Dit zou ook mijn opstelling zijn. Eventueel Fitz Jim ipv Klaassen.999 schreef:Danny Makkelie mag deze fluiten.
Normaal gesproken start je deze met :
Pasveer
Rensch Sutalo Baas Hato
Klaassen Henderson Taylor
Traoré Brobbey Godts
De vorige ontmoeting hielden we het 66 minuten lang tegen, vervolgens werd het een afstraffing.
Als we Feyenoord beste wedstrijd tot nu toe en onze beste wedstrijd tot nu toe als maatstaf nemen wordt het weer een afstraffing.Mijn inziens heeft Farioli met al dat wisselen en andere opstellingen er mede voor gezorgd dat tot op heden er weinig patronen, automatisme te bekennen zijn in ons spel.
Zeker, gezien de staat van onze selectie mogen we blij zijn met de behaalde punten, maar tegen de laagvliegers Rkc, W2 enz mag je veel meer verwachten, in ieder geval een moment van ... waar door je kan zeggen oke dit kan tegen laagvliegers, we nu toch zien dat er voetbal in zit, tegen de betere tegenstanders zal het defensiever moeten .. zekerheid inbouwen .. . Niks van dat alles.In dat kader had ik meer van Farioli en Co verwacht.
Dus ben ik bang dat, mits Feyenoord zichzelf niet overschat, dit weer drie keer niks wordt.Dat je links en rechts ( buitenkanten ) overlopen gaat worden en dat ons middenveld uitgetikt het loodje legt, met ( zou fit zijn ) aanvoerder Timber als aanjager voorop..
Maarja, je bent en blijft AJAX supporter , altijd, dus ergens is er dan altijd die hoop dat je na einde wedstrijd met 1 - 3 het veld afstapt ... Al is dat tegen beter weten in gezien het spel van AJAX ..
Maar vrees gezien zijn uitlatingen over de offensieve Bueno, dat we in hetzelfde systeem als tegen Willem II gaan spelen. Zal dan iets worden van:
Pasveer
Sutalo-Baas-Hato
Gaaei-Hendo-Fitz Jim-Taylor
Klaassen
Godts-Weghorst
Kan me niet voorstellen dat Brobbey start aangezien hij zondag 90 minuten speelde.
Verzonden vanaf mijn iPhone met Tapatalk