Als krijgt de komende weken als het goed is ook nog een kwaliteitsimpuls met Haller, Neres en Kudus.
Moderator: mods
Ik ook hoor. feyenoord haat ik ook intens, maar tegelijkertijd erken ik dat het wel een club is met karakter, traditie en geschiedenis. psv is een zielloze en identiteitsloze club die zijn moeder zou verkopen voor wat extra knaken. Tegelijkertijd is het sportief gezien natuurlijk ons grootste concurrent, al een jaar of 20-25. Ajax is op m'n 7de (1997/1998) in mijn leven gekomen, en rond die tijd hadden we het niet erg makkelijk tegen ze, om het zacht uit te drukken. Ik had als kleine jongen nachtmerries over de hattricks van Van Nistelrooy en later ook van Von Bommel natuurlijk. Dat waren echt traumatische ervaringen in mijn leven he. Meen ik echt. En dat blijft dus hangen - waardoor ik tegen die zielloze boeren altijd extra beladen ben. Zo was de 3-1 van vorig seizoen - om meerdere redenen - echt een van de hoogtepunten die ik als Ajacied heb beleefd.Trab schreef: ↑zo jan 10, 2021 11:15 amIk heb van jongs af altijd meer haat tegen PSV dan tegen Feyenoord. Is een beetje in de jaren tachtig ontstaan toen ze met Koeman, Arnesen, Lerby, Vanenburg, Kieft de ene na de andere Ajacied wegkochten met het grote geld van Philips destijds.
Verzonden vanaf mijn iPhone met Tapatalk
Ik ook, kut club.Trab schreef: ↑zo jan 10, 2021 11:15 amIk heb van jongs af altijd meer haat tegen PSV dan tegen Feyenoord. Is een beetje in de jaren tachtig ontstaan toen ze met Koeman, Arnesen, Lerby, Vanenburg, Kieft de ene na de andere Ajacied wegkochten met het grote geld van Philips destijds.
Verzonden vanaf mijn iPhone met Tapatalk
Ja, dat geeft weer wat hoop op een goed resultaat. Hopelijk pakken de spelers dit signaal van buitenaf ook op een goede manier op.Ajaciedjuh schreef: ↑zo jan 10, 2021 11:17 amEr is zoveel sceptici bij de buitenwereld, dat het wel goed moet komen vandaag.![]()
....
Precies, hopelijk winnen we want anders zullen er hier enkele een afspraak moeten maken met de Psygoloogcolumbus schreef: ↑zo jan 10, 2021 12:50 pmHier op AT is het wel kommer en kwel hè. Hoe kan je jezelf in 10 Posts de depressie in lullen. Als ik zo de topics doorlees is het misschien beter als Ajax zich gewoon terugtrekt. Deur op slot en door, als een ware amateurclub die jaar in jaar uit de touwtjes aan elkaar moeten knopen. Financieel klopt er niets van, een aankoop kan er op voorhand niets van en spelers die de afgelopen 3 jaar een hand vol wedstrijden heeft gespeeld zijn de gedoodverfde redders.
Kom op mensen, er staat nog steeds een prima ploeg, wordt er nog steeds redelijk goed gevoetbald, er breken nog steeds jongens door en worden nog steeds jongens voor flinke bedragen verkocht.
Ajax is niet minder dan PSV, gewoon er vol opklappen. Na 90 minuten zien we wel weer maar op voorhand er van uit gaan dat je verliest, kom zeg, we zijn geen ADO
PSV zit meer in een positieve flow. Maar goed, ook dat kan zo maar omslaan.Marillion schreef: ↑zo jan 10, 2021 12:57 pmNatuurlijk heeft Ajax nog altijd meerdere uitstekende spelers. Maar de realiteit is toch gewoon dat het elftal een behoorlijk lange serie van matige wedstrijden heeft gespeeld?
De zorgen lijken me daarom evident. Zeker omdat we ook nog een aantal belangrijke spelers missen. Dat zijn nou net spelers die individueel het verschil kunnen maken. Ook als het elftal niet goed speelt.
Gelukkig zijn de problemen die PSV heeft vrijwel identiek. Ook daar is het middenveld en de defensie kwetsbaar. En het is denk ik wel interessant om die keeper een paar keer onder schot te nemen.
Klopt. Er liggen vanmiddag nog geen prijzen klaar.
Dit, plus dan nog het hele neppe van een gemaakte club zonder ziel. Feyenoord is dan wel niet mijn club, maar het is wel een echte club, met traditie, met een ziel. PSV zou zonder problemen in een andere kleur gaan spelen als het geld oplevert om het maar even bot te zeggen. Geen hart, geen ziel, gemaakt.
Beetje zenuwachtig Trab ...
Dit is mijn club, mijn ideaal
Dit is de mooiste club van allemaal
Hier ligt mijn hart, mijn vreugde, mijn verdriet
Het kan dooien, het kan vriezen
We kunnen winnen of verliezen
Maar een beet're club dan deze is er niet
Hahaha. Nee niet zenuwachtig. Ik verheug me er juist op. Ik erger me al langer aan Perez. Vind hem echt irritant.999 schreef:Beetje zenuwachtig Trab ...
Zo is het!!!999 schreef:Je weet :Dit is mijn club, mijn ideaal
Dit is de mooiste club van allemaal
Hier ligt mijn hart, mijn vreugde, mijn verdriet
Het kan dooien, het kan vriezen
We kunnen winnen of verliezen
Maar een beet're club dan deze is er niet
Je hebt toch een beetje reuring nodig, je kan ook iemand als Maduro of Mario Been erbij zetten, maar dat is wel heel saai.