Ajax - Feyenoord 20-01-2013
Moderator: mods
Re: Ajax - Feyenoord 20-01-2013
Feyenoord heeft morgen z'n laatste zware uitwedstrijd. Belangrijke titelkandidaat dus. Dat heeft Koeman goed gedaan.
Ze blijven er wel tot het einde bij maar ik denk dat ze toch wat kwaliteit te kort komen om echt voor de titel te gaan. Maar Koemand heeft daar uitstekend werk geleverd, dat is waar.
Nil volentibus arduum
- Wie kent Cees de Wolf nog
- AT Toto winner 09/10
En wij moeten nog naar Arnhem, Eindhoven, Enschede en ook Alkmaar is voor ons geen makkie. Morgen winnen is dus een múst.wimpey schreef:Feyenoord heeft morgen z'n laatste zware uitwedstrijd. Belangrijke titelkandidaat dus. Dat heeft Koeman goed gedaan.
“Freedom! Football is freedom.” Bob Marley
-
Ajax werd twee jaar geleden vijf keer afgeschreven voor de titel, morgen valt de beslissing nog niet, maar verliezen zou de competitie wel ineens op z'n kop kunnen zetten, want dan is Feyenoord kampioenskandidaat nummer één (Hoe gaat Feyenoord daar mee om?)Wie kent Cees de Wolf nog schreef:En wij moeten nog naar Arnhem, Eindhoven, Enschede en ook Alkmaar is voor ons geen makkie. Morgen winnen is dus een múst.wimpey schreef:Feyenoord heeft morgen z'n laatste zware uitwedstrijd. Belangrijke titelkandidaat dus. Dat heeft Koeman goed gedaan.
Ajax heb ik een tijd niet gezien (vakantie enz.), zelfs niets van wat dan goed moet zijn geweest: Utrecht-Ajax en op Youtube zijn daar wat supportersbeelden van, maar geen wedstrijdverslag, ik moet afgaan op wat ik gehoord/gelezen heb, maar ik ben nog niet onder de indruk van Ajax. Koeman weet tegen Ajax al drie keer iets goeds neer te zetten, troeft ons TH af, ik heb de indruk dat hij tactisch verder is dan het TH/FdB en dan moet of een Eriksen of iemand anders het op z'n heupen hebben, wil Ajax winnen. Laten we daar maar op hopen.
Wie weet verliest Immers zijn hoofd, is Schaken toch te geblesseerd (De snelheid/het opstellen van Blind zal morgen weer cruciaal zijn, evenals het in de gaten houden van een tegenstander door Van Rhijn) en weet Poulsen zijn niveau precies morgen te halen.
Houd je Feyenoord ver van je doel, dan kan de snelheid van Schaken gebruikt/misbruikt worden, laat je Feyenoord komen, dan staan Alderweireld en Moisander een paar keer te slapen, wat is wijsheid? Kan Ajax veel druk zetten, zoals tegen PSV, dan zal het wel lukken, Feyenoord is geen wereldploeg, maar kan Ajax dat?
Nancy Isenberg in "White Trash": "Historical mythmaking is made possible only by forgetting".
Eerst maar eens kijken of we morgen gaan winnen van Feyenoord ...
Blij met de punten ...
- Ramona
- Erelid, Toto winner 03/04, 17/18, EC 08
Dat moet!999 schreef:Eerst maar eens kijken of we morgen gaan winnen van Feyenoord ...

2e Helft kan ik pas aanschuiven, maar Come ONNNN, AJAX!!!

Dan hoop ik op Ajax of Feyenoord. Ajax spreekt voor zich maar Feyenoord zou ook tof zijn. Al die jaren van shit wegspoelen en een beloning voor een goed beleid. Sowieso gun ik het Twente (en ook PSV) het minst.Feest schreef:Twente, Ajax of Feyenoord.
Twente moet deze weken goed doorkomen.
Ajax gaat heel ver (sluit winst niet uit) EL komen en dat gaat punten kosten.
Feyenoord moet van Twente winnen, dan blijft men erbij en de laatste 10 duels zijn niet lastig.
PSV en Vitesse zijn geen serieuze titelkandidaten.
Face your fears and live your dreams, No Fear
Winst CL ? Ben je zo onder de indruk van Ajax?Feest schreef:Twente, Ajax of Feyenoord.
Twente moet deze weken goed doorkomen.
Ajax gaat heel ver (sluit winst niet uit) EL komen en dat gaat punten kosten.
Feyenoord moet van Twente winnen, dan blijft men erbij en de laatste 10 duels zijn niet lastig.
PSV en Vitesse zijn geen serieuze titelkandidaten.
IK GELOOF!!!!!!
Que sera sera ... Whatever will be will be We're coming from Amsterdam ...
En zodadelijk ene jas van Feyenoord :) ...
Tja, alle favorieten zijn na de winterstop niet al te best begonnen .. Skijken wie er daar van gaat profiteren vandaag ... Kweet niet ... Ronald Koeman zorgt er toch meestal voor dat zijn spelers in zulke wedstrijden er staan ...
En zodadelijk ene jas van Feyenoord :) ...
Tja, alle favorieten zijn na de winterstop niet al te best begonnen .. Skijken wie er daar van gaat profiteren vandaag ... Kweet niet ... Ronald Koeman zorgt er toch meestal voor dat zijn spelers in zulke wedstrijden er staan ...
Blij met de punten ...
Ik ga richting de kroeg, een paar biertje naar binnen werken en dan richting Arena!
Succes iedereen!!!

Succes iedereen!!!

- Je bent net zolang gestoord tot je een genie bent -
-
- Site Admin & Toto winner WC 2010
Ik heb er zin in zeg. Net Finidi George een handje gegeven, mijn dag kan niet meer stuk!
Succes iedereen, op naar een glansrijke overwinning van ons aller AJAX!

Don't worry 'bout a thing...cause every little thing gonna be alright!
- mattie
- AT WC 2010 winner, AT Toto winner 11/12, 14/15, 18/19
Vandaag winnen en Kakkies winnen volgende week van Twente.. en wat was het dan zonde van Utrecht uit..
Moet toch een zeer goede motivatie zijn
Weer op zoek naar een Interim coach..
Wat is het koud, ik ben blij dat ik niet naar de Arena hoef.
Is Finidi nog een beetje in vorm, Thijs?
Is Finidi nog een beetje in vorm, Thijs?
Finidi heeft z'n schaatsen aan en wintermuts 

Thijs schreef:Ik heb er zin in zeg. Net Finidi George een handje gegeven, mijn dag kan niet meer stuk!![]()
Vet man!
@Joey:
Blij dat je niet naar de Arena hoeft? Voor De Klassieker? Het zal wel het leeftijdsverschil zijn...
- Je bent net zolang gestoord tot je een genie bent -
-
Fijn dat optimisme, maar stel dat ...!Vandaag winnen en Kakkies winnen volgende week van Twente.. en wat was het dan zonde van Utrecht uit..
Tot nu toe zie ik nauwelijks berichten van posters die niet uitgaan van een (klinkende) overwinning, ja een paar "ouwe mannen" uitgezonderd.
De kou, wat is het altijd maar weer koud in de Arena.
Nancy Isenberg in "White Trash": "Historical mythmaking is made possible only by forgetting".
- Ajaciedjuh
Zelfde opstelling als tegen Utreg.
Vermeer, Van Rhijn, Alderweireld, Moisander, Blind, Schöne, Poulsen, Eriksen, Boerrigter, De Jong, Fischer.
Bank: Cillessen, Veltman, Dijks, Enoh, Lukoki, Hoesen en Babel.
Vermeer, Van Rhijn, Alderweireld, Moisander, Blind, Schöne, Poulsen, Eriksen, Boerrigter, De Jong, Fischer.
Bank: Cillessen, Veltman, Dijks, Enoh, Lukoki, Hoesen en Babel.
Laatst gewijzigd door Ajaciedjuh op zo jan 20, 2013 1:44 pm, 1 keer totaal gewijzigd.
"Never argue with stupid people, they will drag you down to their level and then beat you with experience."
Mr. Ajax schreef:
Blij dat je niet naar de Arena hoeft? Voor De Klassieker?
Jij bent zeker niet in Nederland?

Waarom is er geen tribuneverwarming in de Arena????
- mattie
- AT WC 2010 winner, AT Toto winner 11/12, 14/15, 18/19
PS voor diegene die straks met de auto uit de Arena vertrekken.. Kijk uit..
Weer op zoek naar een Interim coach..
Hopelijk maken we de kansen nu wél af.Ajaciedjuh schreef:Zelfde opstelling als tegen Utreg.
Koeman wil Ajax afjagen. Da's een leuke kreet, maar met statische spelers als Pelle en Immers in de as zal dat afjagen niet easy zijn. Dus ik verwacht een Feyenoord dat zich terug trekt.
Ik vind dat Feyenoord aardige spelers heeft en dat Koeman daar prima werk verricht, maar Ajax in goede doen voetbalt een stuk makkelijker dan Feyenoord. Wanneer Ajax veldspel als tegen psv en Utrecht op de mat weet te leggen, dan win je deze pot.
- Jinne
- Site Admin
Jezus, oud wijf! Anders was je ook niet gekomen.Yopi schreef:Mr. Ajax schreef:
Blij dat je niet naar de Arena hoeft? Voor De Klassieker?
Jij bent zeker niet in Nederland?![]()
Waarom is er geen tribuneverwarming in de Arena????
He's not the Messiah. He's a very naughty boy!
Jij bent er blijkbaar ook niet.
Ik heb meer wedstrijden van Ajax in de vrieskou meegemaakt dan de meesten hier, maar ik blijf zeggen dat voetbal geen sport is voor deze omstandigheden. Je overleeft het wel, maar leuk is anders.
Dus hup Ajax! Klap erop om warm te blijven.

Ik heb meer wedstrijden van Ajax in de vrieskou meegemaakt dan de meesten hier, maar ik blijf zeggen dat voetbal geen sport is voor deze omstandigheden. Je overleeft het wel, maar leuk is anders.
Dus hup Ajax! Klap erop om warm te blijven.

-
Mee eens, lekker in je overhemd (met korte mouwen) in het zonnetje naar een wedstrijd kijken is iets anders dan in die koude Arena.maar ik blijf zeggen dat voetbal geen sport is voor deze omstandigheden. Je overleeft het wel, maar leuk is anders.
Doodnerveus. Voor het eerst sinds jaren tegen Feyenoord thuis eigenlijk...
Come om AJAX!!

Come om AJAX!!

15 mei 2011.
Lijkt me toch dat Siem een beuk kreeg.