Ajax - FK Rostov 16-08-2016
Moderator: mods
-
- AT Toto winner 10/11
Re: Ajax - FK Rostov 16-08-2016
Traoré kan er wel wat van.
Verder is dit natuurlijk een compleet kansloos verhaal.

Verder is dit natuurlijk een compleet kansloos verhaal.
- Ajaciedjuh
We spelen gewoon goed
, maar 1 blinder Cillessen en de wedstrijd staat op zijn kop.

"Never argue with stupid people, they will drag you down to their level and then beat you with experience."
- Giacomo Puccini
Met Younes weet ik het niet hoor. Tot nu toe ongelukkig. Toch ziet het er allemaal wel aardig uit, maar daar heb je dus niet veel aan. Hij mist techniek in mijn ogen.
"Hate it or love it, the underdog's on top".
- Ajaciedjuh
2-0 was reëler geweest, maar daar koop je niks voor. Traoré is wel een Spitsje hoor.
Bazoer eindelijk ook een goede wedstrijd tot nu toe. Sánchez een paar keer zeer nonchalant en onoplettend, maar Cillessen verpest het tot nu toe. El Ghazi is gevaarlijk.
Riedewald was zijn man helemaal kwijt bij die corner. Vrije kopkans.
Maar..... en prima wedstrijd, alleen niet effectief genoeg.

Bazoer eindelijk ook een goede wedstrijd tot nu toe. Sánchez een paar keer zeer nonchalant en onoplettend, maar Cillessen verpest het tot nu toe. El Ghazi is gevaarlijk.
Riedewald was zijn man helemaal kwijt bij die corner. Vrije kopkans.
Maar..... en prima wedstrijd, alleen niet effectief genoeg.
"Never argue with stupid people, they will drag you down to their level and then beat you with experience."
Je mist wel creativiteit op het middenveld ..
Blij met de punten ...
-
Ontzag zie ik helemaal niet. Het lukt alleen niet allemaal.GangstaRiB schreef:Teveel ontzag voor die Russen. Afmaken die hap.
-
Daarmee vat je de 1e helft perfect samen!Ajaciedjuh schreef:We spelen gewoon goed, maar 1 blinder Cillessen en de wedstrijd staat op zijn kop.
Ajax speelt voor de rest prima, wisselt veel/snel van kant, vleugels zoeken hun man op, 2e bal is vaak voor Ajax. Niets mis mee!
- Giacomo Puccini
Ajax begon stroef, maar kwam daarna goed in de wedstrijd, speelde mannelijk, met meer power dan voorgaande jaren. Vergelijk dit met de duels tegen Rapid Wien en RBS en ik zie wel volop vooruitgang.
Helaas voor Tete, ik ben fan van hem, laat Veltman zien waarom hij in dit systeem de betere rechtsback is. Aanvallend is hij veel sterker, doet het prima.
Hebben jullie gezien hoe snel Sanchez is?
Wat ik wel storend vind bij Dijks en bij El Ghazi, is dat je een uur van te voren ziet aankomen wanneer ze zich gaan vastlopen. Namelijk wanneer hun tegenstander rugdekking of zelfs dubbele rugdekking heeft. Ze moeten dan toch zelf ook snappen dat ze het balletje dan beter even kunnen laten rondgaan? Hier zou ook op gecoached/traind moeten worden m.i. want zo ingewikkeld is dit allemaal niet, flik je dit op amateurniveau dan wordt je voor de rust al naar de kant gehaald.
Helaas voor Tete, ik ben fan van hem, laat Veltman zien waarom hij in dit systeem de betere rechtsback is. Aanvallend is hij veel sterker, doet het prima.
Hebben jullie gezien hoe snel Sanchez is?

Wat ik wel storend vind bij Dijks en bij El Ghazi, is dat je een uur van te voren ziet aankomen wanneer ze zich gaan vastlopen. Namelijk wanneer hun tegenstander rugdekking of zelfs dubbele rugdekking heeft. Ze moeten dan toch zelf ook snappen dat ze het balletje dan beter even kunnen laten rondgaan? Hier zou ook op gecoached/traind moeten worden m.i. want zo ingewikkeld is dit allemaal niet, flik je dit op amateurniveau dan wordt je voor de rust al naar de kant gehaald.
Ajax!
-
Met een back met inzicht die ruimte gecreëerd of goed diep loopt is het voor hem ook makkelijker.Sandro_Calaaabro schreef:Met Younes weet ik het niet hoor. Tot nu toe ongelukkig. Toch ziet het er allemaal wel aardig uit, maar daar heb je dus niet veel aan. Hij mist techniek in mijn ogen.
IK GELOOF!!!!!!
-
Die aannames als hij hard wordt ingespeeldGangstaRiB schreef:Traore is een toppertje hoor.

- Ajaciedjuh
Bijna niet te verdedigen en dan heeft hij ook nog de snelheid om weg te draaien. Vandaag winnen en de return voorin met Traoré, El Ghazi en Dolberg/Cassierra spelen (snelheid voorin).Gaizka1985 schreef:Die aannames als hij hard wordt ingespeeldGangstaRiB schreef:Traore is een toppertje hoor.
Skijken of dat ze er een vervolg aan kunnen geven in de 2e helft ...
Blij met de punten ...
Zeker. Als ik coach van Ajax was (gelukkig voor Ajax ben ik dat niet, zo bescheiden ben ik dan wel weer) zou ik als eerste Dijks niet opstellen. Hij heeft het niveau niet, maar erger vind ik nog dat hij toch elke keer weer voor die voorzet gaat. Dat verkloot de tactiek gewoon.Lionel schreef:Met een back met inzicht die ruimte gecreëerd of goed diep loopt is het voor hem ook makkelijker.Sandro_Calaaabro schreef:Met Younes weet ik het niet hoor. Tot nu toe ongelukkig. Toch ziet het er allemaal wel aardig uit, maar daar heb je dus niet veel aan. Hij mist techniek in mijn ogen.
Riedewald op de back. Tete erin. Iedereen blij.
Ik zit te genieten hoor. Vind het leuk hoe ze spelen. Goal valt wel.
Ik zit te genieten hoor. Vind het leuk hoe ze spelen. Goal valt wel.
IK GELOOF!!!!!!
- Giacomo Puccini
Ik vind het onbegrijpelijk dat Cerny niet bij de selectie zit. Die zou je toch willen inbrengen nu, er liggen kansen tegen die backs.
Ajax!
Is die keepert volgende week mee naar Spartak?
"Mensen worden door vraagtekens aan het denken gezet, niet door uitroeptekens." J.L. Heldring
- Giacomo Puccini
De fut lijkt er een beetje uit... oppassen nu, je wil niet het deksel op de neus krijgen.
Ajax!
-
- AT Toto winner 10/11
Tweede helft is stuk minder dynamisch en veel slordiger. Vermoeidheid dus. Gaan we vaker zien dit seizoen, want zo'n stormachtige eerste helft kan je natuurlijk geen 90 minuten volhouden.
Die Russen leunen lekker achterover. Het lijkt leuk en levendig en dynamisch wat Ajax doet, dat geren en gepiel, maar Rostov vangt dat tot nu toe met gemak op. Loeren op twee, drie kansjes en verder geloven ze het wel.
"Mensen worden door vraagtekens aan het denken gezet, niet door uitroeptekens." J.L. Heldring
- Giacomo Puccini
Met gemak is wat overdreven, die Russische keeper moest vol aan de bak vandaag. Cilessen had maar 1 keer wat te doen.
Ajax!
- Ajaciedjuh
Krachten zijn weg en duidelijk is dat er nog een creative flankspeler bij moet. Concurrent van Younes.