Molde FK - Ajax, 01-10-2015
Moderator: mods
- peter
- Site Admin & Toto winner WC 2006, EC 2008
Re: Molde FK - Ajax, 01-10-2015
Wie weet lopen we nog wel tegen de 2-1 aan ook. Zo kansloos zijn we ook wel weer.
Het is allemaal zo verschrikkelijk gehaast. Alles in een moordend tempo en zo onnauwkeurig als de pest.
Serero voor 3 minuutjes. Dat zijn de wissels, Frank. Wat een drama.
Het is allemaal zo verschrikkelijk gehaast. Alles in een moordend tempo en zo onnauwkeurig als de pest.
Serero voor 3 minuutjes. Dat zijn de wissels, Frank. Wat een drama.
Wat wil je 2 minuten voor tijd met Serero.... De Boer is van het padje af....
Alright, stop this nonsense. It is getting way too silly!
- peter
Tactische wissel.Khraa schreef:Wat wil je 2 minuten voor tijd met Serero.... De Boer is van het padje af....

Helemaal de weg kwijt.
- Ajaciedjuh
Wat een slechte 2e helft. El Ghazi en Milik idd erg zwak. We hadden zomaar nog kunnen verliezen.
2 wedstrijden achter elkaar, 2 punten laten liggen.
2 wedstrijden achter elkaar, 2 punten laten liggen.
"Never argue with stupid people, they will drag you down to their level and then beat you with experience."
Punten laten liggen? Eerste helft hadden ze het kunnen afmaken, op basis van het laatste half uur verdienen ze helemaal niets. Wat een armoede.
- Ajaciedjuh
Tjah
"Never argue with stupid people, they will drag you down to their level and then beat you with experience."
- Ajaciedjuh
Wat een kansen nog. 

- peter
Gudelj met een hele slimme overtreding, zodat het definitief over is.
Ik blijf hier niet meer voor thuis de volgende keer. Ik ben er echt wel even klaar mee in Europa.

Ik blijf hier niet meer voor thuis de volgende keer. Ik ben er echt wel even klaar mee in Europa.
- Ajaciedjuh
Wat een domme overtreding van Gudelj. Die Schijts moesten ze ook schorsen, wat een farce.
Toch netjes van Frank... Gelijk spelletje tegen deze toppers...
PSV en az zijn er niks bij...
PSV en az zijn er niks bij...
In Nederland eigenlijk ook wel. Maar ja, die seizoenskaart he 

En weer een Europese vernedering.
Wat heeft die scheids dan fout gedaan?
Ik schaam me kapot voor dit Ajax.
- Ajaciedjuh
Voor elke overtreding een gele kaart gegeven.Iniesta schreef:Wat heeft die scheids dan fout gedaan?

De zoveelste genante vertoning.
- peter
Feitje:
Ajax won 1 van de laatste 16 Europese uitwedstrijden. En denk dan maar eens goed na tegen welke 'grootheden' we allemaal speelden.
Ajax won 1 van de laatste 16 Europese uitwedstrijden. En denk dan maar eens goed na tegen welke 'grootheden' we allemaal speelden.
Is dit gênant of gewoon het niveau wat verwacht mag worden?
Houden jullie er nou eens mee op dat Ajax een goede club is... Die moet winnen van molde... .. Dat is het al heeeeeeel lang niet...
Houden jullie er nou eens mee op dat Ajax een goede club is... Die moet winnen van molde... .. Dat is het al heeeeeeel lang niet...
Nou....dat was het dan weer.
Ik vraag me werkelijk af waarom ik toch weer ieder keer ga kijken,
Zoiets als stoppen met roken. Je weet dat het slecht is, maar toch....
Ik vraag me werkelijk af waarom ik toch weer ieder keer ga kijken,
Zoiets als stoppen met roken. Je weet dat het slecht is, maar toch....
Voor een dubbeltje zit je tegenwoordig echt niet meer op de eerste rang!
Het wonderlijke is dat de grootste faalhazen van vandaag best kunnen voetballen. El Ghazi zag er vandaag uit alsof hij normaal gesproken in SVW 4 speelt. Hoe kan hij zo opzichtig falen, Milik is international van Polen, maar deed op 2 momenten na niet aan een voetballer denken....
De enige mazzel is dat celtic ook gelijk gespeeld heeft. Wat ik niet snap is dat Ajax totaal geen druk op de verdediging gaf in de 2e helft. Ze speelden notabene met de wind tegen. En we spelen zonder middenveld. Tactiek de boer: 6 man bij de 16 van de tegenstander, daarachter een gat van 30 meter en onze cv's die de bal of breed spelen of cross naar voren op hoop van zegen. Bij balverlies staan er 6 man voor de bal en loop je gevaar op counters. Dat beloofd wat voor zondag. Meest schrijnend vind ik nog gudelj. Die staat bijna alleen maar in de dekking rond de 16 vde tegenstander. Geen beweging of in de bal komen, helemaal niks. Wissels waren ook weer top en ruim op tijd..
Trab levert al jarenlang prima tactische analyses af op AT. Maar dat zal je als nieuwkomer wel ontgaan zijn.Skampie schreef:Zo zo... Een Studio Voetbal analyse... Zowaar op dit forum...;)Trab schreef:Iedere keer als onze cv's de bal hebben ligt er een gat van 30 meter voor ze doordat niemand van ons middenveld in de bal komt. We staan steeds met 6 man bij de 16 van de tegenstander. Hierdoor ontstond die fout van riedewald. Op een gegeven moment ging Klaassen zich steeds meer laten inzakken op 6 en liep her beter.Khraa schreef:Riedewald is dramatisch totnutoe.
Het middenveldwerk is al enkele seizoenen 1 van Franks grootste blinde vlekken. 6 of 10 maakt daarbij niet eens zoveel uit. Het is kut en het blijft kut met peren bij die xxxxxx.
Over de wedstrijd: wat een aanfluiting! Weliswaar creerden we tegen een ploeg niveautje Jupiler League met zowaar soms vlot veldspel naar voren de nodige kansen, maar in de slotfase waren we het dus weer he-le-maal kwijt en mochten we uiteindelijk zelfs nog de handen dichtknijpen dat we een punt pakten. Hoe bestaat het!
En wat was dat nou weer voor wissel Serero-Bazoer 3 minuten voor tijd van megakronkel FdB? Bazoer zag er toch niet bepaald geblesseerd uit. Tijd winnen, een punt over de streep trekken? Ik word zo vreselijk moe van die gast.
Trab: ''Niet afspelen, maar uitspelen.''

El ghazi is maar met 1 ding bezig en dat is zijn eigen carrière. Uit alle standen op goal schieten ook al staan medespelers er beter voor. Maar ja, de scouts kijken alleen naar hoeveel iemand scoort. Dat weet meneer ook.Khraa schreef:Het wonderlijke is dat de grootste faalhazen van vandaag best kunnen voetballen. El Ghazi zag er vandaag uit alsof hij normaal gesproken in SVW 4 speelt. Hoe kan hij zo opzichtig falen, Milik is international van Polen, maar deed op 2 momenten na niet aan een voetballer denken....