Ajax - Vitesse 11-09-2016
Moderator: mods
Re: Ajax - Vitesse 11-09-2016
Assist Zaai-Etch. 

Wat jou betreft was het een maand geleden al over met Boszbrigade zuid schreef:Vandaag niet winnen en donderdag verliezen van Pana, dan is het wat mij betreft over met Bosz.
I think I lost my fucking headache
Wow Traore, na 65 minuten zijn eerste goeie actie!
Aju. Nu gaan we voetballen.WP_LeGeNd schreef:Wow Traore, na 65 minuten zijn eerste goeie actie!
Die Veltman gaat makkelijker neer dan Neymar trouwens.
Dolberg laat in 3 minuten al meer zien dat Traore in 67..
ps. Die Nakamba kan me wel bekoren, een goeie nummer 6?
Oke Traore mag de komende 2 maanden gaan banken.. Dolberg, ik ben om! altijd opstellen die vent!
Ik vind de touch van Dolberg effe wat beter dan die van Traoré.WP_LeGeNd schreef:Dolberg laat in 3 minuten al meer zien dat Traore in 67..

- InnerHarbour
Ik heb werkelijk bewondering voor de mensen die wekelijks zo'n hele wedstrijd uitzitten.
YNWA
Het is inderdaad wel lastig af en toe, zeker om 00.30...InnerHarbour schreef:Ik heb werkelijk bewondering voor de mensen die wekelijks zo'n hele wedstrijd uitzitten.
Randdebieltje Gudelj denkt dat ie aan het prijsschieten is op de kermis.
Ik ook. Ik zit deze uit, dan neem ik weer maanden pauze. Ik verveel me de pestpokken.InnerHarbour schreef:Ik heb werkelijk bewondering voor de mensen die wekelijks zo'n hele wedstrijd uitzitten.
Ik blijf volhouden, het alternatief is weinig aantrekkelijk Ozzie Rules Football...
Wat een afschuwelijk slechte kutpot.
- Ajaciedjuh
Pfffff (kort samengevat).
Sánchez terecht MOTM. Dolberg verweg de beste spits die we hebben. Traoré rechtsbuiten gebruiken. Zet Ziyech maar op links.
Ziyech de vrije trappen laten nemen.
Sánchez terecht MOTM. Dolberg verweg de beste spits die we hebben. Traoré rechtsbuiten gebruiken. Zet Ziyech maar op links.
Ziyech de vrije trappen laten nemen.
"Never argue with stupid people, they will drag you down to their level and then beat you with experience."
- Ajaciedjuh
Dat is ook een goede samenvatting.wimpey schreef:Wat een afschuwelijk slechte kutpot.

"Never argue with stupid people, they will drag you down to their level and then beat you with experience."
Vitesse heeft veel te veel kansen nodig om een doelpunt te maken.
Toen Kruiswijk eruit gestuurd werd, was het wel gebeurd. Sufferd.

Dolberg maar even in de spits, Traore op rechts, hoeft hij ook niet zo geforceerd op zoek naar een goal. Ziyech een beetje stroef maar met klasseflitsen. Uiteindelijk natuurlijk wel gewoon een verdiende overwinning in een lastige periode tegen een verraderlijke tegenstander, maar het heeft zoveel lamlendige fases.
Wollt ihr den totalen Mensch?
Die speelt niet lang voor Ajax. Lekkere ijzervreter, ook aan de bal betrouwbaar. Vergelijk dat met V&V daar achterin.Ajaciedjuh schreef: Sánchez terecht MOTM.

Er zit geen passie in dat vreemdelingenlegioen.Wouter schreef:Vitesse heeft veel te veel kansen nodig om een doelpunt te maken.![]()
- Ajaciedjuh
2e helft was Vitesse daarvoor ook al tandeloos. Eerste helft hadden ze de kansen moeten benutten.Wouter schreef:Vitesse heeft veel te veel kansen nodig om een doelpunt te maken.![]()
Belachelijk van de medische staf/Bosz dat ze Traoré na die 'hamstringblessure' lieten doorvoetballen.

Heb je wel geteld hoeveel Nederlanders er bij Vitesse in de basis stonden en hoeveel bij Ajax?Er zit geen passie in dat vreemdelingenlegioen.

Nakamba in de winterstop halen AUB!
Hoeveel van de 14 die in actie kwamen staan bij Vitesse onder contract?Wouter schreef: Heb je wel geteld hoeveel Nederlanders er bij Vitesse in de basis stonden en hoeveel bij Ajax?
Ik zag bij Sanchez meer passie dan bij die 14 van Vitas. Met Wolfswinkel als uitzondering, die ging wel volledig voor het team i.p.v. voor eigen glorie.
Baker, Nathan en Tighadouini gehuurd, rest staat onder contract.wimpey schreef:Hoeveel van de 14 die in actie kwamen staan bij Vitesse onder contract?Wouter schreef: Heb je wel geteld hoeveel Nederlanders er bij Vitesse in de basis stonden en hoeveel bij Ajax?
Ik zag bij Sanchez meer passie dan bij die 14 van Vitas. Met Wolfswinkel als uitzondering, die ging wel volledig voor het team i.p.v. voor eigen glorie.
Rashica zal trouwens wel geblesseerd zijn geraakt? Of Fraser is gek, kan ook.
Wat betreft Ajax: als ze zo in Europa spelen of tegen PSV worden ze keihard weggecounterd en afgemaakt. Die Dolberg is trouwens beter dan Traoré. Natuurlijk kwam er meer ruimte na de rode kaart van Kruiswijk, maar toch kon je dat wel zien, vond ik. Is ook meer een echte spits.
Laatst gewijzigd door Wouter op zo sep 11, 2016 5:55 pm, 1 keer totaal gewijzigd.
Vitas heeft veel spelers die ze vorig seizoen ook hadden. Ze kunnen er nog steeds geen klote van.
"Hate it or love it, the underdog's on top".
-
- AT Toto winner 15/16
Zit totaal geen progressie in.wimpey schreef:Wat een afschuwelijk slechte kutpot.