Borderliners. Hoge pieken, diepe dalen.Giacomo Puccini schreef:Wat een geweldige ploeg hebben we dit jaar, genieten!
Willem II - Ajax 06-04-2019
Moderator: mods
-
Re: Willem II - Ajax 06-04-2019
Wat heb je dan gezien? Hij schoot er een penalty in en verder kreeg hij wel eens de bal, maar ik heb echt niks bijzonders gezien.Ajax Rules schreef:Niets ten nadele van De Ligt, maar ik vond Isak best zichtbaar.Ajaciedjuh schreef:Werd helemaal opgevreten door de Ligt..
Inderdaad, de verschillen zijn extreem. Bereid je maar vast voor op Excelsior thuis.Wie kent Cees de Wolf nog? schreef:Borderliners. Hoge pieken, diepe dalen.Giacomo Puccini schreef:Wat een geweldige ploeg hebben we dit jaar, genieten!
Nil volentibus arduum
-
Ik loop al vast warm voor 2 thuiswedstrijden in 3 dagen!
- Jinne
- Site Admin
Paar mooie goals wel. Vooral de eerste en de derde. Blij ook dat we met een ruime marge gewonnen hebben. Dat is toch weer lekker voor doelsaldo.
Clean sheet in een uitwedstrijd zit er kennelijk dit kalender jaar niet meer in.
Clean sheet in een uitwedstrijd zit er kennelijk dit kalender jaar niet meer in.
He's not the Messiah. He's a very naughty boy!
-
Ik verwacht toch dit kalenderjaar nog wel een clean sheet buiten de deur, Jinne...
All pigs are equal but some pigs are more equal than others.
- Jinne
- Site Admin
Voor dit seizoen dan. Nog twee kansen over.
He's not the Messiah. He's a very naughty boy!
Tadic was weer zo goed. Wat een speler!
Die moet volgend seizoen 2 echte buitenspelers naast zich hebben om weg te steken.
Die moet volgend seizoen 2 echte buitenspelers naast zich hebben om weg te steken.
- InnerHarbour
LucaS schreef:4. Je Vergeet City

Echt de arrogantie, het onrealistische geleuter van AC en MT verspreid zich als een olievlek hier op AT..
YNWA
- Monkey Tonk
Weglopen van een club is geen probleem, hoor. Maar hopen dat die club, tijdens een schitterend jaar, niet verderkomt zit in het karakter, Ik zou er niet zo mee te koop lopen. Nu gaat het over voetbal. Een andere keer gaat het over oorlog.InnerHarbour schreef:LucaS schreef:4. Je Vergeet City![]()
Echt de arrogantie, het onrealistische geleuter van AC en MT verspreid zich als een olievlek hier op AT..
-
Tja, we mogen kennelijk van IH geen hoop hebben, of humor; of allebei.
- InnerHarbour
Leuterverhaal, ik was een Holland Sport supporter en toen deze werd opgeheven met een sympathie voor Ajax. Toen ik een echte club tegenkwam, Liverpool, zoals HS bleef de sympathie voor Ajax maar ik ben Liverpool supporter, ik kom namelijk op Anfield. In tegenstelling tot zo vele hier die de binnenkant van de JC Arena al in jaren niet hebben gezien als ze er überhaupt wel eens zijn geweest maar graag andere de maat nemen.Monkey Tonk schreef:Weglopen van een club is geen probleem, hoor. Maar hopen dat die club, tijdens een schitterend jaar, niet verderkomt zit in het karakter, Ik zou er niet zo mee te koop lopen. Nu gaat het over voetbal. Een andere keer gaat het over oorlog.InnerHarbour schreef:LucaS schreef:4. Je Vergeet City![]()
Ik koester nog altijd sympathie voor Ajax en zou graag zien dat ze de finale spelen tegen Liverpool om te verliezen.

Ik ageer tegen die walgelijke op niets gebaseerde Amsterdamse arrogantie, deal with it of sluit je aan bij de jankers die willen dat ik geband word, op den duur zullen ze wel overstag gaan, so be it.
Laatst gewijzigd door InnerHarbour op zo apr 07, 2019 9:09 pm, 1 keer totaal gewijzigd.
YNWA
Ik hoop dat je er veel plezier aan beleeft om deze observering en kwalificaties op alle mogelijke manieren consequent op dit ajax forum te delen.
NOOIT meer Seedorf a.u.b.
- raymon
- Site Admin & AT WC 2014 winner, Toto winner 16/17
- Contacteer:
De arrogantie van een team dat 5 punten meer haalde in de groepsfase van de CL en een tweeluik tegen RM winnend afsloot. En bovenaan staat in de competitie. Noem het maar arrogantie.
"De waarheid is een geheel van maatschappelijk geaccepteerde leugens"
- InnerHarbour
Thanks mate.elliquido schreef:Ik hoop dat je er veel plezier aan beleeft om deze observering en kwalificaties op alle mogelijke manieren consequent op dit ajax forum te delen.
YNWA
De meest arrogante piept over arrogantie
I think I lost my fucking headache