Verstandig besluit.martijn401 schreef:Nou ik ga ff wat anders doen. wat een treurig zooitje vanmiddag.
Excelsior - Ajax 24-10-2010
Moderator: mods
Re: Excelsior - Ajax 24-10-2010
There is only one difference between a madman and me. I am not mad.
Salvador Dali
Salvador Dali
Zit je ook zo te genieten van de individuele fouten Hr. Zuidema.
Vertel deze ouwe hap maar eens wat je daar als trainer aan kan doen ..
Blij met de punten ...
Excelsior - Ajax 24-10-2010
Goed, dat is de volgende titel die we waarschijnlijk kunnen afschrijven.
Betere trainingen geven?
Wie kan Ajax nog redden? Weer geen kampioen. Ik ga huilen.
15 mei 2011.
Hier kun en kan je niet tegen optrainen ..
Laatst gewijzigd door 999 op zo okt 24, 2010 12:21 pm, 1 keer totaal gewijzigd.
Blij met de punten ...
- mattie
- AT WC 2010 winner, AT Toto winner 11/12, 14/15, 18/19
Tja Tja het is weer gebruikelijk..Okt/Nov zijn weer de maanden en dan is het winderig/koud en kost het Ajax de 3e ster.
Urby Kut Wiel Kut trouwens het hele elftal wat er vandaag staat is Kut.
Urby Kut Wiel Kut trouwens het hele elftal wat er vandaag staat is Kut.
Weer op zoek naar een Interim coach..
Op positiespel trainen. Trainen, trainen, trainen. Stapje naar links, stapje naar rechts. Taken uitvoeren, spel zonder bal, de posities bezet houden. Kortom, doen alsof je Ajax bent.goodfella schreef:Betere trainingen geven?
Dit is toch alleen maar gokken op de ingevingen van Luis?

Het stinkt aan alle kanten!
-
- Site Admin & Toto winner WC 2010
Godverdomme, weet je wat? We houden er gewoon mee op.
Don't worry 'bout a thing...cause every little thing gonna be alright!
Instelling van nul. El Ham bijv. met z'n loopacties. Met bal.Laudrup schreef:Wie kan Ajax nog redden? Weer geen kampioen. Ik ga huilen.

Excelsior een stuk feller, die jongens doen het prima. Wegereef doet de rest. Ajax moet zich schamen.
Dan moet Jol zyn ontslag indienen.999 schreef:Hier kun en kan je niet tegen optrainen ..
-
- AT Toto winner 15/16
Als AJAX nou in de tweede helft eens normaal ging voetballen kun je deze pot nog gewoon winnen hoor.
Die Clasie is overigens best een aardige speler.
Nog steeds eens met Boem.
En met niemand anders!
En met niemand anders!
- Ajaciedjuh
Idd een instelling van niks. We dachten het klusje wel even te klaren. En als je dan ook nog een zielige niksnut van een schijts hebt, tjah.wimpey schreef:Instelling van nul. El Ham bijv. met z'n loopacties. Met bal.Laudrup schreef:Wie kan Ajax nog redden? Weer geen kampioen. Ik ga huilen.![]()
Excelsior een stuk feller, die jongens doen het prima. Wegereef doet de rest. Ajax moet zich schamen.
"Never argue with stupid people, they will drag you down to their level and then beat you with experience."
Met tien tegen elf kan je nauwelijks winnen als je tegenstander het goed uitspeeltbrigade zuid schreef:Als AJAX nou in de tweede helft eens normaal ging voetballen kun je deze pot nog gewoon winnen hoor.
I think I lost my fucking headache
Sorry hoor, maar Ajax wordt hier gewoon keihard genaaid. Zeker 1 penalty en die rode kaart zullen we het maar helemaal niet over hebben. Dat Ajax mentaal zwak is, blijft wel een probleem. Na die rode kaart stond het nog 0-0. Dan moet je anders gaan spelen, maar nee hoor.
Lijkt me ook. Een kwartiertje het ren-je-rot-voetbal van Jol en Ajax schopt er zo drie in. We moeten Excelsior niet groter maken dan het is.brigade zuid schreef:Als AJAX nou in de tweede helft eens normaal ging voetballen kun je deze pot nog gewoon winnen hoor.
Vraag is of de heren er vandaag fut voor hebben.
Het stinkt aan alle kanten!
Geen beginnen aan, Voetske. Het was tot de rode kaart al slordig van Ajax' kant. Daar kan je Jol nog wel op aanspreken, vind ik. Maar wat er daarna allemaal gebeurt, pffff....999 schreef:Zit je ook zo te genieten van de individuele fouten Hr. Zuidema.

We zitten weer in zo'n wedstrijdfase na tegenslag, die ik eerder genoemd heb. Het loopt weer aan alle kanten flink uit de hand. Ditmaal door toedoen van die idiote Wegereef. Maar nu is de schade dus wel fors. 10 man en 2-0 achter, Ajax zal van heel ver moeten komen om dat nog recht te breien. Waardeloos dit.

Laatst gewijzigd door Zuidema op zo okt 24, 2010 12:31 pm, 1 keer totaal gewijzigd.
- peter
- Site Admin & Toto winner WC 2006, EC 2008
Exact. Die kerel mag nooit meer fluiten, want dit kan echt niet.Scherrer schreef:Wat een klootzak, die Wegereef. Dit kán echt niet.
Poeh, ik zit met de pest in m'n lichaam, zeg. Mijn hemel, misschien moet ik maar even een stukje gaan fietsen ofzo.
- Ajaciedjuh
Ongelooflijk als je die punten op een rijtje ziet. Als de knvb een beetje ballen heeft nu, trekken ze de schijts nu nog terug ui de wedstrijd.
"Never argue with stupid people, they will drag you down to their level and then beat you with experience."
- Ajaciedjuh
En dan durft Everse in eerste instantie nog te zeggen dat hij ook dacht dat het rood was.
2 pingels onthouden, onterechte rode kaart en minimaal 2 - 3 gele kaarten aan Excelsior onthouden. En natuurlijk niet vergeten: dramatisch voetbal van Ajax.

2 pingels onthouden, onterechte rode kaart en minimaal 2 - 3 gele kaarten aan Excelsior onthouden. En natuurlijk niet vergeten: dramatisch voetbal van Ajax.
Ajaciedjuh schreef:Ongelooflijk als je die punten op een rijtje ziet. Als de knvb een beetje ballen heeft nu, trekken ze de schijts nu nog terug ui de wedstrijd.

Die 10 bakten er trouwens nog minder van dan toen ze nog met 11 waren. Bij alle terechte woede op Wegereef, Ajax doet zichzelf dit aan. 1 standaardsituatie en een ketting van blunders bij de 2-0. Daar zijn geen excuses voor.
Als ze zo door blijven gaan zal dat ook wel gebeuren in de winterstop .. en dan lost alles op .. dan worden de spelers die vandaag als een paar zoutzakken staan te voetbal, egoistiche solo akties maken en als internationaal dik in de fout gaan opeens betere voetballer.Of dacht jij nu echt GF dat een trainer een elftal met deze instelling en deze fouten het veld instuurd ..goodfella schreef:Dan moet Jol zyn ontslag indienen.999 schreef:Hier kun en kan je niet tegen optrainen ..
Notobane enkele wedstrijden heeft Jol nog gewezen op het feit dat als je zulk een situatie verzeild raakt als Urby je de bal over de zijlijn moet JASSEN ..
Blij met de punten ...