Uitstekend gedaan van Bojan. Ere wie ere toekomt.
Twente ging meer naar voren spelen. Met alle risico's van dien.
Moderator: mods
Verbaast me niet. Een potje doperwten van de voedselbank smaakt nou eenmaal net zo lekker als van de Appie.Yopi schreef:![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Uitstekend gedaan van Bojan. Ere wie ere toekomt.
Hij is lastig, wimpey.wimpey schreef:Ik vind de bij Ajax weggestuurde Promes een groot talent. Tadic laat het in een topper weer eens niet zien.
Is een van de pispaaltjes onder Ajax-fans. Speelt in 2014 echter prima. Momenteel 'gewoon' de beste RB in de eredivisie.GangstaRiB schreef:
Van Rhijn speelt trouwens erg goed.
Zo, dus Twente heeft dertig kansen gehad?GangstaRiB schreef:Als Twente 10% van z'n kansen benut staan ze 3-0 voor. Ajax is in leven gelaten, maar de eerste 55 minuten liet Ajax niks zien, zo eerlijk moet je wel zijn.
10%.GangstaRiB schreef:Als Twente 10% van z'n kansen benut staan ze 3-0 voor. Ajax is in leven gelaten, maar de eerste 55 minuten liet Ajax niks zien, zo eerlijk moet je wel zijn.
Voor een verdediger.Jöhnk schreef:Hij is lastig, wimpey.wimpey schreef:Ik vind de bij Ajax weggestuurde Promes een groot talent. Tadic laat het in een topper weer eens niet zien.
Dikverdiende zege. Veldspel van Twente is OK. Dan komt die 16 in zicht en dan stokt het.Yopi schreef: Wat een gelul, zeg. Ajax bijt door, Twente niet. Ajax heeft drie prima doelpunten gemaakt.
Ajax countert zich naar een overwinning, ga het niet sugarcoaten zoals je dat in een andere post deed.Yopi schreef:Zo, dus Twente heeft dertig kansen gehad?GangstaRiB schreef:Als Twente 10% van z'n kansen benut staan ze 3-0 voor. Ajax is in leven gelaten, maar de eerste 55 minuten liet Ajax niks zien, zo eerlijk moet je wel zijn.![]()
Wat een gelul, zeg. Ajax bijt door, Twente niet. Ajax heeft drie prima doelpunten gemaakt.
Tadic is een goede technische speler, maar niet de geweldenaar waarvoor hij versleten wordt. Zeg maar de Schöne van FC Twente.wimpey schreef:
Doe mij maar Promes i.p.v. Tadic. Die laatste is een local hero.
Dat is duidelijk. Je bent niet blij. Je had liever gezien dat Twente al die dertig kansen had gemaakt?GangstaRiB schreef:Ajax countert zich naar een overwinning, ga het niet sugarcoaten zoals je dat in een andere post deed.Yopi schreef:Zo, dus Twente heeft dertig kansen gehad?GangstaRiB schreef:Als Twente 10% van z'n kansen benut staan ze 3-0 voor. Ajax is in leven gelaten, maar de eerste 55 minuten liet Ajax niks zien, zo eerlijk moet je wel zijn.![]()
Wat een gelul, zeg. Ajax bijt door, Twente niet. Ajax heeft drie prima doelpunten gemaakt.
Net weer een prachtig staaltje positiespel waarbij je em inlevert op de 16 meter. Het is echt ontzettend broos allemaal. Kan er weinig lol aan beleven.
Ik kan me best ergeren aan zoveel onkunde, maar ja.. we doen weer de oogkleppen op.Yopi schreef:Dat is duidelijk. Je bent niet blij. Je had liever gezien dat Twente al die dertig kansen had gemaakt?GangstaRiB schreef:Ajax countert zich naar een overwinning, ga het niet sugarcoaten zoals je dat in een andere post deed.Yopi schreef:
Zo, dus Twente heeft dertig kansen gehad?![]()
Net weer een prachtig staaltje positiespel waarbij je em inlevert op de 16 meter. Het is echt ontzettend broos allemaal. Kan er weinig lol aan beleven.
Je speelt om de titel, niet om de schoonheidsprijs. Ajax heeft Twente vandaag afgetroefd op wilskracht en scherpte.