Goede opmerking.Wie kent Cees de Wolf nog schreef:Kan je dat maken naar ruim 2.100 uitsupporters toe?

Moderator: mods
Goede opmerking.Wie kent Cees de Wolf nog schreef:Kan je dat maken naar ruim 2.100 uitsupporters toe?
Peter schreef:Hopen dat het met Fischer meevalt, trouwens. Het is nog wel erg vroeg om volledig in te zetten op Kishna en De Sa heeft het niveau niet. Onze Spaanse baltovenaar heeft denk ik z'n laatste pot wel gespeeld (als iedereen fit geraakt).
Ik denk dat we nu ook Kolbeinn op linksbuiten gaan zien. Krishna 2 wedstrijden laten spelen, zou roofbouw zijn voor die jongen.Mr. Ajax schreef:Peter schreef:Hopen dat het met Fischer meevalt, trouwens. Het is nog wel erg vroeg om volledig in te zetten op Kishna en De Sa heeft het niveau niet. Onze Spaanse baltovenaar heeft denk ik z'n laatste pot wel gespeeld (als iedereen fit geraakt).
Eens. Zeker nu ook Schone geblesseerd is en De Jong ook lang niet in topvorm is. Hopen dat die jongens snel weer fit zijn.
Das puur om die patjepeeërs uit Barcelona duidelijk te maken dat wij de enige echte bron van het goede voetbal zijn.GangstaRiB schreef:Wanneer gaan we dat samenwerkingsverband met Barca eens opzeggen? We krijgen alleen maar ellende uit Spanje, alleen maar om een wit voetje te halen? Het niveau van Bojan ligt op niveau Almere City.
Oh sorry ik had dat doelpunt aan de vereerde kant geteld.InnerHarbour schreef:3-1 voor een getergd Ajax.
Het kan in het geval van Fischer ook een blessing in disguise zijn, deze blessure. Hij wilde te veel, te graag en te geforceerd dit seizoen. Bovendien werd hem nogal de hand boven het hoofd gehouden, doordat hij vrijwel altijd in de basis stond, ook al gaf zijn spel daarvoor geen aanleiding. Laat Ajax een paar weken met een onbevangen Kishna spelen, terwijl Fischer even een "reset" krijgt door de revalidatie en niet alleen gretig, maar ook scherp terugkomt.Mr. Ajax schreef:Peter schreef:Hopen dat het met Fischer meevalt, trouwens. Het is nog wel erg vroeg om volledig in te zetten op Kishna en De Sa heeft het niveau niet. Onze Spaanse baltovenaar heeft denk ik z'n laatste pot wel gespeeld (als iedereen fit geraakt).
Eens. Zeker nu ook Schone geblesseerd is en De Jong ook lang niet in topvorm is. Hopen dat die jongens snel weer fit zijn.
Zie hem liever in de basis tegen Feyenoord, Salzburg zal niet met 4-0/4-1 verslagen worden; Janmaat is geen topverdediger!Kishna in de basis in Salzburg kan nog weleens goed uitpakken.
Niet naar de bekende weg vragen.Cruijff schreef:Wie is vandaag de zuurpruim, IH?
999 heb ik hier al een tijdje niet meer gezien.
Oh, dan ben ik het. Had de zin niet gezien, stond zeker tussen een paar berichten over voetbal (Is niet zo'n lange zin, IH, lezen moet vandaag nog lukken)InnerHarbour schreef:Niet naar de bekende weg vragen.Cruijff schreef:Wie is vandaag de zuurpruim, IH?
999 heb ik hier al een tijdje niet meer gezien.
Tot hij opnieuw tijdens een training, warming-up of sprintje in een wedstrijd geblesseerd raakt vermoed ik. Hopelijk gebeurt dat morgen of overmorgen.Alexander schreef:Hoe lang moeten we nog naar het gespartel van onze Spaanse vriend kijken?
Salzburg en in Alkmaar. En bij 3-0 tegen Cambuur ofzo. Hopeloos geval. Een van de zwakste selectiespelers die we dit seizoen hebben.Alexander schreef:Hoe lang moeten we nog naar het gespartel van onze Spaanse vriend kijken?
Aangezien we ook een tijdje niet over Schöne kunnen beschikken en De Boer Bojan niet vaak passeert zou ik Bojan op rechts uitproberen en Kishna op de positie van Fischer.Marillion schreef:Ik denk dat Fischer er wel eens een paar weken uit kan zijn. Dat zal betekenen dat Bojan wat meer speeltijd op links gaat krijgen schat ik zo in.
Als het aan mij ligt huren we Bojan nog een jaar. Al is het maar om een jongen als Mike van der Hoorn op de training een tegenstander te geven van wie hij af en toe een duel kan winnen.Marillion schreef:Maar wat hem betreft kijk ik uit naar het einde van het seizoen. Even opletten dat we op tijd kenbaar maken dat we die optie op nog een jaar huur niet wensen te gebruiken.
InnerHarbour schreef:Alleen Heerenveen en AZ zijn voor de competitie, moet te doen zijn. Salzburg zal me roesten, kampioen worden daar gaat het om.Yopi schreef:Heerenveen, Salzburg, AZ... Komen we die drie wedstrijden goed door, dan mogen we hopen op champagne. Wat denken jullie? Hoe staan we ervoor?
Eerlijk gezegd vrees ik het ergste.