AFC Ajax - Roda JC 26-11-2017
Moderator: mods
Re: AFC Ajax - Roda JC 26-11-2017
Ik denk dat rendement altijd het eerste is waar je naar moet kijken om te bepalen welke aanvallers en aanvallende middenvelders je opstelt.
Het ziet er soms prachtig uit wat Younes doet, je hebt er alleen helemaal niks aan.
Het ziet er soms prachtig uit wat Younes doet, je hebt er alleen helemaal niks aan.
Ik vind in de rust uitfluiten waardeloos. Geef een team deze wedstrijd de tijd om iets te herstellen. Aan zijn werklust was toch niks mis?Mr. Ajax schreef:Volgens Lionel hebben we met 5-1 gewonnen, dus wat zeik je nou eigenlijk??zeux schreef:Hoe kan het dat een pass vanaf de linkerkant komt die in het hart van de zestien belandt en daar dan niemand is van Ajax. Helemaal niemand. Passief, lui voetbal.
![]()
IK GELOOF!!!!!!
-
Ik fluit nóóit Ajacieden uit, maar na Vitesse en Utrecht die wanvertoningen in de eerste helft tegen Roda, snap ik het wel...
Je haalt een paar posters door elkaar. Het gaat mij niet om Ziyech als individueel, maar om het team. Er werd simpelweg geen inzet getoond in de eerste helft gisteren, ook niet door Ziyech.Lionel schreef:Ik vind in de rust uitfluiten waardeloos. Geef een team deze wedstrijd de tijd om iets te herstellen. Aan zijn werklust was toch niks mis?Mr. Ajax schreef:Volgens Lionel hebben we met 5-1 gewonnen, dus wat zeik je nou eigenlijk??zeux schreef:Hoe kan het dat een pass vanaf de linkerkant komt die in het hart van de zestien belandt en daar dan niemand is van Ajax. Helemaal niemand. Passief, lui voetbal.
![]()
En wat is werklust? Is dat alleen maar een boos naar de bal kijken en af en toe een beuk erin gooien? In mijn ogen is het ook een scherpe, strakke pass kunnen geven op een medespeler - zeker als ie 4 meter bij je vandaan staat. Dat heeft niks met risico nemen te maken, maar gewoon met een gebrek aan scherpte en concentratie.
En nogmaals, ik heb zelf ook nog nooit iemand uitgefloten, dat is niet mijn ding. En Ziyech zelf is zo'n beetje m'n favoriet in dit team.
Het was alleen een collectieve wanprestatie, de eerste helft gisteren. Dus zeggen dat het helemaal niks uitmaakt omdat het toch 5-1 is geworden, terwijl je de wedstrijd ook helemaal niet hebt gezien, daar kan ik weinig mee.
- Je bent net zolang gestoord tot je een genie bent -
There is only one difference between a madman and me. I am not mad.
Salvador Dali
Salvador Dali
- Giacomo Puccini
Tegenstanders gaan zich er ook op instellen. Neres heeft veel rendement, dus wordt hij nu extra in de gaten gehouden, waar andere aanvallers van kunnen profiteren. Daar waar Younes altijd werd vrijgelaten, want die scoort toch nooit en loopt zich vanzelf wel vast.Peter schreef:Neres heeft nu 752 minuten gemaakt in de Eredivisie dit jaar. 6 goals en 6 assists. Kluivert kwam tot 493 minuten in de Eredivisie. 3 goals en 2 assists.
Als je dan de statistieken van Younes ziet met 799 minuten met 1 goal en 1 assist, dan zou ik het voor de komende potjes wel weten. Uiteraard moet je niet alleen naar statistieken kijken, maar in deze vorm en met deze trainer zou dat wel een heel belangrijke graadmeter zijn. Er is geen lijn en er is niks waar we op door bouwen, dus kies dan maar voor jongens die de cijfers mee hebben.
Ajax!
Ik heb wel het idee dat Kluivert dit alleen maar kan doen tegen een club als Roda. Zo veel ruimte is niet normaal.Mano schreef: Hopen dat Kluivert minimaal de helft van zijn vorm van gisteren behoud zodat hij net als Neres gewoon 1 doelpunt of assist per wedstrijd geeft, ook als hij niet zo goed speelt.
"Hate it or love it, the underdog's on top".