Ik werd afgelopen seizoen gek van de spelers, dus ze verdienen dit.Yopii schreef:Pff, doodvermoeiend, hij houdt geen seconde zijn bek dicht. Als speler zou ik er gek van worden.Farioli is erg actief aan het coachen
De voorbereiding 2024: Zweetparels
Moderator: mods
-
Re: De voorbereiding 2024: Zweetparels
Het is toch ook logisch dat het nu nodig is om er bovenop te zitten?
We hebben twee seizoenen naar een mix van totale chaos en desinteresse zitten kijken. Nu moeten we met grotendeels dezelfde groep tot betere prestaties gaan komen. Dat moet gebeuren door wel een organisatie neer te zetten en de patronen erin te rammen bij de spelers. Dat gaat niet lukken als de trainer op zijn gemak onderuit gezakt in de dug-out blijft zitten. Deze groep is totaal onvolwassen.
We hebben twee seizoenen naar een mix van totale chaos en desinteresse zitten kijken. Nu moeten we met grotendeels dezelfde groep tot betere prestaties gaan komen. Dat moet gebeuren door wel een organisatie neer te zetten en de patronen erin te rammen bij de spelers. Dat gaat niet lukken als de trainer op zijn gemak onderuit gezakt in de dug-out blijft zitten. Deze groep is totaal onvolwassen.
Nil volentibus arduum
Je kunt het niet weer aan de spelers overlaten, op Ibiza gaan loungen of gewoon niet trainen, ondanks dat spelers dat willen. Een labiele groep mensen vraagt sowieso om duidelijkheid en een harde hand.
https://www.ajaxshowtime.com/hoofdnieuw ... n-fitz-jim
Beginopstelling heeft veel weg van een etalage.
Beginopstelling heeft veel weg van een etalage.
Godts en Vos er helemaal niet bij?
- Je bent net zolang gestoord tot je een genie bent -
- peter
- Site Admin & Toto winner WC 2006, EC 2008
Avila 1-0 lees ik? Je zou hem bijna vergeten haha.
Fitz Jim toch? Penalty moment waarbij er voordeel werd gegeven zodat de bal ingetikt kon worden
Keepertje, zelfs de keeper van het Vrouwen elftal had die gehad 

Blij met de punten ...
Twijfelde tussen vangen of stompen
Wereldgoal van Branco999 schreef:Keepertje, zelfs de keeper van het Vrouwen elftal had die gehad

Verzonden vanaf mijn iPhone met Tapatalk
Die gast lult teveel. Ga eerst eens wat op het veld laten zien.peter schreef: ↑za jul 13, 2024 6:23 pmhttps://x.com/zs_voetbal/status/1812157 ... CcDwIrB2bA
Geinig interview met Berghuis.
- Je bent net zolang gestoord tot je een genie bent -
We hebben echt veels te veel spelers. Ik dacht ik ga er eens lekker voor zitten en dan zie je de beginopstelling met Medic-Baas-Wijndal achterin en Rasmussen-Akpom-Fitz Jim voorin en dan heb ik al meteen geen zin meer om te kijken. Ik wil alleen spelers zien die goed genoeg zijn voor Ajax aangevuld met wat toptalent uit de jeugd. Al die middelmaat wat toch niks wordt steeds weer opstellen komen we niet verder mee.
Eerlijke gozer. Hoop dat hij snapt dat hij ook iets extra’s mag brengen als het niet lekker loopt.peter schreef: ↑za jul 13, 2024 6:23 pmhttps://x.com/zs_voetbal/status/1812157 ... CcDwIrB2bA
Geinig interview met Berghuis.
IK GELOOF!!!!!!
-
Hier is een samenvatting van Ajax tegen Rangers: https://youtu.be/417eKlBIrmE?si=RtxmTjulSkFEtnpQ
De 1-1 leek me een fout van onze keeper.
-
Het komt op mij allemaal wat degelijker over dan vorig seizoen.
Jammer dat er behalve Bouwman niet nog meer talenten meegaan op trainingskamp. Er gaat nu zoveel meuk mee waar we niks aan hebben.
Geen Gorter en Gooijer. Maar ook dan is minimaal de helft Ajax-onwaardig. Axel Dongen als by default geblesseerd, neem ik aan.De selectie voor trainingskamp Ajax:
Diant Ramaj
Remko Pasveer
Owen Wijndal
Ahmetcan Kaplan
Devyne Rensch
Jorrel Hato
Anton Gaaei
Jakov Medić
Borna Sosa
Josip Šutalo
Youri Baas
Jordan Henderson
Kian Fitz-Jim
Steven Berghuis
Kenneth Taylor
Branco van den Boomen
Benjamin Tahirović
Sivert Mannsverk
Silvano Vos
Kristian Hlynsson
Chuba Akpom
Mika Godts
Carlos Forbs
Julian Rijkhoff
Naci Ünüvar
Christian Rasmussen
Jaydon Banel
Dies Janse
Charlie Setford
Paul Reverson
Aaron Bouwman
Krijg bij die lijst vibes van de jaren tachtig dat ik wel eens dacht 'is dit een Ajax-elftal?'.
Zit bijna geen naam tussen die je op voorhand een - komt ie - 'sterkhouder' zou kunnen noemen, laat staan een speler die met creativiteit of brille een wedstrijd kan gaan maken.
Alleen op basis van de namen zou je denken dat je naar de selectie van Heerenveen, Twente of Utrecht kijkt. Subtop.
Zit bijna geen naam tussen die je op voorhand een - komt ie - 'sterkhouder' zou kunnen noemen, laat staan een speler die met creativiteit of brille een wedstrijd kan gaan maken.
Alleen op basis van de namen zou je denken dat je naar de selectie van Heerenveen, Twente of Utrecht kijkt. Subtop.
"Mensen worden door vraagtekens aan het denken gezet, niet door uitroeptekens." J.L. Heldring
Wijndal, Gaaei, Medic, Sosa, Sutalo, Branco, Tahirovic, Medic, Mannsverk, Rasmussen, Banel kan je allemaal afvoeren. Neem dan talenten als Steur, Faberki, Jinairo Johnson, Konadu mee.wimpey schreef:Geen Gorter en Gooijer. Maar ook dan is minimaal de helft Ajax-onwaardig. Axel Dongen als by default geblesseerd, neem ik aan.De selectie voor trainingskamp Ajax:
Diant Ramaj
Remko Pasveer
Owen Wijndal
Ahmetcan Kaplan
Devyne Rensch
Jorrel Hato
Anton Gaaei
Jakov Medić
Borna Sosa
Josip Šutalo
Youri Baas
Jordan Henderson
Kian Fitz-Jim
Steven Berghuis
Kenneth Taylor
Branco van den Boomen
Benjamin Tahirović
Sivert Mannsverk
Silvano Vos
Kristian Hlynsson
Chuba Akpom
Mika Godts
Carlos Forbs
Julian Rijkhoff
Naci Ünüvar
Christian Rasmussen
Jaydon Banel
Dies Janse
Charlie Setford
Paul Reverson
Aaron Bouwman
En wat gaan we met Rensch doen? Z’n contact loopt af. Dan is het of bijtekenen of verkopen deze zomer.
Verzonden vanaf mijn iPhone met Tapatalk op
Laatst gewijzigd door Trab op ma jul 15, 2024 3:17 pm, 1 keer totaal gewijzigd.
Axel Dongen dus weer geblesseerd. Dat lijkt mij wel klaar nu.
Volgende week alweer Europacup. Hopelijk heeft Vojvodina nog grotere problemen dan wij want ik krijg niet de indruk dat we er al zo'n beetje klaar voor zijn.