Ajax - Real Madrid 23-11-2010
Moderator: mods
Re: Ajax - Real Madrid 23-11-2010
De Jong moet echt stoppen met voetballen. Wat is die wanstaltig slecht, zeg. Met afstand. 

Ik zou El Ham eruit halen. Niet omdat ie op alle fronten faalt, maar omdat VVV-uit belangrijker is.
Je krijgt gewoon medelijden met Ajax. Het niveauverschil is gewoon veel en veel te groot.
-
- AT Toto winner 15/16
Idd, net als AJAX met het grootste gemak van Excelsior en Ado wint.. oh wacht ff daar liepen we ook tegen te klootviolen.Rijkaard schreef: Daar kunnen we het vandaag niet op steken. We kunnen wel gaan zeiken op spelers afzonderlijk of Jol, maar eerlijk is eerlijk als Real gewoon haar niveau haalt hebben we geen schijn van kans. Verder niet dramatisch over doen Real wint in Spanje ook vaak zat met het grootste gemak...
RM gaat gelukkig niet voluit. Akelig goede ploeg trouwens, alles snel, hard en zuiver. Geen kruid tegen gewassen.D_skilled schreef:Je krijgt gewoon medelijden met Ajax. Het niveauverschil is gewoon veel en veel te groot.
Die winnen de CL dit seizoen.
Ik maak me wel echt zorgen om Ajax. Zó kan het niet verder gaan. Op het middenveld en voorin klopt er geen reet van.
En het ergerlijke nog wel, Ajax heeft geen kans bijeen gevoetbald.
Ik leg gewoon m'n aandacht neer op m'n huiswerk. En dat zegt heel wat.
Om het nog erger te maken: een penalty. Vierde op komst.
-
- AT Toto winner 15/16
Lekker hoor Urby..
Danny Blind wordt toegezongen nu.

Danny Blind wordt toegezongen nu.
Een afstraffing. Real laat geen spaan heel.
VDW speelt trouwens ook een draak van een 2e helft. Technisch, tactisch, fysiek, mentaal, snelheid van denken en handelen, professionalisme, na ja, vul maar in...
RM mag nu ophouden, 0-8 staat zo naar.
RM mag nu ophouden, 0-8 staat zo naar.
Onze redder.brigade zuid schreef: Danny Blind wordt toegezongen nu.

Lekker publiek hebben we toch.
Echt he, zing dan liever Johan Cruijff toe.wimpey schreef:
Onze redder.![]()
Lekker publiek hebben we toch.

Gaan ze nog aanvallen ook.
Stuk of vijf man voor de bal. Ik zou het gewoon dichtgooien.

Bijv. JC gaat op 14 (!) December de macht grijpen. De aartsrivaal van zijn Barcelona vernedert zijn Ajax wederom. Hij zal nu alle krachten mobiliseren. En dit keer doet ie het wél, lijkt me.D_skilled schreef: Echt he, zing dan liever Johan Cruijff toe.
Xabi Alonso wilde rood hebben. 

Zal wel. Dit kan het bestuur niet meer tegenhouden. Het wordt hun na deze alleen nog maar warmer onder de voeten. Ajax is echt mijlenver verwijderd van de absolute wereldtop, terwijl Real niet eens op z'n top speelt. Maar goed, dat is iedere NL club.
-
- AT Toto winner 15/16
Wat een afgang dit.. Real madrid spelers die expres een rode kaart tegen AJAX scoren en vak 410 gaat er compleet van uit zn dak.. de dwazen.

Twente en PSV gaan er ook met een nulletje of 3 - 4 af tegen deze voetbalmachine.D_skilled schreef:Zal wel. Dit kan het bestuur niet meer tegenhouden. Het wordt hun na deze alleen nog maar warmer onder de voeten. Ajax is echt mijlenver verwijderd van de absolute wereldtop, terwijl Real niet eens op z'n top speelt. Maar goed, dat is iedere NL club.
Alleen zit het probleem bij ons diep(er). Geen idee hoe Jol dit nog kan draaien. JC mag het antwoord geven. Ik heb er persoonlijk weinig fiducie in, maar goed...
Die Ramos, weer een bewussie.

Als scheids moet je je daar niet voor lenen. trek dan maar direct rood
I think I lost my fucking headache
Overigens is EH geblesseerd. Suk in de spits zondag!
I think I lost my fucking headache
Het gelijk van Martin Jol wat mij betreft. Met deze selectie komen we heel veel tekort om het een ploeg als Madrid ook maar moeilijk te maken. Het bestuur zal echt geld moeten vinden voor aankopen. Of anders accepteren waar we staan en hopen op een goede jeugd lichting over een jaar of wat.
De scheids moet gewoon de regels toepassen. En dat deed hij.
Van Real Madrid verliezen is geen schande. Wel viel het bizar slechte spel van Suarez op. Die heeft echt geen bal goed geraakt. Alle vrije trappen in de muur, steeds proberen drie man van Real uit te spelen etc. Zo kansloos. Je ziet ook dat die gozer zichzelf uit zijn spel haalt.
Van Real Madrid verliezen is geen schande. Wel viel het bizar slechte spel van Suarez op. Die heeft echt geen bal goed geraakt. Alle vrije trappen in de muur, steeds proberen drie man van Real uit te spelen etc. Zo kansloos. Je ziet ook dat die gozer zichzelf uit zijn spel haalt.
Laatst gewijzigd door Wouter op di nov 23, 2010 10:52 pm, 1 keer totaal gewijzigd.