Ga je mond spoelenwimpey schreef:Ajaciedjuh schreef: Zolang we winnen, geen probleem.![]()
De manier waarop is wél van belang. Als dat niet van belang zou zijn, moet je fan van de club van D_skilled worden.

Moderator: mods
Ga je mond spoelenwimpey schreef:Ajaciedjuh schreef: Zolang we winnen, geen probleem.![]()
De manier waarop is wél van belang. Als dat niet van belang zou zijn, moet je fan van de club van D_skilled worden.
Ajax Rules schreef:Kom op zeg....Mr. Ajax schreef:Wat een pussy die Boerrigter, gaat er steeds half in! Van het veld af! Dan heb ik echt liever het gedraaf en gebikkel van Ebecilio!
Topper. Heerlijke aktie van Eriksen aan de zijlijn trouwens.Ajaciedjuh schreef:Pasveer
Daar heb je 'm.Ajaciedjuh schreef:1-3 zou wel lekker zijn
Ik vind dat Ajax, op een fase in de 1e helft na, sowieso een goede wedstrijd speelt. Het is altijd lastig op dat plastic, maar Ajax gaat er m.i. goed mee om.D_skilled schreef:Wat een rasvoetballer die Eriksen. Genieten.
Wij toch ook? (volgens welingelichte bronnen).wimpey schreef:Die Everton was slecht. Has psv écht interesse in die gozer? Kan het me amper voorstellen.