FC Emmen - AJAX 20:45 wo 3 april
Moderator: mods
-
Re: FC Emmen - AJAX 20:45 wo 3 april
Ben een beetje chagrijnig van die 2 tegengoals. Remember 2007!
- Monkey Tonk
Oh pardon. Dat is net zoiets als die jongen uit Ecuador die zei dat de hoogste berg in de wereld toch echt in zijn land stond. Gemeten van het middelpunt van de aarde.Historicus schreef:Emmen beslaat praktisch geheel Zuidoost-Drenthe. De gemeente is groter dan Amsterdam.Monkey Tonk schreef:Het nadeel van zo'n prima A-selectie is dat er een heel groot gat zit naar de B-keuze. Voor zo'n potje als dit zou een betere tweede garnituur toch wel lekker zijn.
Ik zou niet eens weten in welke provincie Emmen is. Niet in Limburg, niet in Noord-Holland, niet in Zeeland, niet in Friesland. Kan het altijd googlen, maar dat is wel heel moeite voor die opgewaardeerde amateurs. Ik schrijf dit alleen omdat ik hoop dat Ajax niet zo'n soort houding heeft.
Mooi voor Hunt dat ie er 100 heeft. Verschil tussen hem en Dolberg? Gretig en ... lijzig.
Peter maakt zich geen zorgen!Wie kent Cees de Wolf nog? schreef:Ben een beetje chagrijnig van die 2 tegengoals. Remember 2007!
"Mensen worden door vraagtekens aan het denken gezet, niet door uitroeptekens." J.L. Heldring
Prima ovewinnng op dat kunstijs.
Op naar Willem II n bloedvorm
Op naar Willem II n bloedvorm
NOOIT meer Seedorf a.u.b.
- Monkey Tonk
Bizar eigen doelpunt. Onana loopt expres van in het doel naar naast het doel om de terugspeelbal te ontvangen, en ziet de verwachte terugspeelbal vervolgens niet op tijd. In baseball spreken ze over 'lost it in the light' als een speler een makkelijke vangbal niet ziet. Ik heb deze variant nog nooit eerder gezien.
Prima overwinning, jammer van het eigen doelpunt want daarna leek Emmen weer aan te zetten terwijl ze in de touwen lagen. Nu moest je de laatste 15min ook nog gas geven terwijl je anders het had kunnen uittikken.
Bal kreeg snelheid ofzo en die snelheid verwachtte Onana niet (zo leek het)
Nog 6 te gaan.
1ste dag deze competitie dat we bovenaan staan. Kijken of dat nog iets doet met PSV
Bal kreeg snelheid ofzo en die snelheid verwachtte Onana niet (zo leek het)
Nog 6 te gaan.
1ste dag deze competitie dat we bovenaan staan. Kijken of dat nog iets doet met PSV

Ik neem het leven met een korrel zout...... schijfje citroen en een shot tequila!!!
Het leek me, zoals Mano al zegt, gewoon een inschattingsfoutje van Onana. Die bal rolt net iets sneller op kunstgras. Maar het is in de eerste plaats Nico zijn fout door die bal zo hard richting het midden van het doel te spelen.Monkey Tonk schreef:Bizar eigen doelpunt. Onana loopt expres van in het doel naar naast het doel om de terugspeelbal te ontvangen, en ziet de verwachte terugspeelbal vervolgens niet op tijd. In baseball spreken ze over 'lost it in the light' als een speler een makkelijke vangbal niet ziet. Ik heb deze variant nog nooit eerder gezien.
- Je bent net zolang gestoord tot je een genie bent -
Inderdaad hoor. Nico moet de bal naast het goal spelen.
Ik maak me ook geen zorgen om het doelsaldo. PSV staat 1 punt voor. Moet heel gek lopen wil het doelsaldo moeten uitlopen. En dan staan we nog steeds voor.
Ik maak me ook geen zorgen om het doelsaldo. PSV staat 1 punt voor. Moet heel gek lopen wil het doelsaldo moeten uitlopen. En dan staan we nog steeds voor.
IK GELOOF!!!!!!
Ajax staat 1 punt voor, Rishi...
Laatste half uur verloor Ajax met 2-0 van Emmen. Hopelijk slepen ze dat niet mee naar Tilburg...
Waarom speelt Nico die bal tussen de palen? Onana verlaat niet voor Jan Lul z'n doel en posteert zich naast de paal.
Laatste half uur verloor Ajax met 2-0 van Emmen. Hopelijk slepen ze dat niet mee naar Tilburg...
Waarom speelt Nico die bal tussen de palen? Onana verlaat niet voor Jan Lul z'n doel en posteert zich naast de paal.
saldo is nu +10.
stel,
PSV speelt gelijk dus blijft het verschil +10
de overige 6 wedstrijden winnen beide partijen dus Ajax groeit tenminste met +6
PSV zal dus met +2,8 per wedstrijd moeten spelen willen ze kans maken. Dan ben ik er vanuit gegaan dat Ajax de resterende 6 wedstrijden wint met +1 per wedstrijd.
Ik denk dat het niet op doelsaldo aankomt.
Laat Ajax eerst maar eens 6x winnen en PSV 1x gelijk spelen of verliezen.

stel,
PSV speelt gelijk dus blijft het verschil +10
de overige 6 wedstrijden winnen beide partijen dus Ajax groeit tenminste met +6
PSV zal dus met +2,8 per wedstrijd moeten spelen willen ze kans maken. Dan ben ik er vanuit gegaan dat Ajax de resterende 6 wedstrijden wint met +1 per wedstrijd.
Ik denk dat het niet op doelsaldo aankomt.
Laat Ajax eerst maar eens 6x winnen en PSV 1x gelijk spelen of verliezen.

Ik neem het leven met een korrel zout...... schijfje citroen en een shot tequila!!!
Oh fuck. Als PSV gelijkspeelt komt het dus al aan op het doelsaldo.wimpey schreef:Ajax staat 1 punt voor, Rishi...
Maar dan nog hebben we een veel beter doelsaldo. En spelen we niet tegen Vitesse en AZ uit.
IK GELOOF!!!!!!
- Monkey Tonk
Onana stond kort daarvoor nog middenin het doel. In anticipatie van de terugspeelbal ging hij snel naast zijn doel staan. Tagliafico zal dit niet gezien hebben. De 'regel' is dat je een terugspeelbal naast het doel plaatst, Bizar. Ze keken allebei niet. Foutje van Tagliafico want Onana liet al eens eerder een simpele terugspeelbal over zijn voet springen voor een eigen doelpunt, Die had zijn les geleerd. Dat nooit meer. Tenzij je het zo doet.Mr. Ajax schreef:Het leek me, zoals Mano al zegt, gewoon een inschattingsfoutje van Onana. Die bal rolt net iets sneller op kunstgras. Maar het is in de eerste plaats Nico zijn fout door die bal zo hard richting het midden van het doel te spelen.Monkey Tonk schreef:Bizar eigen doelpunt. Onana loopt expres van in het doel naar naast het doel om de terugspeelbal te ontvangen, en ziet de verwachte terugspeelbal vervolgens niet op tijd. In baseball spreken ze over 'lost it in the light' als een speler een makkelijke vangbal niet ziet. Ik heb deze variant nog nooit eerder gezien.
Laatst gewijzigd door Monkey Tonk op do apr 04, 2019 9:36 am, 1 keer totaal gewijzigd.
- Monkey Tonk
Gelukkig gebeurt het bij 0-5, en niet bij 0-0 tegen Juve. Juist die details moeten helemaal scherp, want als je al die kleine dingetjes en misverstandjes bij elkaar optelt is het opeens groot. Als je de CL wilt winnen, moet alles nu op super scherp. De tijd voor kutterigheidjes is voorbij. Verslappende concentratie is een gewoonte. De score is een excuus. De gewoonte moet eruit. Je hoeft niet 90 minuten goed te spelen, maar wel 90 minuten totaal geconcentreerd.Lionel schreef:Kan gebeuren bij 0-5.
-
Omdat Veltman invalt? Die moet toch gewoon minuten maken omdat die Mazraoui moet gaan vervangen tegen Juve?Peter schreef:Weten in ieder geval waar Magallan staat in de pikorde.