PEC Zwolle - AFC Ajax zo 09-03 14:30
Moderator: mods
Re: PEC Zwolle - AFC Ajax zo 09-03 14:30
Klopt, niets voor liefhebbers maar ik denk zeker dat hij heel goed bruikbaar is. Hij heeft een heel aardig gevoel voor positie waardoor hij het enige regelmaat een doelpunt zal maken. En als buitenspeler is 'ie voor een tegenstander ook lastig. Loopt snel en veel, ook defensief. Schuwt arbeid niet.
En zogenaamde breedte aankopen mogen dan taboe zijn. Je bent er niet met elf spelers. Deze jongen kan links en eventueel een keer rechts spelen. En hij zal niet muiten als hij een keer twee of drie wedstrijden niet speelt.
En zogenaamde breedte aankopen mogen dan taboe zijn. Je bent er niet met elf spelers. Deze jongen kan links en eventueel een keer rechts spelen. En hij zal niet muiten als hij een keer twee of drie wedstrijden niet speelt.
Nil volentibus arduum
GR is als Mikey Verweij waar het het werk van het TD-tje betreft.
10 keer op rij winnen, 5 keer op rij de 0. In Maart, na 25 wedstrijden, maar 12 verliespunten, 8 punten voor op de gedoodverfde kampioen. Nog in de EL.
Wie dat voor het seizoen had voorspeld, met déze selectie, was óf afgevoerd in een dwangbuis. Óf hij staat op het punt om rijk te worden en de bookies een poot uit te draaien.
En waar gaan we Regeer in de toekomst zien? Op het bankje, lijkt me. Het TD-tje heeft 8M uitgegeven aan middelmaat i.p.v. aan een kwaliteitsimpuls.Alexander schreef: ↑ma mar 10, 2025 9:57 amIk vermoed dat we die Rosa weinig meer gaan zien in Ajax 1. Het is zeker doodzonde dat we ons in de winterstop niet versterkt hadden. De kans op de titel is levensgroot. Nog dommer was het om voor 1 mio besparing Akpom te laten vertrekken. Die hadden we nu goed kunnen gebruiken.
Regeer gaat volgend seizoen gewoon een stuk of 25 wedstrijden spelen.
Nil volentibus arduum
En Ajax doet dan weer vrolijk mee om plekje 5 ofzo?

Denk dat die jongen prima op z'n plek was bij Twente. Waar ie de pannen bepaald niet van het dak speelde he... Het TD-tje had de opdracht een rechtsback te halen, hij wist het niet en kwam met Regeer aankakken. Toen werd ie gecorrigeerd door Farioli en moest ter elfder ure die Rosa worden gehaald (positieve scoutingsrapporten liggen ongetwijfeld hoog opgestapeld

Gewoon broddelwerk dus.
Nee hoor. Gaat meevallen is mijn inschatting. Bij Jong Ajax vond ik hem echt wel interessant. En zijn grote voordeel is dat je hem zomaar op drie of vier plekken kan laten spelen. Als je ziet dat we dit seizoen al bijna 40 spelers hebben gebruikt dan is zo'n jongen gewoon heel bruikbaar.
Niet elke speler is op zijn 18e al goed genoeg. Kijk ook even hoe waardevol iemand als Taylor is geworden. Hoe vaak is die jongen hier wel niet tot aan zijn enkels afgezaagd?
Niet elke speler is op zijn 18e al goed genoeg. Kijk ook even hoe waardevol iemand als Taylor is geworden. Hoe vaak is die jongen hier wel niet tot aan zijn enkels afgezaagd?
Nil volentibus arduum
-
TD-tje. Plekje 5. Bankje.

Waar Yopii een blinde vlek heeft voor Farioli, heb jij die voor Kroes.
Je kan alles positief of negatief uitleggen. Als Edvardsen slaagt, dan is hij geen Europese top. Als Regeer volgend seizoen een goede kracht blijkt te zijn, is het lui gescout.
TD-tje heeft Farioli gehaald, de belangrijkste aankoop sinds 10 jaar. Genoeg krediet om hem deze zomer weer te laten schuiven.
Whitey on the moon.
Nee, wellicht kan hij dan beter alleen een nieuwe trainer scouten. En geen spelers kopen.GangstaRiB schreef: ↑ma mar 10, 2025 8:46 pmTD-tje. Plekje 5. Bankje.![]()
Waar Yopii een blinde vlek heeft voor Farioli, heb jij die voor Kroes.
Je kan alles positief of negatief uitleggen. Als Edvardsen slaagt, dan is hij geen Europese top. Als Regeer volgend seizoen een goede kracht blijkt te zijn, is het lui gescout.
TD-tje heeft Farioli gehaald, de belangrijkste aankoop sinds 10 jaar. Genoeg krediet om hem deze zomer weer te laten schuiven.
IK GELOOF!!!!!!
-
Zou Henk ten Cate dan misschien wat zijn….? 

Beuker was de drijvende kracht achter het aantrekken van Farioli, GR. Je TD-tje wilde EtH of zelfs Van Gaal. Simpelweg de feiten.GangstaRiB schreef: ↑ma mar 10, 2025 8:46 pm
-
Dat is precies wat ik bedoel. De goede beslissingen worden niet aan Kroes toebedeeld. De slechte wel.
Whitey on the moon.
Wimpey Driessen.GangstaRiB schreef: ↑ma mar 10, 2025 9:43 pmDat is precies wat ik bedoel. De goede beslissingen worden niet aan Kroes toebedeeld. De slechte wel.

"Mensen worden door vraagtekens aan het denken gezet, niet door uitroeptekens." J.L. Heldring
Ja, precies .. Net als of ie er overal heeft bijgezeten . Onze Wimpey D.GangstaRiB schreef: ↑ma mar 10, 2025 9:43 pmDat is precies wat ik bedoel. De goede beslissingen worden niet aan Kroes toebedeeld. De slechte wel.

Blij met de punten ...
Wel irritant dat de media nu weer begint over het feit dat we zoveel strafschoppen krijgen. Waren verdomme allemaal terecht. Zal je zien dat we ze straks bij enige twijfel niet meer krijgen 
Verzonden vanaf mijn iPhone met Tapatalk

- Jinne
- Site Admin
We zijn zelfs nog coulant geweest door er 3 te missen. We zijn nou eenmaal meer in het zicht dan de andere twee clubs. En het (b)lijkt dat scheidsrechters dus veel minder in ons voordeel floten als er geen VAR zou zijn.
He's not the Messiah. He's a very naughty boy!
-
Dit soort berichten geven juist aan dat we gewoon de grootste en beste club van Nederland zijn, gehaat door alles en iedereen juist omdat we Ajax zijn. I love it!Trab schreef:Wel irritant dat de media nu weer begint over het feit dat we zoveel strafschoppen krijgen. Waren verdomme allemaal terecht. Zal je zien dat we ze straks bij enige twijfel niet meer krijgen
Als het klopt wat Wimpey zegt, ik kan daar niet over oordelen, dan verdient Beuker toch de credits en Kroes een beetje minder, toch?GangstaRiB schreef: ↑ma mar 10, 2025 9:43 pmDat is precies wat ik bedoel. De goede beslissingen worden niet aan Kroes toebedeeld. De slechte wel.
Gezien zijn aankopen heeft hij een vrij beperkt netwerk. Mattheus was een bekende van Farioli. De rest is uit Nederland. Op onze Dani Alves 0,0005 na.
IK GELOOF!!!!!!
- Liberty
- Contacteer:
An sich klopt dat. Maar het is wel bloedirritant.Wie kent Cees de Wolf nog? schreef: ↑di mar 11, 2025 8:30 amDit soort berichten geven juist aan dat we gewoon de grootste en beste club van Nederland zijn, gehaat door alles en iedereen juist omdat we Ajax zijn. I love it!Trab schreef:Wel irritant dat de media nu weer begint over het feit dat we zoveel strafschoppen krijgen. Waren verdomme allemaal terecht. Zal je zien dat we ze straks bij enige twijfel niet meer krijgen
De penalty van zondag was gewoon terecht. Dat had Nijhuis ook direct kunnen zien maar blijkbaar is hij daar niet goed genoeg voor.
Maar je hoort maar weinig mensen over het feit dat hij Thomas van Zwolle eigenlijk het veld af had moeten sturen vanwege protesteren. Schone kreeg voor hetzelfde vergrijp wel een tweede gele kaart.
Nu is het prima dat het 11 tegen 11 bleef, maar de dubbele standaard, vooral in de media, is verschrikkelijk. Types als Derksen die moord en brand schreeuwen over een terechte penalty maar dit fluiten in de geest van de wedstrijd vinden.
Tijd voor iets nieuws.
-
Wimpey geeft het idee dat Kroes niet verantwoordelijk (of mede verantwoordelijk) is voor de goede beslissingen, maar zodra iets slecht uitpakt, dan wordt het TD-tje er als individu uitgepikt.Lionel schreef: ↑di mar 11, 2025 8:42 amAls het klopt wat Wimpey zegt, ik kan daar niet over oordelen, dan verdient Beuker toch de credits en Kroes een beetje minder, toch?GangstaRiB schreef: ↑ma mar 10, 2025 9:43 pmDat is precies wat ik bedoel. De goede beslissingen worden niet aan Kroes toebedeeld. De slechte wel.
Gezien zijn aankopen heeft hij een vrij beperkt netwerk. Mattheus was een bekende van Farioli. De rest is uit Nederland. Op onze Dani Alves 0,0005 na.
Als dat zo is, dan is Kroes compleet overbodig en dan neem ik ook aan dat hij na dit seizoen de Arena uitgesmeten wordt.

Whitey on the moon.
Nijhuis is vriendje Derksen hé. Die vindt alles fantastisch dat 'Bas' doet. Ongezien. En Nijhuis zelf cultiveert inmiddels zijn imago dat hij 'lekker' zoveel toelaat. Die is niet bezig met de wedstrijd, maar met zijn eigen ik.Liberty schreef: ↑di mar 11, 2025 8:53 amAn sich klopt dat. Maar het is wel bloedirritant.Wie kent Cees de Wolf nog? schreef: ↑di mar 11, 2025 8:30 amDit soort berichten geven juist aan dat we gewoon de grootste en beste club van Nederland zijn, gehaat door alles en iedereen juist omdat we Ajax zijn. I love it!Trab schreef:Wel irritant dat de media nu weer begint over het feit dat we zoveel strafschoppen krijgen. Waren verdomme allemaal terecht. Zal je zien dat we ze straks bij enige twijfel niet meer krijgen
De penalty van zondag was gewoon terecht. Dat had Nijhuis ook direct kunnen zien maar blijkbaar is hij daar niet goed genoeg voor.
Maar je hoort maar weinig mensen over het feit dat hij Thomas van Zwolle eigenlijk het veld af had moeten sturen vanwege protesteren. Schone kreeg voor hetzelfde vergrijp wel een tweede gele kaart.
Nu is het prima dat het 11 tegen 11 bleef, maar de dubbele standaard, vooral in de media, is verschrikkelijk. Types als Derksen die moord en brand schreeuwen over een terechte penalty maar dit fluiten in de geest van de wedstrijd vinden.
"Mensen worden door vraagtekens aan het denken gezet, niet door uitroeptekens." J.L. Heldring
Nijhuis gaf aan dat de penaltie(s) w.b. de regels terecht waren.En dus stond Derksen in zijn hemd ..
Blij met de punten ...
- Liberty
- Contacteer:
https://www.fcupdate.nl/voetbalnieuws/2 ... vgRbbu3rhQ
Tja, dit krijg je dus. Nou moet je types als Genee, Derksen, Gijp en Driessen niet serieus nemen maar het zegt veel.
Waarom wordt Valentijn Driessen niet gewoon de toegang ontzegd tot de ArenA?
Tja, dit krijg je dus. Nou moet je types als Genee, Derksen, Gijp en Driessen niet serieus nemen maar het zegt veel.
Waarom wordt Valentijn Driessen niet gewoon de toegang ontzegd tot de ArenA?
Tijd voor iets nieuws.
Toch triest als je als supporters) dit serieus neemt .. 

Blij met de punten ...
Zodra Valentijn Driessen ergens in beeld is haak ik af. Al is het soms best geestig om te horen in welke bochten hij zich nu weer wringt om zijn eigen verhalen overeind te houden. Je moet er een beetje voor in de juiste stemming zijn.
Ik vraag me wel eens af hoe ze daar nou bij de Telegraaf naar kijken. Is dit nou het uithangbord wat je wil voor je sportafdeling?
Ik vraag me wel eens af hoe ze daar nou bij de Telegraaf naar kijken. Is dit nou het uithangbord wat je wil voor je sportafdeling?
Nil volentibus arduum
- Liberty
- Contacteer:
Hij is uiteindelijk gewoon een journalist en behoort zich niet te begeven op het terrein van samenzweringstheoriëen.
Vind het ook te makkelijk om het maar af te doen als: je moet het niet serieus nemen.
Deze mensen hebben uiteindelijk ook gewoon invloed en gooien olie op het vuur.
Tijd voor iets nieuws.