Ajax - PAOK Saloniki 26-07-2016
Moderator: mods
Re: Ajax - PAOK Soloniki 26-07-2016
Duke schreef:Duke schreef:Ik verwacht een wedstrijd waar we door knullig verdedigen met 1-0 achter komen, waarna iedereen wakker wordt er nog een moeizame 2-1 uit perst.

"Mensen worden door vraagtekens aan het denken gezet, niet door uitroeptekens." J.L. Heldring
-
- AT Toto winner 15/16
Re: Ajax - PAOK Saloniki 26-07-2016
Het zijn toch ook pupillen. Je betaalt een kaartje voor een seniorenelftal en je krijgt de A1.999 schreef:Dit noem ik gewoon een blunder nivootje pupillen ...
Die Cilissen wil ook nog dat het buitenspel is ...
Blij met de punten ...
-
- AT Toto winner 15/16
Nou nog eentje erbij en ik heb mn toto goed.
We hebben het over de keeper van het Nederlands Elftal ...brigade zuid schreef:Het zijn toch ook pupillen. Je betaalt een kaartje voor een seniorenelftal en je krijgt de A1.999 schreef:Dit noem ik gewoon een blunder nivootje pupillen ...
Blij met de punten ...
- Ajaciedjuh
Tjah, het had ook 2-0 kunnen staan, maar na de 0-1 is het geloof helemaal weg.
Riedewald speelt wel geweldig.
"Never argue with stupid people, they will drag you down to their level and then beat you with experience."
- Ajaciedjuh
Klaassen met de corners..... 1 vd beste aanvallende koppers. 

"Never argue with stupid people, they will drag you down to their level and then beat you with experience."
Wat is het veld slecht zeg. Dat kan toch niet? Hebben ze de hele zomer aan kunnen werken! Het gras is bij de buren altijd groener maar het veld in de Kuip ligt er strakker bij
AJAX speelt niet slecht jammer dat je dan door zo een blunder de mist in gaat ....
Blij met de punten ...
- raymon
- Site Admin & AT WC 2014 winner, Toto winner 16/17
- Contacteer:
Ik vind Riedeweld helemaal niet zo geweldig. Speelt te vaak verstoppertje en durft niet vooruit te voetballen.Ajaciedjuh schreef:Tjah, het had ook 2-0 kunnen staan, maar na de 0-1 is het geloof helemaal weg.
Vind Ajax overigens wel heel aardig ballen.
"De waarheid is een geheel van maatschappelijk geaccepteerde leugens"
- Ajaciedjuh
Onverdiend, maar wel keihard.
Tendens voorbereiding zet zich door..... persoonlijke fouten en missen van kansen.
Tendens voorbereiding zet zich door..... persoonlijke fouten en missen van kansen.
Wie moet hem maken bij dit Ajax, vraag je je af....
There is only one difference between a madman and me. I am not mad.
Salvador Dali
Salvador Dali
Dolberg? Die schoot 'm prima binnen.Duke schreef:Wie moet hem maken bij dit Ajax, vraag je je af....
"Mensen worden door vraagtekens aan het denken gezet, niet door uitroeptekens." J.L. Heldring
-
Dat is het. Veltman speelt keurig naar Viergever. Viergever naar Dijks en weer terug. Voergever speelt naar Riedewald. Die speelt weer teug naar Veltman. Applaus van publiek want het was een driehoekje (op eigen helft). Het is weer angsthazenvoetbal. Nergens beweging nergens verrassing.brigade zuid schreef:Het zijn toch ook pupillen. Je betaalt een kaartje voor een seniorenelftal en je krijgt de A1.999 schreef:Dit noem ik gewoon een blunder nivootje pupillen ...
Whitey on the moon.
- InnerHarbour
Die Kassa valt me niet tegen, Dolberg ook niet. Dijks en Hapseflats zijn weer slecht.
YNWA
-
Joh. Paok laat Ajax gewoon komen en die verspelen em wel. Wat een treurnis. Parodie op een topclub.Ajaciedjuh schreef:Onverdiend, maar wel keihard.
Whitey on the moon.
- Ajaciedjuh
Nee, extra zuur. Dolberg speelt ook prima.Lionel schreef:Stond Dolberg buitenspel?
De goal is een fout van Jappie. Als ie komt moet hij hem hebben. Maar goed, toen hadden we al 2-0 voor moeten staan.
Cassierra vind ik positief meevallen net als Dolberg. Als spelen ze beiden nog voorzichtig met weinig risico in hun spel. Je kan El Ghazi uitfluiten, maar als het lukt speelt hij wel 2 a 3 man uit. Helaas lukte het nog niet.
Cassierra vind ik positief meevallen net als Dolberg. Als spelen ze beiden nog voorzichtig met weinig risico in hun spel. Je kan El Ghazi uitfluiten, maar als het lukt speelt hij wel 2 a 3 man uit. Helaas lukte het nog niet.

Laatst gewijzigd door beelzebub op di jul 26, 2016 8:45 pm, 1 keer totaal gewijzigd.
Je kunt alles wat je wilt, als je maar oefent
- Giacomo Puccini
Ajax bevalt me heel goed, het terugveroveren van de bal binnen een paar seconden wordt niet slecht uitgevoerd, dat valt me mee aangezien hier pas een paar weken op getraind wordt. Pech dat je niet weet te scoren en dubbel pech dat nota bene de meest ervaren speler (keeper) dan zo knullig in de fout gaat. Kan echt niet op dit niveau.
El Ghazi en Dijks spelen bedroevend slecht. In ieder geval Cerny meteen inbrengen voor El Ghazi die telkens te veel hooi op zijn vork neemt.
Benieuwd of Ajax het over het algemeen goede spel de gehele 2e helft kan volhouden, want deze manier van spelen kost veel kracht. Je zag de Ajacieden continu buiten adem, die Grieken hebben aan het eind wat over ben ik bang.
El Ghazi en Dijks spelen bedroevend slecht. In ieder geval Cerny meteen inbrengen voor El Ghazi die telkens te veel hooi op zijn vork neemt.
Benieuwd of Ajax het over het algemeen goede spel de gehele 2e helft kan volhouden, want deze manier van spelen kost veel kracht. Je zag de Ajacieden continu buiten adem, die Grieken hebben aan het eind wat over ben ik bang.
Ajax!
Was het laatste concert in de Arena afgelopen weekend? D'r zijn een heel aantal houseparty's en rockconcerten over die grasmat heen geweest...
De tegengoal was van ren triest niveau, maar je kunt toch moeilijk beweren dat Ajax laf voetbal speelt? De intentie vooruit is overduidelijk, de uitvoering is nog erg wisselvallig, maar het zou ook wel een wereldwonder zijn als dat nu in een keer perfect zou gaan.