Hoogstandje van Hoesen.

Moderator: mods
Fischer is een momentenspeler. Hoesen klopt nadrukkelijk aan de deur.Yopi schreef:Fischer mag iets nadrukkelijker aanwezig zijn.
Hoogstandje van Hoesen.
Van Rhijn???Ajaciedjuh schreef:Van Rhijn is veruit de slechtste vandaag.
Van Rhijn was nog slechter. Continue passes in de voet van de tegenstander. Daarnaast verdedigend ook matig.GangstaRiB schreef:Van Rhijn???Ajaciedjuh schreef:Van Rhijn is veruit de slechtste vandaag.
Wat dacht je van die onbeholpen Boerrigter? Die stond alleen maar voor zichzelf te spelen. Dat is echt een parodie op een Ajaxvoetballer.
Hoesen viel wel heerlijk in overigens. Als ie wat sterker wordt is Sigtorsson verleden tijd.
Een reden kan zijn dat Sigi wat meer sleurt, waardoor er voor het doel er meer ruimte komt voor De Jong en de naar binnen trekkende Fischer. Sigthorsson speelt niet best, maar ik vind hem nog wel nuttig.Peter schreef:Snap sowieso niet dat FdB blijft vasthouden aan Sigi. Hoesen is beweeglijker, beter in meevoetballen en gevaarlijker.
Makkelijke overwinning. We liggen op koers.
Het gaat er steeds beter uitzien.Yopi schreef:we worden kampioen!![]()
![]()
![]()
.
Dat is toch geen verrassing? Ook Ajax is het hele seizoen al wisselvallig. We zijn niet voor niets in een nek aan nek race om de titel terecht gekomen.wimpey schreef:Slechte pot, mooie goals.
Ik moet het nog maar zien de komende weken. Defensief was het gisteren echt pover.
Denswil opstellen.Rishi schreef:Veltman opstellen.
Ik hoop vooral dat Ajax de wedstrijd tegen Heracles niet als 'tussendoortje' af gaat doen en spelers uit arrogantie gaat sparen voor psv. En zo tegen onnodig puntverlies oplopen. Heracles staat 10de, zo ongeveer de hoogst geplaatste na psv waar we nog tegen moeten, dus onderschat die nou niet.Jinne schreef:Ik dacht dat Siem ook op scherp stond, maar Heracles thuis is normaliter een wedstrijd die je zonder kaarten af kan doen. Heb liever dat ze dan in de tweede helft gewisseld worden.
Kans dat psv een uitwedstrijd niet wint is groter dan de kans dat dat wel lukt natuurlijk.Wie kent Cees de Wolf nog schreef: (gezien hun tegenstanders, al hoop ik stiekem een beetje op Willem II)