Moderator: mods
Heb je een lijntje open staan..Giacomo Puccini schreef:Man man als Beekie die erin had gelegd!!
Het wordt hoog tijd om Dani de Wit in te brengen voor Lasse Schöne. In dit soort situaties heb je meer aan een Draufgänger
Vooruitziende blik, alleen wat dom om Beek eruit te halenGiacomo Puccini schreef:Het wordt hoog tijd om Dani de Wit in te brengen voor Lasse Schöne. In dit soort situaties heb je meer aan een Draufgänger
Giacomo Puccini schreef:Zonder Van de Beek verlies je een hoop diepte in het spel, dat geeft Bayern alle ruimte om vol op de aanval te spelen. Wordt nog een pittige eindfase. Voor 1-1 teken ik!
Yes!!! Gevonden, wober positiefmattie schreef:Giacomo Puccini schreef:Zonder Van de Beek verlies je een hoop diepte in het spel, dat geeft Bayern alle ruimte om vol op de aanval te spelen. Wordt nog een pittige eindfase. Voor 1-1 teken ik!
Beek was op, klaar.. Wober staat zeer " Basic " zijn werk te doen en dat mag ook wel gezegd worden..
Toppie schreef:Knap hoor 1-1
Ik denk dat we die vraag even aan Valentijn Driessen moeten stellen, wellicht dat ie er weer een weekje aan vast plakt.wimpey schreef:Vraag is wel of EtH mag blijven natuurlijk....