Excelsior - Ajax 19-3-2017
Moderator: mods
Re: Excelsior - Ajax 19-3-2017
Ontbreken van Dolberg nekt ons hier.
- Ajaciedjuh
Slecht voetbal hier nekt ons.wimpey schreef:Ontbreken van Dolberg nekt ons hier.
"Never argue with stupid people, they will drag you down to their level and then beat you with experience."
Niet thuis geven van heel het elftal nekt je hier ...
Blij met de punten ...
Ik heb 2 malloten in de spits zien klooien vandaag.Ajaciedjuh schreef:Slecht voetbal hier nekt ons.wimpey schreef:Ontbreken van Dolberg nekt ons hier.
Ajax hoort, met zijn tien keer zo hoge begroting, toch zonder problemen te winnen van Excelsior? Ook zonder Dolberg?wimpey schreef:Ontbreken van Dolberg nekt ons hier.
Laatst gewijzigd door Wouter op zo mar 19, 2017 4:20 pm, 1 keer totaal gewijzigd.
Het is mij een raadsel warom we steeds Bosz in beeld moeten hebben
I think I lost my fucking headache
Waarom doet me dit zo erg denken aan die wedstrijd tegen Graafschap?mattie schreef:Dag kampioenschap ...Word wakker bij Ajax..
Leuk bij de laatste 8 EL maar toch liever CL...
O ja:
1) superslecht spel tegen
2) een degradatiekandidaat, en
3) 1-1 uitslag en
4) geen kampioen
"Hate it or love it, the underdog's on top".
- mattie
- AT WC 2010 winner, AT Toto winner 11/12, 14/15, 18/19
Niks scheids Fout.. Puur Ajax zelf...
pluur op ,wat was dit slecht
pluur op ,wat was dit slecht
Weer op zoek naar een Interim coach..
Ik heb heel het elftal zien klooien vandaag ..
Blij met de punten ...
-
Geen spirit geen idee geen voetbal waardeloosToppie schreef:Zal allemaal wel moeizaam gaan thuis was het ook slecht maar hopen dat ze de spirit er in houden

Excelsior - Ajax 19-3-2017
Ik kreeg De Graafschap-Ajax flashbacks. Dit is zulk kansloos voetbal.
Ik heb er overigens met een half oog naar gekeken, want de volle aandacht kon ik er echt niet bijhouden.
Ik heb er overigens met een half oog naar gekeken, want de volle aandacht kon ik er echt niet bijhouden.
Laatst gewijzigd door Arthur op zo mar 19, 2017 4:22 pm, 1 keer totaal gewijzigd.
Voordeel nu wel is dat het dit seizoen voor ajax nergens meer over gaat... lekker genieten van het weer op de zondg middagen... geen spanning meer... lekker rustig het seizoen uitzitten en op naar volgend seizoen
- mattie
Psv word gewoon 2e... rot op Bosz...
Zeker. Maar zonder spits ben je nergens.Wouter schreef:Ajax hoort, met zijn tien keer zo hoge begroting, toch zonder problemen te winnen van Excelsior? Ook zonder Dolberg?wimpey schreef:Ontbreken van Dolberg nekt ons hier.
Zeker met die edsv-er die fluit en weigert om rode kaarten en een penalty toe te kennen.
Gefeliciteerd kakkies met de titel.
Hou jij effe je melkmuil, edsv-ertje.Javiskamp schreef:Voordeel nu wel is dat het dit seizoen voor ajax nergens meer over gaat... lekker genieten van het weer op de zondg middagen... geen spanning meer... lekker rustig het seizoen uitzitten en op naar volgend seizoen
Ajax mist gewoon kwaliteit ten opzichte van Feyenoord en PSV... dan ga je het jiet redden...
Aggossie... wat een frustratie.... aandoenlijk hoor... knufwimpey schreef:Hou jij effe je melkmuil, edsv-ertje.Javiskamp schreef:Voordeel nu wel is dat het dit seizoen voor ajax nergens meer over gaat... lekker genieten van het weer op de zondg middagen... geen spanning meer... lekker rustig het seizoen uitzitten en op naar volgend seizoen
Je gaat echt niet de boeken in als ontdekker van Dolberg door na diens doorbraak het hardst te drammen hoe goed hij wel niet is.wimpey schreef:Ontbreken van Dolberg nekt ons hier.
Wollt ihr den totalen Mensch?
Ach, kijk er niet van op.Laten we hopen dat dit AJAX nou niet de rest van het seizoen finaal door de hoeven gaat zakken.Je ziet nu dat, als de ideale elf niet beschikbaar is AJAX meteen in de problemen komt.Daarnaast heeft die wedstrijd van j.l. donderdag toch veel kracht gekost.Scheidsrechters zijn niet meer serieus te nemen, pingel kun je over twisten, voor mij was het er een, je brengt een speler in de zestien ten val, maar die overtreding op Schone is gewoon donker rood.
Hopen dat ze het tegen Feyenoord nog op kunnen brengen om er een leuke pot van te maken..
Overigens mag van mij het bestuur gaan wieberen, met zulke bakken met eurootjes op de bank niet in staat zijn om duidelijk onderscheidt te maken op het veld t.o.v. andere clubs is mijn inziens een wanvertoning.Maar goed dat riep ik al onder de Boer dat men de kans heeft gemist om je ( genade ) slag te slaan tegenover je concurenten ...
Hopen dat ze het tegen Feyenoord nog op kunnen brengen om er een leuke pot van te maken..
Overigens mag van mij het bestuur gaan wieberen, met zulke bakken met eurootjes op de bank niet in staat zijn om duidelijk onderscheidt te maken op het veld t.o.v. andere clubs is mijn inziens een wanvertoning.Maar goed dat riep ik al onder de Boer dat men de kans heeft gemist om je ( genade ) slag te slaan tegenover je concurenten ...
Blij met de punten ...
Ajax heeft wel wat pech met de arbitrage de laatste tijd. Maar het is ook een mentaal dingetje. Na die wedstrijd tegen Kopenhagen moet er "nog even" gewonnen worden van de oud papier-club. En dan is Ajax blijkbaar niet scherp genoeg.wimpey schreef:Zeker. Maar zonder spits ben je nergens.Wouter schreef:Ajax hoort, met zijn tien keer zo hoge begroting, toch zonder problemen te winnen van Excelsior? Ook zonder Dolberg?wimpey schreef:Ontbreken van Dolberg nekt ons hier.
Zeker met die edsv-er die fluit en weigert om rode kaarten en een penalty toe te kennen.
Gefeliciteerd kakkies met de titel.
- mattie
2 april boeiend.. 13+20-4 lekker boeiend.. Alsof je er iets te zoeken hebt.. Wordt wakker.. Weer een seizoen eind maart naar de klote...
Super Gedaan Bosz
Super Gedaan Bosz
Maar hij heeft wel gelijk ...Javiskamp schreef:Aggossie... wat een frustratie.... aandoenlijk hoor... knufwimpey schreef:Hou jij effe je melkmuil, edsv-ertje.Javiskamp schreef:Voordeel nu wel is dat het dit seizoen voor ajax nergens meer over gaat... lekker genieten van het weer op de zondg middagen... geen spanning meer... lekker rustig het seizoen uitzitten en op naar volgend seizoen
Blij met de punten ...
- mattie
Zeker. Maar zonder spits ben je nergens.
Gefeliciteerd kakkies met de titel.[/quote]
Ajax heeft wel wat pech met de arbitrage de laatste tijd. Maar het is ook een mentaal dingetje. Na die wedstrijd tegen Kopenhagen moet er "nog even" gewonnen worden van de oud papier-club. En dan is Ajax blijkbaar niet scherp genoeg.[/quote]
Kom op he... weer zoeken bij een Scheids..
Neem eens Younes.. Neem een Traore.. wat is dit bagger met een grote B...
Dat Traore speelt is Bosz zijn schuld... dus opdonderen...
Gefeliciteerd kakkies met de titel.[/quote]
Ajax heeft wel wat pech met de arbitrage de laatste tijd. Maar het is ook een mentaal dingetje. Na die wedstrijd tegen Kopenhagen moet er "nog even" gewonnen worden van de oud papier-club. En dan is Ajax blijkbaar niet scherp genoeg.[/quote]
Kom op he... weer zoeken bij een Scheids..
Neem eens Younes.. Neem een Traore.. wat is dit bagger met een grote B...
Dat Traore speelt is Bosz zijn schuld... dus opdonderen...