FC Groningen - Ajax 02-08-2009
Moderator: mods
- Daily Blind
Re: FC Groningen - Ajax 02-08-2009
Lindgren is gewoon niet goed genoeg klaar. Enoh, de Zeeuw en Donald zijn beter. Ik snap alleen niet dat oleguer plaats moet maken terwijl Silva wel bij de selectie zit.
Lindgren heeft recentelijk geen pepernoot geraakt en zit nu niet bij de wedstrijdselectie. Inderdaad een dra-ma!
Nog steeds eens met Boem.
En met niemand anders!
En met niemand anders!
Tsja, je kunt nu eenmaal niet eeuwig teren op goede wedstrijd van meer dan een jaar geleden.
Nog steeds eens met Boem.
En met niemand anders!
En met niemand anders!
En dat hij vorig seizoen nauwelijks in zijn ritme is gekomen doordat hij veel blessureleed heeft gekend ben je voor het gemak maar even vergeten. En bij Groningen heb je hem zeker ook nooit zien spelen? Maar goed, I rest my case. Nogmaals, wat jij vindt moet je zelf weten. Ik vind het oerdom om hem geen kans te geven.
15 mei 2011.
- Daily Blind
Kan me anders weinig goede wedstrijden van hem bedenken.. En laten we helemaal niet beginnen over die slechte optredens als centrale verdediger.Laudrup schreef:Men vergeet snel blijkbaar. Prima, mag je vinden.
Misschien zouden we even af kunnen wachten op het antwoord van Jol waarom bepaalde spelers wel en andere niet geselecteerd zijn ...
Blij met de punten ...
Volgens de T. begint Rommedahl in de basis... omdat Kennedy geblesseerd is.
Laten we hopen in een 4-3-3.
Donald teert op 1 zondagsschot, ook niet echt de moeite.Bertje schreef:Tsja, je kunt nu eenmaal niet eeuwig teren op goede wedstrijd van meer dan een jaar geleden.
-
Je ziet bij Donald al na één minuut meer tempo en meer drang naar voren dan Lindgren.
Whitey on the moon.
Net als dat je bij Donald na één minuut ziet dat hij het niveau nooit aan zal kunnen. Niet dat Lindgren nou zo'n wondervoetballer is, maar hij heeft in ieder geval laten zien iets te kunnen.
Al met al is het toch wel het ergste dat Rommedahl gewoon in de basis staat. Te triest voor woorden.
Al met al is het toch wel het ergste dat Rommedahl gewoon in de basis staat. Te triest voor woorden.
-
Nee hoor, geef hem een duidelijke opdracht en hij zal die vervullen. Dus hij moet niet constant langs die lijn denderen, maar hij moet met Van der Wiel een wisselwerking aangaan zodat er verrassing komt. En als je Rommedahl wegstuurd de diepte in, is hij niet meer te acherhalen. Dat is lekker om onder de druk uit te komen.T82 schreef:Net als dat je bij Donald na één minuut ziet dat hij het niveau nooit aan zal kunnen. Niet dat Lindgren nou zo'n wondervoetballer is, maar hij heeft in ieder geval laten zien iets te kunnen.
Whitey on the moon.
Ik heb er helemaal geen vertrouwen in , aangezien het manco achterin nog steeds niet is opgelost. Wat ik alweer niet snap , is dat we met een verdediging die zo lek is als een mand , gewoon aan de competitie beginnen. Als je er wil staan dan moet je er gelijk staan en niet met een waardeloze verdediging die er vorig seizoen ook stond. Wat dat betreft een 1 op het rapport van Ajax (Jol).
Zie het At, dat heeft niets met de sterkte van Benfica of ATM te maken ,maar het bewijs hoe knullig onze achterhoede de zwakheden die ze eind vorig seizoen lieten zien opnieuw naar boven mogen toveren.
Uitslag vanmiddag 2-2
BTW Rommelpot in de basis volgens de T :excited.gif:Wat een aanfluiting
Zie het At, dat heeft niets met de sterkte van Benfica of ATM te maken ,maar het bewijs hoe knullig onze achterhoede de zwakheden die ze eind vorig seizoen lieten zien opnieuw naar boven mogen toveren.
Uitslag vanmiddag 2-2
BTW Rommelpot in de basis volgens de T :excited.gif:Wat een aanfluiting
Laatst gewijzigd door Toppie op zo aug 02, 2009 10:11 am, 2 keer totaal gewijzigd.
-
Het gaat nu om het echie, ik mag toch hopen dat alle spelers 100% gemotiveerd en geconcentreerd zijn.
Ik weet niet hoe we ervoor staan en we kunnen deze pot verliezen. Groningen-uit is altijd lastig.
Ik weet niet hoe we ervoor staan en we kunnen deze pot verliezen. Groningen-uit is altijd lastig.
Whitey on the moon.
In ieder geval wordt het geen zomer(zwoele)middag voetbalwedstrijd ...
Blij met de punten ...
Probéren te vervullen. En voor die wisselwerking moeten zijn pogingen wel een medespeler weten te bereiken én moet hij ballen aannemen. Ben benieuwd of het vandaag lukt. Hoop van wel natuurlijk.GangstaRiB schreef:Nee hoor, geef hem een duidelijke opdracht en hij zal die vervullen. Dus hij moet niet constant langs die lijn denderen, maar hij moet met Van der Wiel een wisselwerking aangaan zodat er verrassing komt. En als je Rommedahl wegstuurd de diepte in, is hij niet meer te acherhalen. Dat is lekker om onder de druk uit te komen.
-
- AT Toto winner 15/16
Hoeveel spelers mist Grunn wel niet? Aardig wat toch? Berg er niet bij... zou te doen moeten zijn.
-
niks
Laatst gewijzigd door Vedette-10- op vr jan 01, 2010 9:52 pm, 1 keer totaal gewijzigd.
Zo, vannacht terug gekomen van een twee weekige vakantie in Frankrijk. Volledig afgesloten van Nederlandse media dus het was voor mij een verassing te zien dat De Zeeuw toch naar ons toch is gekomen. Kan ik vandaag met een gerust hart aangeschuiven bij FC Groningen - Ajax of niet?
-
niks
Laatst gewijzigd door Vedette-10- op vr jan 01, 2010 9:52 pm, 1 keer totaal gewijzigd.
wimpey schreef:Volgens de T. begint Rommedahl in de basis... omdat Kennedy geblesseerd is.
Oei....

Het stinkt aan alle kanten!
-
- AT Toto winner 15/16
Ooh dus Kennedy is helemaal niet afgeserveerd.
-
- Site Admin & Toto winner WC 2010
We kunnen niets meer doen Daniel! Vanmiddag moeten onze mannen het doen!Daniel_vT schreef:Kan ik vandaag met een gerust hart aangeschuiven bij FC Groningen - Ajax of niet?
Oh god, ik ben best wel gespannen. Hier leef je toch weken naartoe, het gaat nu om het echie. Pff, kom op Ajax!

Don't worry 'bout a thing...cause every little thing gonna be alright!
-
niks
Laatst gewijzigd door Vedette-10- op vr jan 01, 2010 9:45 pm, 1 keer totaal gewijzigd.