De ontknoping 09/10
Moderator: mods
Re: De ontknoping 09/10
Ach, MVG strandde een keer op 1 doelpunt.
In de zomer kan er weer van alles gebeuren. Komen er Atoubaatjes, dan kunnen we het ook volgend seizoen vergeten. Ik mag hopen dat Jol zijn huiswerk gemaakt heeft.
In de zomer kan er weer van alles gebeuren. Komen er Atoubaatjes, dan kunnen we het ook volgend seizoen vergeten. Ik mag hopen dat Jol zijn huiswerk gemaakt heeft.
- Giacomo Puccini
Genaaid door scheidsrechter Blom. Goedmakertje voor het falende scheidsrechterskorps in Alkmaar, daar zullen we het maar op houden.
Zonde dat Ajax, de laatste maanden twee klassen beter dan de Tukkers, toch naast de titel grijpt. Maarja, hadden we voor de winterstop maar niet zoveel punten moeten weggeven.
Zonde dat Ajax, de laatste maanden twee klassen beter dan de Tukkers, toch naast de titel grijpt. Maarja, hadden we voor de winterstop maar niet zoveel punten moeten weggeven.
Ajax!
- Liberty
- Contacteer:
Ja. Een nieuwe linksback en een extra centrale verdediger hebben prioriteit. Samen met een nieuwe spits als Pantelic weggaat.Jöhnk schreef:In de zomer kan er weer van alles gebeuren. Komen er Atoubaatjes, dan kunnen we het ook volgend seizoen vergeten. Ik mag hopen dat Jol zijn huiswerk gemaakt heeft.
Tijd voor iets nieuws.
Dit seizoen heeft Ajax dus niet goed genoeg gespeeld. Teveel geknoeid in de eerste seizoenshelft en in de winter. Onze ploeg heeft in uitwedstrijden niet het niveau gehaald van de thuiswedstrijden. Laten we niet vergeten dat het tegen ADO-uit al bijna over en uit was.
Twente verdient het gewoon. Maar twee keer verloren. Heel constant gespeeld en niets weggegeven.
Twente verdient het gewoon. Maar twee keer verloren. Heel constant gespeeld en niets weggegeven.
Het stinkt aan alle kanten!
- Dr. Living Stoned
- Founding Father
We're!!! Where betekend Waar?Marillion schreef:Ok, 0-2. Where fucked....
I'M NOT A COMPLETE IDIOT!
...some parts are missing
...some parts are missing
Nee, dat vind ik niet. Twente was vanaf het begin heer en meester. Ze hadden toch wel gewonnen.Giacomo Puccini schreef:Genaaid door scheidsrechter Blom.
-
- Site Admin & Toto winner WC 2010
Ajax en Twente hebben allebei evenveel wedstrijden gewonnen hoor, alleen hebben zij een gelijkspelletje erbij ipv een nederlaag. Echt gelul wat je zegt, elk ander jaar waren we begin april al kampioen geweest.joey schreef:Dit seizoen heeft Ajax dus niet goed genoeg gespeeld. Teveel geknoeid in de eerste seizoenshelft en in de winter. Onze ploeg heeft in uitwedstrijden niet het niveau gehaald van de thuiswedstrijden. Laten we niet vergeten dat het tegen ADO-uit al bijna over en uit was.
Of hebben we wel goed genoeg gespeeld in 2002 toen we kampioen werden met 67 punten? We hebben er nu 85! 18 punten meer! Jezus mina zeg.
Don't worry 'bout a thing...cause every little thing gonna be alright!
De ploeg die in de eerste twintig minuten beter is, hoeft niet altijd te winnen, joey. Want dan had Twente in Amsterdam gewonnen, PSV van Twente, etc.
Niettemin vond ik die rode kaart terecht, dus genaaid zijn we sowieso niet.
Niettemin vond ik die rode kaart terecht, dus genaaid zijn we sowieso niet.
-
En daarbij, we hebben meer punten gehaald dan in het seizoen 1994-1995, 1995-1996 en 1997-1998. Maarja, dat waren zeker ook niet zulke goede jaren.
- Liberty
- Contacteer:
Zoals een ander al eerder schreef: met 85 punten en 106 doelpunten gescoord en slechts 20 tegen heb je een geweldig seizoen gehad. Ajax heeft de afgelopen 3 maanden geen wedstrijd verloren. Ze hebben zelfs geen punt meer laten liggen.
Dat Twente net even beter was is jammer, maar zo gaat dat. Herhaal dit volgend seizoen en je wordt fluitend kampioen.
Dat Twente net even beter was is jammer, maar zo gaat dat. Herhaal dit volgend seizoen en je wordt fluitend kampioen.
Tijd voor iets nieuws.
Thijs, het hoogste aantal punten dat Twente ooit behaalde was 69.... Nu dus ook 17 punten meer.
Hoe kun je mensen doden, als in Gods gebod staat: 'Gij zult niet doden'? Lev Tolstoj
Wat stelt het voor als Twente er 86 haalt? Twente heeft geen wonderploeg, hoor. Blijkbaar was de competitie dit jaar niet erg sterk.Thijs schreef:Of hebben we wel goed genoeg gespeeld in 2002 toen we kampioen werden met 67 punten? We hebben er nu 85! 18 punten meer! Jezus mina zeg.
Het doet pijn om Twente met de Schaal te zien.

He meant "Up the Yumpah", DocDr. Living Stoned schreef:We're!!! Where betekend Waar?Marillion schreef:Ok, 0-2. Where fucked....
-
Ik zeg ook nergens dat het niet ongelofelijk knap van FC Twente is. Feit blijft dat we sinds de invoering van het driepuntensysteem nog nooit zo'n goed seizoen hebben gedraaid. Op '98 na de meeste goals hebben gemaakt sinds 1986 en ik weet niet eens wanneer we er minder dan 20 tegenkregen. Moet voor 1995 zijn geweest.Frank schreef:Thijs, het hoogste aantal punten dat Twente ooit behaalde was 69.... Nu dus ook 17 punten meer.
Dit is gewoon zuur, maar wat kunnen we Ajax nou verwijten? 14 wedstrijden achter elkaar gewonnen, meer konden we echt niet doen.
- Liberty
- Contacteer:
FC Twente heeft een echte ploeg. Ajax hing voor de winterstop als los zand aan elkaar en was te afhankelijk van Suarez. Pas de afgelopen maanden is er een ploeg uit voort gekomen. En ja, die ploeg was beter dan Twente, maar toen was de afstand al te groot geworden.joey schreef:Wat stelt het voor als Twente er 86 haalt? Twente heeft geen wonderploeg, hoor. Blijkbaar was de competitie dit jaar niet erg sterk.Thijs schreef:Of hebben we wel goed genoeg gespeeld in 2002 toen we kampioen werden met 67 punten? We hebben er nu 85! 18 punten meer! Jezus mina zeg.
Tijd voor iets nieuws.
- Ajaciedjuh
We moeten gewoon trots zijn op ons cluppie. Eindelijk hebben we Ajax weer terug. Nu as donderdag nog een 'kroontje' op het seizoen zetten en de beker winnen.
Ik ben benieuwd hoe het met Pantelic is. Leek op een spierblessure in zijn hamstring.
Ik ben benieuwd hoe het met Pantelic is. Leek op een spierblessure in zijn hamstring.
"Never argue with stupid people, they will drag you down to their level and then beat you with experience."
1997-1998 had Ajax er 89 geloof ik.Thijs schreef:En daarbij, we hebben meer punten gehaald dan in het seizoen 1994-1995, 1995-1996 en 1997-1998. Maarja, dat waren zeker ook niet zulke goede jaren.
Boeit allemaal niet. Ontzettend zuur dit, maar wat een goed seizoen. Daar mag je toch trots op zijn.
15 mei 2011.
Die Beker doet me helemaal niets weer een jaar en nog een jaar hoe lang nog 

Na de winter was het goed, maar dat niveau moet de standaard worden. Zakt het na de zomer weer in, dan heb je er helemaal niets aan.
Eens. Ik baal natuurlijk wel een beetje, maar ben vooral trots. We zijn weer een club met een identiteit van veel goals en mooi voetbal. We hebben verschrikkelijk veel punten gehaald en een hechte ploeg (met veel doelpunten en weinig tegengoals).Ajaciedjuh schreef:We moeten gewoon trots zijn op ons cluppie. Eindelijk hebben we Ajax weer terug. Nu as donderdag nog een 'kroontje' op het seizoen zetten en de beker winnen.
´Hey Pistolero, there is no I in TEAM!´ Lance, 27/07/09
Helaas. Desondanks een goed seizoen gedraaid met perspectief op meer. Bovendien hebben we met de tweede plek ook de goedkope weg naar de Champions League ingeslagen. Die weg is iets langer en gevaarlijk, maar scheelt vele miljoenen. Dat is toch ook niet onbelangrijk gezien de financiële situatie.
Ik kan op dit moment moeilijk anders dan me vasthouden aan de lichtpuntjes, want de realiteit van het moment is er een waar ik liever niet over nadenk.....
Ik kan op dit moment moeilijk anders dan me vasthouden aan de lichtpuntjes, want de realiteit van het moment is er een waar ik liever niet over nadenk.....

Mee eens. Uitgaande van de financiële positie waarin Ajax verkeert zal het nog een flinke uitdaging worden om in de komende transferperiode niet slechter te worden.Jöhnk schreef:Na de winter was het goed, maar dat niveau moet de standaard worden. Zakt het na de zomer weer in, dan heb je er helemaal niets aan.
Nog steeds eens met Boem.
En met niemand anders!
En met niemand anders!
Ik heb toch '78 terug zitten kijken op de site van de KNVB, maar het minste aantal tegendoelpunten was 21.... Is die twintig van dit jaar een record?Thijs schreef:Ik zeg ook nergens dat het niet ongelofelijk knap van FC Twente is. Feit blijft dat we sinds de invoering van het driepuntensysteem nog nooit zo'n goed seizoen hebben gedraaid. Op '98 na de meeste goals hebben gemaakt sinds 1986 en ik weet niet eens wanneer we er minder dan 20 tegenkregen. Moet voor 1995 zijn geweest.Frank schreef:Thijs, het hoogste aantal punten dat Twente ooit behaalde was 69.... Nu dus ook 17 punten meer.
Dit is gewoon zuur, maar wat kunnen we Ajax nou verwijten? 14 wedstrijden achter elkaar gewonnen, meer konden we echt niet doen.
Hoe kun je mensen doden, als in Gods gebod staat: 'Gij zult niet doden'? Lev Tolstoj
-
- AT Toto winner 10/11
Dat wordt inderdaad heel moeilijk. De enige optie die ik zie is dat we sterker worden door de jonge spelers die zichzelf verbeteren. Want bij een vertrek van Suarez, Van der Wiel en zelfs Pantelic en Emanuelson schat ik de kans erg klein in dat we een betere vervanger kunnen halen.Bertje schreef:Mee eens. Uitgaande van de financiële positie waarin Ajax verkeert zal het nog een flinke uitdaging worden om in de komende transferperiode niet slechter te worden.Jöhnk schreef:Na de winter was het goed, maar dat niveau moet de standaard worden. Zakt het na de zomer weer in, dan heb je er helemaal niets aan.
Schade beperken dus en dan maar hopen dat Eriksen, Lodeiro, Suk en dergelijken zich stormachtig ontwikkelen.
FF slikken en dan:
Ik ben gewoon heel erg trots, we hebben enorme stappen gezet. Veel eigen jeugd ingezet, heel veel goals gemaakt, weinig tegen en al maanden het beste voetbal. We hebben AJAX weer teruggekregen.
Ik ben gewoon heel erg trots, we hebben enorme stappen gezet. Veel eigen jeugd ingezet, heel veel goals gemaakt, weinig tegen en al maanden het beste voetbal. We hebben AJAX weer teruggekregen.