Maakt het prachtig af.Ajaciedjuh schreef:Wat een topper die Sereo![]()

Heerlijke aanval weer. Ja, NAC is kut, maar Ajax speelt erg lekker. Zoveel beweging.
Moderator: mods
Maakt het prachtig af.Ajaciedjuh schreef:Wat een topper die Sereo![]()
Ik zit speciaal op 'm te letten. Altijd in beweging en net z'n volgens mij 1e balverlies. Tegen NEC was ie ook al dwingend aanwezig. Hij lijkt gegroeid te zijn.D_skilled schreef:Eriksen speelt magistraal. Als een echte patron.
Vooral over de kant van Blind. Een betere tegenstander profiteert.wimpey schreef:Ik zit speciaal op 'm te letten. Altijd in beweging en net z'n volgens mij 1e balverlies. Tegen NEC was ie ook al dwingend aanwezig. Hij lijkt gegroeid te zijn.D_skilled schreef:Eriksen speelt magistraal. Als een echte patron.
Defensief vind ik Ajax trouwens matig. NAC krijgt kansen op een goal.
Die Hoffnung stirbt zuletzt. Hij kwam er dus in voor die ultrafitte Sana. Daar zitten dus werelden tussen.sander schreef: En Mickey loopt warm, hopelijk is hij topfit
Komt net bij een 'all you can eat contest' weg. De maestro eruit, Klaassen erin. Dit wordt het seizoen van Eriksen.Peter schreef:Sulejmani wil graag z'n contract uitdienen. Doet er alles aan om geïnteresseerde clubs af te schrikken.
Gregory ookPeter schreef:Sulejmani wil graag z'n contract uitdienen. Doet er alles aan om geïnteresseerde clubs af te schrikken.
Serero man. Wees eens scherp.
Hij is tweebenig, maar van nature links.Trab schreef:Is Moisander rechts of linksbenig? Ik zie hem heel veel met rechts doen.
Oh oke. Dan is ie wel heel erg tweebenig. Hij speelt ze echt strak in met rechts.D_skilled schreef:Hij is tweebenig, maar van nature links.Trab schreef:Is Moisander rechts of linksbenig? Ik zie hem heel veel met rechts doen.
Een loei.Peter schreef:Supersiem. Dat kan 'ie.
Is dit een self-repeating message, iedere 10 minuten? Wist niet dat AT die feature bezit.sander schreef:Zou Serero snel wisselen voor Fischer. En Mickey loopt warm, hopelijk is hij topfit