AZ-Ajax Zo 15/12/2019 16:45
Moderator: mods
Re: AZ-Ajax Zo 15/12/2019 16:45
Ik ga maar eens wat kaarsjes opsteken voor een punt. 

Trab: ''Niet afspelen, maar uitspelen.''

Obv wat heeft Huntelaar een basisplek, ja?
Dat Lang niet speelt is terecht. Verzaakte tegen Willem II en in CL. Maar Huntelaar ook.
Dat Lang niet speelt is terecht. Verzaakte tegen Willem II en in CL. Maar Huntelaar ook.
Heb je dan zoveel kaarsjes ?.Zuidema schreef:Ik ga maar eens wat kaarsjes opsteken voor een punt.

Blij met de punten ...
- peter
- Site Admin & Toto winner WC 2006, EC 2008
0,0 vertrouwen met deze opstelling. Je gooit alles om.
Volgens mij kan je niet anders ... Misschien dat AZ het te gemakkelijk op gaat nemen.Maar goed, dit is gewoon net iets teveel van het goede ( slechte ) aan blessures ..Peter schreef:0,0 vertrouwen met deze opstelling. Je gooit alles om.
Laatst gewijzigd door 999 op zo dec 15, 2019 4:08 pm, 1 keer totaal gewijzigd.
Blij met de punten ...
-
Inderdaad, wie zitten er überhaupt op de bank?999 schreef:Volgens mij kan je niet anders ...Peter schreef:0,0 vertrouwen met deze opstelling. Je gooit alles om.
Ik had misschien voor Traore gekozen in de spits ivm snelheid en diepgang, maar dat is ook gokken.
Inderdaad, en hoe lullig ook, snap deze keuzes ook wel
Ladingen. Bijna Kerst, niet waar? Maar inderdaad: waarschijnlijk nog te weinig. Misschien net genoeg voor een kleine nederlaag.999 schreef:Heb je dan zoveel kaarsjes ?.Zuidema schreef:Ik ga maar eens wat kaarsjes opsteken voor een punt.

Trab: ''Niet afspelen, maar uitspelen.''

Het helpt niks, maar wij hebben ( blijkbaar ) nu ons dippie.Az krijgt hem ook nog wel ..
Blij met de punten ...
- Monkey Tonk
Ajax moet de medische staf doorlichten. Preventatieve geneeskunde. Daar moeten de aller aller aller beste mensen rondlopen. Het kost je zo honderd miljoen in de CL.
Ajax heeft wel een kans vandaag. Er komt genoeg ruimte. Speel maar een keer minder vanuit balbezit. Ziyech, Tadic, en Beek weten wel raad met de ruimte.
Ajax heeft wel een kans vandaag. Er komt genoeg ruimte. Speel maar een keer minder vanuit balbezit. Ziyech, Tadic, en Beek weten wel raad met de ruimte.
Laatst gewijzigd door Monkey Tonk op zo dec 15, 2019 4:16 pm, 1 keer totaal gewijzigd.
Uit MT's Grote Sprookjesboek ...
29 augustus 2018: 'Als Ajax door blijft groeien kunnen ze de CL winnen'.
Volgens mij zijn de blessures opgelopen in wedstrijden, daar doe je niet veel tegen ben ik bang ..
Blij met de punten ...
- Monkey Tonk
Een verouderde veronderstelling. Sportmedicijn is veel verder in de VS. Een blessure is vaak het laatste zetje. Het probleem bestaat al veel langer, voordat het acuut wordt.999 schreef:Volgens mij zijn de blessures opgelopen in wedstrijden, daar doe je niet veel tegen ben ik bang ..
Stel je voor dat je een probleem kunt herkennen, en behandelen, als het nog maar op 20 of 30 procent zit... Dat is het idee van preventatieve geneeskunde. Niet wachten tot het over de 100 procent grens gaat.
Laatst gewijzigd door Monkey Tonk op zo dec 15, 2019 4:20 pm, 1 keer totaal gewijzigd.
AZ-Ajax Zo 15/12/2019 16:45
Wat een onzin. De medische staf van Ajax is prima. Alles wordt gemeten en gewogen. Ajax loopt gewoon een beetje op haar tandvlees. Niet gek gezien het programma van de afgelopen 1,5 jaar. En even wisselen ala Manchester etc. kan gewoon niet.Monkey Tonk schreef:Ajax moet de medische staf doorlichten. Preventatieve geneeskunde. Daar moeten de aller aller aller beste mensen rondlopen. Het kost je zo honderd miljoen in de CL.
Kijk naar de blessure van Mallen zojuist, daar valt niets preventiefs aan te doen.
Laatst gewijzigd door columbus op zo dec 15, 2019 4:21 pm, 1 keer totaal gewijzigd.
Je kan deze blessures toch niet voorspellen.Je kan wel zorgen dat een speler 100% fit enz. enz. is.Maar dat is iets anders ...Monkey Tonk schreef:Een verouderde veronderstelling. Sportmedicijn is veel verder in de VS. Een blessure is vaak het laatste zetje. Het probleem bestaat al veel langer, voordat het acuut wordt.999 schreef:Volgens mij zijn de blessures opgelopen in wedstrijden, daar doe je niet veel tegen ben ik bang ..
Blij met de punten ...
Dat ook ...columbus schreef:Wat een onzin. De medische staf van Ajax is prima. Alles wordt gemeten en gewogen. Ajax loopt gewoon een beetje op haar tandvlees. Niet gek gezien het programma van de afgelopen 1,5 jaar. En even wisselen ala Manchester etc. kan gewoon niet.Monkey Tonk schreef:Ajax moet de medische staf doorlichten. Preventatieve geneeskunde. Daar moeten de aller aller aller beste mensen rondlopen. Het kost je zo honderd miljoen in de CL.
Kijk naar de blessure van Mallen zojuist, daar valt niets preventiefs aan te doen.
Blij met de punten ...
- Monkey Tonk
Het gaat niet om meten en wegen. Het gaat om mensen die veel gevoeliger zijn in het vroeg herkennen van problemen.columbus schreef:Wat een onzin. De medische staf van Ajax is prima. Alles wordt gemeten en gewogen. Ajax loopt gewoon een beetje op haar tandvlees. Niet gek gezien het programma van de afgelopen 1,5 jaar. En even wisselen ala Manchester etc. kan gewoon niet.Monkey Tonk schreef:Ajax moet de medische staf doorlichten. Preventatieve geneeskunde. Daar moeten de aller aller aller beste mensen rondlopen. Het kost je zo honderd miljoen in de CL.
Er zijn gigantische verschillen in de geneeskunde. Een voetbaltrainer met een diploma is toch ook niet automatisch een toptrainer?
Uit MT's Grote Sprookjesboek ...
Az zal wel als een raket motor uit de startblokken komen, die willen, gezien onze malaise, snel scoren denk ik.
Makkelie moet ons maar helpen en Clasie na 20 minuten van het veld af sturen , tegen tien AZ-ers hebben we misschien wel kans op een goed resultaat ...
Makkelie moet ons maar helpen en Clasie na 20 minuten van het veld af sturen , tegen tien AZ-ers hebben we misschien wel kans op een goed resultaat ...

Blij met de punten ...
-
Ziyech ook niet topfit, aldus ten Hag.
Monkey Tonk schreef:Het gaat niet om meten en wegen. Het gaat om mensen die veel gevoeliger zijn in het vroeg herkennen van problemen.columbus schreef:Wat een onzin. De medische staf van Ajax is prima. Alles wordt gemeten en gewogen. Ajax loopt gewoon een beetje op haar tandvlees. Niet gek gezien het programma van de afgelopen 1,5 jaar. En even wisselen ala Manchester etc. kan gewoon niet.Monkey Tonk schreef:Ajax moet de medische staf doorlichten. Preventatieve geneeskunde. Daar moeten de aller aller aller beste mensen rondlopen. Het kost je zo honderd miljoen in de CL.
Er zijn gigantische verschillen in de geneeskunde. Een voetbaltrainer met een diploma is toch ook niet automatisch een toptrainer?
Heb jij bewijs dat AJAX niet weegt en of meet ?.
Blij met de punten ...
- mattie
- AT WC 2010 winner, AT Toto winner 11/12, 14/15, 18/19
EtH is nogal sceptisch over Blind.. Hij is dus niet Fit.. Voelt zich niet lekker/fit..
Wellicht een "R" ofzo..
Wellicht een "R" ofzo..
Weer op zoek naar een Interim coach..
Zo van buitenaf kunnen we natuurlijk niet zoveel zinnigs vertellen over de medische begeleiding.
Maar dit is wel even een vervelende verrassing. Dat mag duidelijk zijn. Zonder een aantal belangrijke krachten en Ziyech is ook nog een twijfelgeval wat betreft fitheid. Dit elftal staat voor het eerst zo op het veld. En dat tegen een goed ingespeeld AZ.
Maar dit is wel even een vervelende verrassing. Dat mag duidelijk zijn. Zonder een aantal belangrijke krachten en Ziyech is ook nog een twijfelgeval wat betreft fitheid. Dit elftal staat voor het eerst zo op het veld. En dat tegen een goed ingespeeld AZ.
Nil volentibus arduum
- mattie
- AT WC 2010 winner, AT Toto winner 11/12, 14/15, 18/19
Hakim ook toch niet helemaal fit..
In de Beker de reserves laten spelen... En nog 1x knallen en dan Vakantie...
Weer op zoek naar een Interim coach..
Wat is een "R"?mattie schreef:EtH is nogal sceptisch over Blind.. Hij is dus niet Fit.. Voelt zich niet lekker/fit..
Wellicht een "R" ofzo..
Blind had tegen Valencia even een momentje dat hij niet lekker was. Misschien dat er toch iets meer aan de hand is.
Nil volentibus arduum
We doen het andersom. Vandaag een aantal jongens de kans geven en dan op volle sterkte naar de witte leeuwen!mattie schreef:Hakim ook toch niet helemaal fit..
Nil volentibus arduum
Precies, laat je hem spelen en zakt ie weer in elkaar zijn de rapen gaar.Logisch dat je Blind nu even medisch gaat analyseren lijkt me .. Al zal MT zeggen dat je dit had kunnen voorkomen ...Marillion schreef:Wat is een "R"?mattie schreef:EtH is nogal sceptisch over Blind.. Hij is dus niet Fit.. Voelt zich niet lekker/fit..
Wellicht een "R" ofzo..
Blind had tegen Valencia even een momentje dat hij niet lekker was. Misschien dat er toch iets meer aan de hand is.

Blij met de punten ...