Berghuis speelt z’n eerste Ajax-waardige helft in tijden. AR haalt z’n ‘gelijk’.

Moderator: mods
Dankjewel, maar op een keer een trust bal in diepte en een paar ballen fout, ook heel veel ballen tussen de linies door. Het is maar wat je maar wilt zien en ja, ik ben een positief ingesteld mens, dat scheelt.Wie kent Cees de Wolf nog? schreef: ↑zo aug 28, 2022 12:20 pmIk waardeer je altijd positieve inbreng, maar Blind is vandaag e slechtste Ajacied. Verspeelt veel, zijn traagheid doet soms pijn aan de ogen en verdedigend shaky.Ajaciedjuh schreef:Ik herhaal, Blind speelt prima.
Berghuis verrassend op 10, maar speelt daar een erg sterke wedstrijd.Tadic op rechtsbuiten is een heel stuk minder dan op links, maar dit is op dit moment het beste voor het elftal. Lijkt erop dat hij net iets teveel tijd nodig heeft.
Je kunt duidelijk zien dat de schijts aan het marchanderen is sinds het penalty moment van Tadic. Terecht geen pingel, maar hij werd wel degelijk geraakt. Rensch werd gewoon uit de wedstrijd geschopt. Gestrekt been en daarna ongelukkig tegen de border.. Tot nu vrijwel niets weggegeven en heel efficiënt uit de kansen.
Berghuis functioneert duidelijk beter op het middenveld inderdaad. Maar ik zou Kudus voor Tadic brengen hoor....De Dominee schreef: ↑zo aug 28, 2022 12:25 pmRensch is zijn plekje kwijt en Blind ook als hij zo doorgaat vandaag. Die kan gaan banken als Wijndal fit is.
Voorhoede staat beter met Berghuis op 10 en Tadic op 7.
Ik haal helemaal niet mujn gelijk. Ik vond Bergosso ook zwak de afgelopen maanden.
Het beste is er af en dat is volkomen logisch gezien de leeftijd van beide heren. Bij Tadic zag je het vorig seizoen al aankomen. Blind is anderhalf jaar jonger en speelt op een makkelijkere positie, daarom hoop ik dat Blind zich nog herpakt.
Was een retorische vraag. Je kon dit niet missen. Maar goed, weinig ophef. Blijkbaar is dit oké.
Je mag niet met twee benen naar voren. Punt uit.
Makkelie fluit als een blinde. Geel voor Rensch, niet voor Utrecht. Nu vergeet hij een donkerrode kaart te geven.
Die durven Makalie niet maar het scherm te halen. Triest. Bassey kreeg voor minder rood.