FC Groningen - Ajax 02-10-2011
Moderator: mods
Re: FC Groningen - Ajax 02-10-2011
Het is wachten op de fouten van Groningen. Ajax bedenkt zelf niets.
Het stinkt aan alle kanten!
joey schreef:Groningen is ook erg slecht. Poeh.
Gelukkig wel. Ajax vraagt zo spelend om een pak slaag.
Ben bang van wel.Laudrup schreef:Is het dan gewoon een gebrek aan kwaliteit?
Zou misschien wel eens goed zijn, dan wordt je gedwongen om zaken te veranderen. Als je zo blijft doormodderen, zal de schade uiteindelijk groter zijn.Zuidema schreef:joey schreef:Groningen is ook erg slecht. Poeh.
Gelukkig wel. Ajax vraagt zo spelend om een pak slaag.
Gelukkig staat Toby nog op te letten bij Ajax.
Maar hij loopt net wel totaal onnodig een bal over de zijlijn.Valerius schreef:Gelukkig staat Toby nog op te letten bij Ajax.
Ajax geeft weer eens 100 hoekschoppen weg.
- Wie kent Cees de Wolf nog
- AT Toto winner 09/10
FC Groningen - Ajax 02-10-2011
Het is geloof ik de bedoeling om Groningen in de eerste helft kapot te spelen en dan in de tweede helft toe te slaan.....toch?
“Freedom! Football is freedom.” Bob Marley
Bah. Wat is het slecht. Ik heb me meer vermaakt met het lezen van de reacties hier over de wedstrijd dan met de wedstrijd zelf.
Oh ja, dat is waar ook...Wie kent Cees de Wolf nog schreef:Het is geloof ik de bedoeling om Groningen in de eerste helft kapot te spelen en dan in de tweede helft toe te slaan.....toch?

- Ajaciedjuh
Onterecht geel
"Never argue with stupid people, they will drag you down to their level and then beat you with experience."
Was een correcte tackle van Kappelhof. Sulejmani verprutste het weer eens.
Laatst gewijzigd door joey op zo okt 02, 2011 2:16 pm, 1 keer totaal gewijzigd.
Schwalbe.Ajaciedjuh schreef:Onterecht geel
Vermeer is Ajax' beste. Wordt ten onrechte regelmatig gebasht.
Kappelhof van FC Grunn had rood moeten krijgen op die smerige overtreding van achter op Mickey, dammit...#groaja
AFCA!
Als het middenveld niet draait dan draait de hele ploeg niet. De huidige formule werkt niet, dus moet Frank de Boer ingrijpen. Maar nee, hij is in z'n eigen wijsheid gaan geloven en dat gaat momenteel ten koste van het spel. Dit Ajax heeft nog nul keer dit seizoen kunnen imponeren. De schade valt vooralsnog mee, maar dit kan niet lang goed blijven gaan.Fregge schreef:Bah. Wat is het slecht. Ik heb me meer vermaakt met het lezen van de reacties hier over de wedstrijd dan met de wedstrijd zelf.
- Ajaciedjuh
Pffffffff
"Never argue with stupid people, they will drag you down to their level and then beat you with experience."
Wat is dit Ajax slecht en conclusie Theo Janssen is een MISKOOP 

Jezus, wat een kans. En wat kon die speler weer lekker doorlopen aan de kant van VDW. 

En we stonden erbij en keken ernaar. Again.Laudrup schreef:En hier komt Ajax heeeeel goed weg
Ik denk dat Janssen a la Litmanen door de 'grote' mannen bij Ajax wordt uitgelachen. Hij dacht aan het eind van de eerste helft toch echt dat hij die vrije trap ging nemen.
I think I lost my fucking headache
Die heeft geen ondergrens. Echt onvoorstelbaar. De sterkhouders geven al weken niet thuis. Overschat zijn ze en worden ze.joey schreef:Jezus, wat een kans. En wat kon die speler weer lekker doorlopen aan de kant van VDW.
Overgens, maar dat heb ik al eerder gemeld, lijkt het er op dat AJAX een niet al te beste conditie heeft ...
Laatst gewijzigd door 999 op zo okt 02, 2011 2:19 pm, 1 keer totaal gewijzigd.
Blij met de punten ...