drag you down to their level and then beat you with experience."
- peter
- Site Admin & Toto winner WC 2006, EC 2008
Wist ik niet. Ik dacht dat die Schaken nog piepjong was.WP_LeGeNd schreef:Die vent is al 27...Peter schreef:Het gedweep met Honda is werkelijk waar nergens op gebaseerd, zeg. Ik vind Schaken overigens wel een leuk spelertje.
Overmars leek ook een leuke speler met Ogararu tegenover hem... dit is hetzelfde verhaal!

Inderdaad, Urby valt weer genadeloos door de mand als linksback met zijn te laat komen en 5-meter dekking. Is weer ouderwets hoor.joey schreef:Maar Schaken speelt ook tegen Urby. De ideale tegenstander voor zo'n jongen.
Ik denk dat we beter Stoch van Twente hadden kunnen kopen die is pas echt goed.Peter schreef:Het gedweep met Honda is werkelijk waar nergens op gebaseerd, zeg. Ik vind Schaken overigens wel een leuk spelertje.
Jij bent net als Suarez, veuls te traag ( of moet ik zeggen dat Suarez eerst keek of dat ie zelf verder kon pingelen ) in het kijken.Hij kan de bal gewoon in de diepte DOORPASSEN naar Chivantich .. een keer raken, weet je wel ZSoG ..Zlatan Son of God schreef:Had je je ogen en oren open voetske??? Gewoon drama positie kiezen van aisatti en cvitanich. Ondanks dat de pass van suarez drama was. Die luie Marokkaan had postoe moeten kiezen bij de eerste paal, waardoor hij een extra man mee neemt. Hierdoor zou Cvitanich die de 2de paal had moeten kiezen alle ruimtes gehad. Kruizen noemen we dat. Maar hier heeft zelfs Jol nog nooit van gehoord.
Blij met de punten ...
Als Ajax Stekelenburg eens een flinke schop onder zijn hol te geven en hem gewoon van achteruit op laat bouwen én stopt met dat achterlijke tijd rekken zijn we al een heel eind. Man wat erger ik me groen aan die gozer... Iedere keer maar weer op zijn allerhardst naar voren rammen...
- Ajaciedjuh
Urby is maar 1 keer echt uitgespeeld (en daarna De Zeeuw), maar hij heeft het wel ontzetten moeilijk. Continue dreiging over onze linker kant.
Wat zou jij doen? Qua tegengoals is Ajax al jaren middenmoot, qua goals voor kampioen. Prioriteit is dus wel duidelijk.joey schreef:Is toch typisch Jol, Wimpey? Die man is geen avonturier, hoor.
Jammer dat Suarez die 3 tegen 2 situ om zeep helpt met die bal in niemandsland. Nu wordt het nog lastig in de 2e helft. Heb sowieso de indruk dat de heren niet 100% zijn na die vergeefse slooppogingen van jl. donderdag.
Moet Jol dus iets aan doen!Ajaciedjuh schreef:Urby is maar 1 keer echt uitgespeeld (en daarna De Zeeuw), maar hij heeft het wel ontzetten moeilijk. Continue dreiging over onze linker kant.
Stoch is door Twente van Chelsea gehuurd... (ze hebben wel een optie op koop volgens mij)Toppie schreef:Ik denk dat we beter Stoch van Twente hadden kunnen kopen die is pas echt goed.Peter schreef:Het gedweep met Honda is werkelijk waar nergens op gebaseerd, zeg. Ik vind Schaken overigens wel een leuk spelertje.
- Giacomo Puccini
De eerste 5 minuten waren goed, de laatste 40 minuten waren bagger.
De angst regeert bij Ajax, zo erg zelfs dat Stekelenburg de Ajacied met het meeste balbezit is. Verrassend is het niet, want met al die kleine spelers is Ajax kwetsbaar, zelfs tegen VVV.
Ik stel voor dat Aissati eens een tijdje plaats neemt op de tribune. Aan die linkerkant heb je veel meer aan iemand met snelheid en scorend vermogen, Sulejmani. De tweede wissel de ik zou doorvoeren is Donald voor Anita.
De angst regeert bij Ajax, zo erg zelfs dat Stekelenburg de Ajacied met het meeste balbezit is. Verrassend is het niet, want met al die kleine spelers is Ajax kwetsbaar, zelfs tegen VVV.
Ik stel voor dat Aissati eens een tijdje plaats neemt op de tribune. Aan die linkerkant heb je veel meer aan iemand met snelheid en scorend vermogen, Sulejmani. De tweede wissel de ik zou doorvoeren is Donald voor Anita.
Ajax!
- Daily Blind
haha je bent niet serieus te nemen. Iedereen ziet en zegt het, maar voetbalkenner voetske weet het natuurlijk altijd beter..999 schreef:Jij bent net als Suarez, veuls te traag ( of moet ik zeggen dat Suarez eerst keek of dat ie zelf verder kon pingelen ) in het kijken.Hij kan de bal gewoon in de diepte DOORPASSEN naar Chivantich .. een keer raken, weet je wel ZSoG ..Zlatan Son of God schreef:Had je je ogen en oren open voetske??? Gewoon drama positie kiezen van aisatti en cvitanich. Ondanks dat de pass van suarez drama was. Die luie Marokkaan had postoe moeten kiezen bij de eerste paal, waardoor hij een extra man mee neemt. Hierdoor zou Cvitanich die de 2de paal had moeten kiezen alle ruimtes gehad. Kruizen noemen we dat. Maar hier heeft zelfs Jol nog nooit van gehoord.
God, Barbie Barend praat dhr. Driessen lekker na met zijn "arrogantie" van de kant van Ajax. Wat een lamaschijt zeg, dit zie je bij iedere wedstrijd en dan is het "part of the game". Flikker toch op joh.