Champions League 2014-2015
Moderator: mods
- InnerHarbour
Re: Champions League 2014-2015
Poeh, 1 van de moeilijkste tegenstanders uit poule 4.
Poeh, PSG is ook echt de kuttigste die je kon treffen uit de tweede groep. Het zit niet mee...
"Mensen worden door vraagtekens aan het denken gezet, niet door uitroeptekens." J.L. Heldring
Jahoor, daar hebben we weer de traditionele verdraaid zware loting. 
Wel alle drie mooie steden voor de uitwedstrijd..!!

Wel alle drie mooie steden voor de uitwedstrijd..!!
B, G of H was er nog een beetje uitzicht op overwinteren geweest.
"Mensen worden door vraagtekens aan het denken gezet, niet door uitroeptekens." J.L. Heldring
Wel leuk om Zlatan, Van der Wiel en Suarez(?) weer in de Arena te zien.
Die is er nu natuurlijk ook.zeux schreef:B, G of H was er nog een beetje uitzicht op overwinteren geweest.
PSG wordt geteisterd door een blessuregolf en is het type club dat wel kan gaan knoeien in de uitwedstrijd tegen Apoel.
150 euro voor 3x klop
Op vrijdag naar het oosten, en op zondag voor het kruis zitten en hopen op een gods (welke dan ook) wonder

Op vrijdag naar het oosten, en op zondag voor het kruis zitten en hopen op een gods (welke dan ook) wonder

Ik neem het leven met een korrel zout...... schijfje citroen en een shot tequila!!!
Had liever Malmö FF in de groep, dan was het de "Group of Zlatan" geweest. :DArthur schreef:Wel leuk om Zlatan, Van der Wiel en Suarez(?) weer in de Arena te zien.
Maar ja, verder boeit de Champions League met niet echt meer. Voor de vijfde seizoen op rij een van de twee grootmachten in Spanje.
Ik begin het eigenlijk allemaal saai en voorspelbaar te vinden. Ik kan me moeilijk voor opladen...
-
Wat een waardeloze loting. Ik ga nog eens bedenken of ik naar Apoel of naar PSG uit ga. Al zijn die PSG supporters niet zulke gezellige boys he?
- InnerHarbour
Zijn we nu ook al kansloos tegen APOEL Nicosia? Lijkt mij wat overdreven. We kunnen echt de EL na de winter nog wel in.Mano schreef:150 euro voor 3x klop![]()
YNWA
Die zijn een stuk banger dan ons, dan wij voor hen.Wie kent Cees de Wolf nog? schreef:Ik ga nog eens bedenken of ik naar Apoel of naar PSG uit ga. Al zijn die PSG supporters niet zulke gezellige boys he?
Ryanair vliegt vanaf Charleroi op Paphos in Cyprus... Wel slechts één vlucht per week, vertrek op woensdag...
Ja, stelletje hooligans. Niet echt een grote groep harde kern daar, maar wel vrij ongezellig.Wie kent Cees de Wolf nog? schreef:Wat een waardeloze loting. Ik ga nog eens bedenken of ik naar Apoel of naar PSG uit ga. Al zijn die PSG supporters niet zulke gezellige boys he?
Maar met dit soort dingen houdt Ryanair wel rekening mee hoor, ze zullen wel extra vluchten aanbieden (en ook fors extra vragen, want het zijn naaiers... ik heb er maar een keer gevlogen voor 50 eurocent, en verder geboycott)Cruijff schreef:Die zijn een stuk banger dan ons, dan wij voor hen.Wie kent Cees de Wolf nog? schreef:Ik ga nog eens bedenken of ik naar Apoel of naar PSG uit ga. Al zijn die PSG supporters niet zulke gezellige boys he?
Ryanair vliegt vanaf Charleroi op Paphos in Cyprus... Wel slechts één vlucht per week, vertrek op woensdag...
Dus het wordt een mooie welkom voor Luis...
...tot dat hij gaat liggen.

Reëel gezien is plek 3 het maximale. Vind er met de jaren ook steeds minder aan, de Champions League. Verlang terug naar de oude Europa Cup 1, waar alleen de kampioenen aan mee konden doen...
Mag hij al spelen als hij naar de Arena komt? 24 oktober toch pas?bryan schreef:Dus het wordt een mooie welkom voor Luis...
Extra vluchten heb ik bij Ryanair al jaren niet meer gezien, extra geld vragen dat doen ze op elk moment dat het kan wel ja.bryan schreef:Maar met dit soort dingen houdt Ryanair wel rekening mee hoor, ze zullen wel extra vluchten aanbieden (en ook fors extra vragen, want het zijn naaiers... ik heb er maar een keer gevlogen voor 50 eurocent, en verder geboycott)Cruijff schreef:Ryanair vliegt vanaf Charleroi op Paphos in Cyprus... Wel slechts één vlucht per week, vertrek op woensdag...
Mijn allereerste Ryanair vlucht was ruim 12 jaar geleden, voor 34 euro een retour naar Milaan. Heb ook weleens voor 99 cent incl. belasting met hen gevlogen, maar de laatste jaren is dat bedrijf er niet op vooruit gegaan.
Wizzair is veel en veel relaxter, maar als je daarmee naar Barcelona wilt zul je een omweg via Oost-Europa moeten maken.

Baggerloting. En dan ook nog tegen 2 ultieme kutclubs.
Speeldata nog niet bekend?
- Je bent net zolang gestoord tot je een genie bent -
Voorlopig zijn zowel Van der Wiel als Ibrahimovic geblesseerd, toch?
Beste is in mijn ogen om met PSG thuis te beginnen en met Apoel Nicosia te eindigen. Ook voor de publieke belangstelling het beste als we in de wedstrijd tegen die Cyprioten direct om overwinteren spelen.
Moeten we ff zorgen dat we minimaal net zoveel punten als PSG hebben zodat we niet afhankelijk zijn van hun laatste wedstrijd tegen Barça!
Beste is in mijn ogen om met PSG thuis te beginnen en met Apoel Nicosia te eindigen. Ook voor de publieke belangstelling het beste als we in de wedstrijd tegen die Cyprioten direct om overwinteren spelen.
Moeten we ff zorgen dat we minimaal net zoveel punten als PSG hebben zodat we niet afhankelijk zijn van hun laatste wedstrijd tegen Barça!
-
- AT Toto winner 15/16
Wat een grenzeloze kutloting weer. Normaal gesproken kansloos voor de eerste twee plekken en die Cyprioten zijn echt zo'n clubje waarvan je denkt dat moet kunnen maar ondertussen kun je er net zo makkelijk van verliezen.
Dat laatste is op vrijwel elke club uit pot 4 van toepassing...brigade zuid schreef:Wat een grenzeloze kutloting weer. Normaal gesproken kansloos voor de eerste twee plekken en die Cyprioten zijn echt zo'n clubje waarvan je denkt dat moet kunnen maar ondertussen kun je er net zo makkelijk van verliezen.
- Je bent net zolang gestoord tot je een genie bent -
-
- Site Admin & Toto winner WC 2010
Barcelona uit 21 okt
Don't worry 'bout a thing...cause every little thing gonna be alright!
-
- Site Admin & Toto winner WC 2010
Parijs uit 25 nov
Don't worry 'bout a thing...cause every little thing gonna be alright!