Ik biedt nog steeds mijn punten en komma’s aan hoor...Toppie schreef:Het seizoen is na 27 feb afgelopen voor ETH en TH en dan kan de leegloop beginnen schoonschip en OPROTTEN die van de Sar
Heracles - AFC Ajax zat 09-02 18:30
Moderator: mods
Re: Heracles - AFC Ajax zat 09-02 18:30
Ik zou er tegen Madrid een paar naast zetten.
- mattie
- AT WC 2010 winner, AT Toto winner 11/12, 14/15, 18/19
999 schreef:Nou Onana bedankt jongen ... Gelukkig hebben ze Frenkie al verkocht.. Dit is niet uit te leggen wel ... 184 keer balverlies ...
Inderdaad god zij dank die is al verkocht... en wellicht tijdje eruit ivm lies klachten... kan ie zich gaan orienteren op zijn verhuizing..
Mag duidelijk ik ben zo tyfus kwaad op dit Ajax en het TH erbij..
Weer op zoek naar een Interim coach..
Mag hij de overtollige t ook hebben?Javiskamp schreef:Ik biedt nog steeds mijn punten en komma’s aan hoor...Toppie schreef:Het seizoen is na 27 feb afgelopen voor ETH en TH en dan kan de leegloop beginnen schoonschip en OPROTTEN die van de Sar
I think I lost my fucking headache
Spelers geven niet thuis , of denk jij dat de trainer heeft gezegd ... nou na zo'n goede 1e helft competitie hoeven jullie van mij niet meer...mattie schreef:999 schreef:Nou Onana bedankt jongen ... Gelukkig hebben ze Frenkie al verkocht.. Dit is niet uit te leggen wel ... 184 keer balverlies ...
Inderdaad god zij dank die is al verkocht... en wellicht tijdje eruit ivm lies klachten... kan ie zich gaan orienteren op zijn verhuizing..
Mag duidelijk ik ben zo tyfus kwaad op dit Ajax en het TH erbij..
Blij met de punten ...
- mattie
- AT WC 2010 winner, AT Toto winner 11/12, 14/15, 18/19
Jöhnk schreef:Ik zou er tegen Madrid een paar naast zetten.
Helemaal niemand sparen allemaal op hun tyfus bek laten vallen.. gaan er gelijk een aantal BV 's failliet...
Komen ze terug op aarde maar wel te laat...
Weer op zoek naar een Interim coach..
Wat moet je hier nu op zeggen....Waar is gvd de mentale weerbaarheid? Zodra men wat veren in de reet krijgt is het gelijk gedaan.
"Hate it or love it, the underdog's on top".
Ben blij dat ze geen goal meer gemaakt hebben. Klaar met Ajax. Met deze trainer gaan we nooit een platte prijs maken. Vuile teringhond.
LucaS schreef:Mag hij de overtollige t ook hebben?Javiskamp schreef:Ik biedt nog steeds mijn punten en komma’s aan hoor...Toppie schreef:Het seizoen is na 27 feb afgelopen voor ETH en TH en dan kan de leegloop beginnen schoonschip en OPROTTEN die van de Sar
Ja hoor... net zoals mijn 2 extra punten
-
- Site Admin & Toto winner WC 2010
Hou maar op met dit hele seizoen. Wat een kutclub
Don't worry 'bout a thing...cause every little thing gonna be alright!
- peter
- Site Admin & Toto winner WC 2006, EC 2008
En dan zitten we voor 90 piek woensdag in het stadion. Fijne gasten.
Stel verwende jongetjes. Frenkie mag van mij direct naar Barca. Ik zie liever een Dani De Wit op het middenveld. Iemand die er tenminste voor gaat. Het gaat ook niks meer worden dit seizoen. Als je na die 4-4 tegen Heerenveen nog niet wakker bent, en na die 6-2 (!!!) tegen feyenoord nog niet wakker bent, dan gaat het ook niet meer goed komen.
Heel misschien dat de dames nog een beetje hun best doen tegen Real, en dan gaan we er niet met 7-0 af. Maar als dat weer klaar is mogen van mij alle zogeheten vedettes weer vrolijk plaats gaan nemen op de tribune.
Heel misschien dat de dames nog een beetje hun best doen tegen Real, en dan gaan we er niet met 7-0 af. Maar als dat weer klaar is mogen van mij alle zogeheten vedettes weer vrolijk plaats gaan nemen op de tribune.
- Je bent net zolang gestoord tot je een genie bent -
De jaren dat we de titel wonnen waren de jaren dat we eerst aan verdedigen dachten en dan pas aan aanvallen.
Dat werd op een gegeven moment saai genoemd. Klopt, was het ook. Maar waren wel titels.
Nu ook weer, blind aanvallen en je hebt nog geluk dat het 'maar' 1-0 is geworden.
Ze geloven in hun eigen marktwaarde.
en geven geen 110% ten tijde van tegenspoed.
Typisch Ajax van de laatste jaren.
Seizoen is gespeeld.
Je hebt alleen de beker nog want CL is natuurlijk kansloos.
Als je van Heracles niet kan winnen, kan je Madrid beter bellen en het schriftelijk afhandelen.
Minste schaamte.
Denk dat menig supporter woensdag beter kan gaan wandelen in het vondelpark.
Dat werd op een gegeven moment saai genoemd. Klopt, was het ook. Maar waren wel titels.
Nu ook weer, blind aanvallen en je hebt nog geluk dat het 'maar' 1-0 is geworden.
Ze geloven in hun eigen marktwaarde.

Typisch Ajax van de laatste jaren.
Seizoen is gespeeld.
Je hebt alleen de beker nog want CL is natuurlijk kansloos.
Als je van Heracles niet kan winnen, kan je Madrid beter bellen en het schriftelijk afhandelen.
Minste schaamte.
Denk dat menig supporter woensdag beter kan gaan wandelen in het vondelpark.
Ik neem het leven met een korrel zout...... schijfje citroen en een shot tequila!!!
Mano schreef:De jaren dat we de titel wonnen waren de jaren dat we eerst aan verdedigen dachten en dan pas aan aanvallen.
Blind aanvallen?? Niks van gemerkt. Er werd helemaal niet gevoetbald. Het leek alsof de dames vandaag voor het eerst een bal hadden gezien.
Hoe haal je het in je hoofd om Labyad erin te brengen en Neres op de bank te laten??! Mijn hond heeft dit seizoen meer laten zien dan die gast.Lionel schreef:Het wisselen ging trouwens ook weer lekker.
Dit is de periode dat ten Hag kan laten zien een goede coach te zijn.
Crisis in goede banen leiden. Ik ben bang dat hij leuk is als het team draait maar niet de power heeft om een crisis te bezweren. Dan wordt het toch snel die kale clown met gekke stem.
Nu er om niks meer te spelen valt, zal je zien dat sommige nog meer voor eigen bv gaan ballen.
Na woensdag is seizoen over.
Crisis in goede banen leiden. Ik ben bang dat hij leuk is als het team draait maar niet de power heeft om een crisis te bezweren. Dan wordt het toch snel die kale clown met gekke stem.
Nu er om niks meer te spelen valt, zal je zien dat sommige nog meer voor eigen bv gaan ballen.
Na woensdag is seizoen over.
Ik neem het leven met een korrel zout...... schijfje citroen en een shot tequila!!!
Of moet zijn dat Utrecht weer eens een keertje wint van Psv ...
Blij met de punten ...
Voor de kerst oogde het als een top seizoen.
In 3 weken alles kwijt!!!
Beker interesseert met geen ene moer.
Staat op niveau JC schaal. Grappig maar geen doel.
Benieuwd hoe lang het duurt voordat het kunstgras de schuld krijgt
In 3 weken alles kwijt!!!
Beker interesseert met geen ene moer.
Staat op niveau JC schaal. Grappig maar geen doel.
Benieuwd hoe lang het duurt voordat het kunstgras de schuld krijgt
Misschien de rest van het seizoen maar vast opstelling met het oog op volgend seizoen maken
I think I lost my fucking headache
Kan iemand mij uitleggen hoe je zo kan spelen als je een titel wilt winnen?
Het is niet zo dat ze moe zijn van hun andere baan
Weet je wie de grootste lamlullen zijn? Wij!
Dat wij ons drukmaken over een verliespartij van Ajax terwijl de spelers geeneens 110% geven om een titel te pakken. Jou avond is verpest maar zij hebben de PlayStation al warm draaien.
Het is niet zo dat ze moe zijn van hun andere baan

Dat wij ons drukmaken over een verliespartij van Ajax terwijl de spelers geeneens 110% geven om een titel te pakken. Jou avond is verpest maar zij hebben de PlayStation al warm draaien.
En iedereen hé .. zelfs de invallers ploegde gewoon mee...
Blij met de punten ...
-
- AT Toto winner 15/16
Underachievers. Als je kijkt naar materiaal, financiële middelen, de weinige concurrentie in eigen land, dan zijn wij al een paar jaar de grootste Underachievers ter wereld.
- Monkey Tonk
Ik zal een poging wagen.Mano schreef:Kan iemand mij uitleggen hoe je zo kan spelen als je een titel wilt winnen?
Het is niet zo dat ze moe zijn van hun andere baan![]()
Het lijkt erop dat de magie verbroken is van voor de winterstop. Hoe kan zoiets? Eigenlijk is het heel eenvoudig.
Het niveau voor de winterstop was hoog. Onverwacht hoog. Men kan dit vergelijken met het beklimmen van een berg. Het team zat in een goed ritme en samen stapte men, een twee op de maat, vrolijk het luchtledige in. Hoger and hoger.
Toen kwam de befaamde winterstop van 2018 (die wellicht onzer geschiedenis in zal gaan in het gezelschap van andere verschrikkelijke winterse gebeurtenissen; zoals bijvoorbeeld de hongerswinter, die wij niet hebben meegemaakt). Wat ging er nu mis tijdens deze vervelende periode? Men had de tijd om na te denken. Er is op zich niets mis met nadenken, maar voor voetballers is het geen goed idee, tenzij het zuiver en alleen over het spel binnen de lijnen gaat.
Voorafgaand aan de winterstop was er door het drukke schema geen tijd om bij stil te staan hoe hoog men geklommen was. Wat is er mis met het Ajax van 2019? Hoogtevrees.
Deze theorie komt overigens te vervallen wanneer Real Madrid wordt verslagen. In dat geval gaat het hier enkel en alleen om het verzetten van de bakens. Er is dan namelijk in de winterstop afgesproken dat de lat hoger moet worden gelegd dan een nederlands kampioenschapje.
-
- Site Admin & Toto winner WC 2010
Je zou een rol moeten krijgen in Jiskefet, MT.
Don't worry 'bout a thing...cause every little thing gonna be alright!