Het spel lag gedurende de eerste 55 tellen van die minuut zo'n 40 seconden stil.Ajaciedjuh schreef:En welke reden was er dan im in die 1 min nog meer tijd toe te voegen!?
Dat kon je aan fey zelf wijten, omdat ze een vrije trap kregen waar ze erg lang over deden voor ze hem namen, maar uit diezelfde vrije trap kwam in de blessuretijd 1e helft weer een corner voort. Toen gaf die Van Boekel, (die verder de wedstrijd natuurlijk flink uit de klauwen liet lopen door op het oog een vooropgezette gedachte het zonder kaarten af te willen doen)

......Dan is het natuurlijk prima dat die corner wordt genomen, al treuzelden ze ook daar weer. Indien hij gewoon voor de pot wordt gegooid dan lekker doorspelen tot en met afvallende ballen, totdat er verdedigd is: er geen gevaarlijke situatie voor het doel meer is.
Ik kan me een Eriksen nog herinneren die bij Roda uit blessuretijd 1e helft een corner kort wilde nemen en dat ook deed.

14 dagen later...... deed Eriksen dat weer!! Toen zat ik wel ff een flinke partij op hem te schelden.