????joey schreef:Het is zuur, maar we hebben het zelf laten liggen.
Wat een volkomen overbodige, nietszeggende, onnavolgbare, Joeysiaanse negatieve opmerking weer....
Moderator: mods
????joey schreef:Het is zuur, maar we hebben het zelf laten liggen.
Nee hoor. Een kanttekening die blijkbaar nodig is, aangezien Kesler en Blom hier van een complot verdacht worden.Ajax Rules schreef:????joey schreef:Het is zuur, maar we hebben het zelf laten liggen.
Wat een volkomen overbodige, nietszeggende, onnavolgbare, Joeysiaanse negatieve opmerking weer....
Geen record:Frank schreef:Ik heb toch '78 terug zitten kijken op de site van de KNVB, maar het minste aantal tegendoelpunten was 21.... Is die twintig van dit jaar een record?
???????Liberty schreef:Tja, Joey, natuurlijk heeft Ajax het laten liggen
Had jij iets anders verwacht dan? Die man is onverbeterlijk.Ajax Rules schreef:????joey schreef:Het is zuur, maar we hebben het zelf laten liggen.
Amerikcan for mis spelled correcty? :)Kilroy schreef:He meant "Up the Yumpah", DocDr. Living Stoned schreef:We're!!! Where betekend Waar?Marillion schreef:Ok, 0-2. Where fucked....
Als we het team bij elkaar kunnen houden wel. Hopelijk spelen Suarez, Stekelenburg en VD Wiel geen goed wk.GangstaRiB schreef:Jammer jongens. Ik was vooraf absoluut niet zenuwachtig omdat we het toch niet eigen hand hadden. Ajax heeft z'n werk gedaan, helaas gooide NAC haar eigen glazen in. Toch ben ik trots op dit Ajax. Veel eigen jeugd en een trainer die Ajax zienderogen beter heeft laten voetballen. Volgend jaar oogsten, daar ben ik van overtuigd.
Kom op.T82 schreef:Twente was heel slecht vandaag. Helaas was NAC nog tien keer slechter. Maar dat heb ik op dit forum al meerdere keren verteld. Die gasten willen op vakantie. En de slechtste van het veld, Amoah, wilde maar een ding: niet gebelesseerd raken. Die jongen is amper uit de middencirkel geweest. Wat een drama. Zeuren op de bejaarden van NAC slaat nergens op. De Graaf speelde als een van de weinigen goed. Blunder van Maaskant om hem van Stoch af te halen. Paar minuten daarna was het gespeeld. Van der Leegte wilde heel graag winnen, zoals altijd. Zwaanswijk en Lurling ook. Helaas loopt er al jaren een enorme mongool rond in Breda, Feher. Die mogen ze van mij op staande voet ontslaan. Blom was overigens niet altijd even consequent (lees: hij floot zeer matig). Maar daar hebben we niet door verloren.
Waar gaat het mis...?Kowalczyk schreef:Kom op.
Naast de titel grijpen moet ook kunnen zonder dit soort teksten.
K.
Als Ajax daar maar niet op hoopt, en gewoon netjes een schaduwelftal opstelt. Van hopen is namelijk nog nooit iemand beter geworden, van hard werken wel.Ajaciedjuh schreef:Als we het team bij elkaar kunnen houden wel. Hopelijk spelen Suarez, Stekelenburg en VD Wiel geen goed wk.GangstaRiB schreef:Jammer jongens. Ik was vooraf absoluut niet zenuwachtig omdat we het toch niet eigen hand hadden. Ajax heeft z'n werk gedaan, helaas gooide NAC haar eigen glazen in. Toch ben ik trots op dit Ajax. Veel eigen jeugd en een trainer die Ajax zienderogen beter heeft laten voetballen. Volgend jaar oogsten, daar ben ik van overtuigd.
Suarez, Wiel en Pantelic zijn de personen die we gaan missen. Panty gaat zeker weten weg, dus Ajax moet als een dolle een dienende spits terugkopen.Ajaciedjuh schreef:Als we het team bij elkaar kunnen houden wel. Hopelijk spelen Suarez, Stekelenburg en VD Wiel geen goed wk.GangstaRiB schreef:Jammer jongens. Ik was vooraf absoluut niet zenuwachtig omdat we het toch niet eigen hand hadden. Ajax heeft z'n werk gedaan, helaas gooide NAC haar eigen glazen in. Toch ben ik trots op dit Ajax. Veel eigen jeugd en een trainer die Ajax zienderogen beter heeft laten voetballen. Volgend jaar oogsten, daar ben ik van overtuigd.
Heb je Tiendalli gezien? Die staat in de kleedkamer met de schaal "helemaal niets in Amsterdam" te zingen. Wat een triestheid.Peter schreef:Wat was dat NEC slecht, trouwens. Wat een hopeloze wedstrijd was dat en wat heb ik gelachen om die ééncelligen die bij een 0-4 stand en masse het he-le-maal niets in Amsterdam inzetten. Dan ben je echt heel sneu.
Goed, ik had er geen rekening mee gehouden, maar natuurlijk is het jammer. Nu de beker winnen en dan proberen de groep bij elkaar te houden. Volgend jaar nieuwe kansen.
Toen Feyenoord nog achter stond was dat blijkbaar ook in Rotterdam het geval... Apart ja.Peter schreef:Wat was dat NEC slecht, trouwens. Wat een hopeloze wedstrijd was dat en wat heb ik gelachen om die ééncelligen die bij een 0-4 stand en masse het he-le-maal niets in Amsterdam inzetten. Dan ben je echt heel sneu.
Ach, ik krijg ook allemaal SMSjes van mensen die fan zijn van andere clubs dan Twente met 'Helemaal niets in Amsterdam'. Het hoort er allemaal bij, want blijkbaar maakt heel Nederland zich altijd verrekte druk om Ajax. Ik vind het allemaal prima, hoor.De Dominee schreef:Heb je Tiendalli gezien? Die staat in de kleedkamer met de schaal "helemaal niets in Amsterdam" te zingen. Wat een triestheid.Peter schreef:Wat was dat NEC slecht, trouwens. Wat een hopeloze wedstrijd was dat en wat heb ik gelachen om die ééncelligen die bij een 0-4 stand en masse het he-le-maal niets in Amsterdam inzetten. Dan ben je echt heel sneu.
Goed, ik had er geen rekening mee gehouden, maar natuurlijk is het jammer. Nu de beker winnen en dan proberen de groep bij elkaar te houden. Volgend jaar nieuwe kansen.
Ik woon in Alkmaar en heb met oa mijn broer gekeken, een AZ'er. Die baalde van de 5e plek, zoals dat hoort. Krijg ik daarna een sms van een andere AZ'er: "ik ben zo zo blij"...Peter schreef:Ach, ik krijg ook allemaal SMSjes van mensen die fan zijn van andere clubs dan Twente met 'Helemaal niets in Amsterdam'. Het hoort er allemaal bij, want blijkbaar maakt heel Nederland zich altijd verrekte druk om Ajax. Ik vind het allemaal prima, hoor.De Dominee schreef:Heb je Tiendalli gezien? Die staat in de kleedkamer met de schaal "helemaal niets in Amsterdam" te zingen. Wat een triestheid.Peter schreef:Wat was dat NEC slecht, trouwens. Wat een hopeloze wedstrijd was dat en wat heb ik gelachen om die ééncelligen die bij een 0-4 stand en masse het he-le-maal niets in Amsterdam inzetten. Dan ben je echt heel sneu.
Aan de andere kant is het natuurlijk heel erg als je weet dat zo'n prutsmajoor als Tiendalli kampioen van Nederland is. Dat zegt ook wel weer wat.