Dit heb ik dus ook. Tegen Kiev heb ik overdag vrijwel nergens anders aan gedacht. Nu is het leuk voor Ajax om wat ervaring op te doen. Echterrrr: als we vlak voor tijd gelijk of voor staan en krijgen dan een goal tegen... Dan gaat Weekend Cees ineens weer wel uit zijn dak en bestaat de mogelijkheid dat er meubilair sneuvelt.Scherrer schreef:Echt? Dat heb ik nou helemaal niet. De dag van Kiev-thuis was ik wel enorm gespannen, maar nu totaal niet. Het enige dat ik hoop is dat Real er niet meer dan drie scoort vanavond. Zou anders wel wat sneu worden. Zondag is véél belangrijker. In de CL zijn alleen de wedstrijden tegen Auxerre van belang, daar moeten we de Europa League veiligstellen. De andere vier wedstrijden zijn leuk om ervaring op te doen voor de jonge spelers.SylvievdVaart schreef:Ik ben wel zenuwachtig. Ergens in mijn achterhoofd kan ik heel realistisch de wedstrijd benaderen, maar bij mij regeren de emoties toch echt vandaag.
Real Madrid - Ajax 15-09-2010
Moderator: mods
- Wie kent Cees de Wolf nog
- AT Toto winner 09/10
Re: Real Madrid - Ajax 15-09-2010
“Freedom! Football is freedom.” Bob Marley
- SylvievdVaart

so you're a tough guy, like it really rough guy, just can't get enough guy, chest always so puffed guy
RRRRRRRRRROOOOOOOOOOAAAAAAARRRRRRRRRRR
-
- Site Admin & Toto winner WC 2010
Hier ook. Ik ben al gewoon ontzettend blij dat we op dit podium staan, als we straks weer dat kerkkoor horen die heel hoog zingen 'THE CHAMPPPPPIONNSSSSS', pas dán komen er misschien wat gevoelens van spanning.Wie kent Cees de Wolf nog schreef: Dit heb ik dus ook. Tegen Kiev heb ik overdag vrijwel nergens anders aan gedacht. Nu is het leuk voor Ajax om wat ervaring op te doen. Echterrrr: als we vlak voor tijd gelijk of voor staan en krijgen dan een goal tegen... Dan gaat Weekend Cees ineens weer wel uit zijn dak en bestaat de mogelijkheid dat er meubilair sneuvelt.
Dames en heren, welkom in het Estadio Bernabeu. Het is woensdagavond, en dat betekent Champions League. Ajax, het jonge Ajax van Martin Jol, neemt het in Madrid op tegen de Koninkijke....Réallllllll....Gesteund door 1500 meegereisde Ajax-supporters wordt dit voor de Amsterdammers de eerste wedstrijd op dit podium sinds februari 2006. Dat jonge team, met zeven spelers uit de eigen jeugdopleiding, tegen de grootste en meest succesvolle club ooit.
Ik denk dat ik op zo'n moment al met een rood aangelopen hoofd met het kippenvel op m'n bilnaad sta te kirren van 'dat zijn wijjjjj, dat zijn wijjjjjjjjjjjjjj'!!!
En die wedstrijd, tsja. Pas als we rond de 70e minuut zicht hebben op iets wat op een Resultaat lijkt gaat bij mij de spanning toenemen.
Don't worry 'bout a thing...cause every little thing gonna be alright!
die wedstrijd kan ik me nog zooooo goed herinneren......
Alright, stop this nonsense. It is getting way too silly!
- AT Toto winner 09/10
Jij gaat met het vliegtuig?Jeroennaarbeneden schreef:RRRRRRRRRROOOOOOOOOOAAAAAAARRRRRRRRRRR

- AT Toto winner 09/10
Eigenlijk is het kat in 't bakkie vanavond. We hebben als 43 jaar niet meer verloren in Bernabeu!
Tja, we hebben ook nog nooit verloren van Shaktar Donekst of New York Red Bulls. 

Je kunt alles wat je wilt, als je maar oefent
- mattie
- AT WC 2010 winner, AT Toto winner 11/12, 14/15, 18/19
Had Ajax vanavond ook met een thuisduel begonnen, tja tja dan kan je inderdaad proberen je eigen spel te spelen, ala die rooie....Echter Ajax speelt uit en dat is werkelijk een 100% verschil.goodfella schreef:Continu goede resultaten? Madrid wint gewoon haar thuiswedstrijden in de competitie. Dus verwacht er maar niet al teveel van.Giacomo Puccini schreef:Wat mij betreft geeft FC Twente het goede voorbeeld: je eigen spel spelen, zeker geen verdedigende accenten leggen. Real Madrid is niet in grootse vorm, en modale teams in Spanje halen continu goede resultaten in het Bernabeu. Gewoon alles of niets spelen, erop en erover
Ik verwacht er ook niet veel van. Uitspelend en met 2 geschorste spelers.
Weer op zoek naar een Interim coach..
Gaan we het met twee geschorste spelers uitspelen? Dat lijkt me niet verstandig!
I think I lost my fucking headache
Real dus zonder Ramos. Scheelt weer een beetje.
Sergio Ramos verlaat spelershotel en mist treffen met Ajax
Ajax hoeft woensdagavond geen rekening te houden met Sergio Ramos. De verdediger van Real Madrid kreeg dinsdag op de training last van een pijnlijke kuitspier en een dag later is die pijn alleen maar verergerd. Ramos heeft het spelershotel inmiddels verlaten en zal woensdag niet spelen, zo weten diverse Spaanse kranten.
In plaats van de wedstrijd tegen Ajax wacht Ramos een aantal medische tests, waaruit de ernst van de kwetsuur bekend moet worden. De plek van de vleugelverdediger in het elftal wordt overgenomen door Alvaro Arbeloa, die vermoedelijk een laatste linie zal vormen met Pepe, Ricardo Carvalho en Marcelo.
Mourinho nam dinsdag 21 spelers in zijn wedstrijdselectie op en moest dus nog twee spelers schrappen; noodgedwongen is Ramos de eerste afvaller. De kans is groot dat Mamadou Diarra de tweede afvaller zal zijn: de voormalig middenvelder van Vitesse komt niet in de toekomstplannen van Mourinho voor.
Voetbalzone
Ha Luuk, hoeveel wordt het vanavond?
"Well, maybe Bob Dylan was wrong. Maybe you do have to be a weatherman to know which way the wind blows."
-
Pepe.. dat is ook zo'n dramatische verdediger.. Daar had Luis gehakt vam gemaakt.
Whitey on the moon.
- mattie
- AT WC 2010 winner, AT Toto winner 11/12, 14/15, 18/19
LucaS schreef:Gaan we het met twee geschorste spelers uitspelen? Dat lijkt me niet verstandig!

Weer op zoek naar een Interim coach..
Het wordt 1-2, Jesse.Jesse schreef:Ha Luuk, hoeveel wordt het vanavond?
I think I lost my fucking headache
- SylvievdVaart

so you're a tough guy, like it really rough guy, just can't get enough guy, chest always so puffed guy
Ok, grote Europese wedstrijden; hier ligt mijn specialiteit.
3-1, helaas.
3-1, helaas.

Zolang het niet meer dan twee doelpunten verschil wordt en er geen schorsingen en/of blessures komen vind ik het te doen. Alles wat beter is, is mooi meegenomen.
LucaS schreef:Het wordt 1-2, Jesse.Jesse schreef:Ha Luuk, hoeveel wordt het vanavond?

"Well, maybe Bob Dylan was wrong. Maybe you do have to be a weatherman to know which way the wind blows."
Meer statistiek: 
Niks aan de hand dus. Twee vingers in de neus: 1-3Fraaie Europese cijfers Jol
Van onze Telesportredactie
AMSTERDAM - Tegen Real Madrid moet Ajax-trainer Martin Jol proberen zijn indrukwekkende record in Europa ook op het hoogste voetbalpodium in stand te houden.
Van de 21 Europese uitwedstrijden die hij bij Roda JC, Tottenham Hotspur, HSV en Ajax aan het roer stond, werden er 15 gewonnen, vier gelijkgespeeld en maar twee verloren. Waarbij ook nog eens moet worden aangetekend dat de nederlaag met HSV bij Manchester City voldoende was om de volgende ronde te bereiken

Ik acht de kans vrij klein, maar ik hoop nog steeds dat Martin Jol met een verrassende opstelling aan komt zetten. Sulejmani graag op links, Urby ajb niet opstellen of op het middenveld inplaats van Eriksen.
En dan Marvin Zeegelaar of Florian Jozefszoon op rechts. Gewoon even een lekker jonge, snelle speler erin gooien die ze bij Madrid niet kennen. Gewoon des Ajax 4-3-3 spelen met Mounir in de spits. Ga je dan op je bek so be it, maar een stunt als dit biedt in mijn ogen de beste kans op een goed verrassend resultaat.
En dan Marvin Zeegelaar of Florian Jozefszoon op rechts. Gewoon even een lekker jonge, snelle speler erin gooien die ze bij Madrid niet kennen. Gewoon des Ajax 4-3-3 spelen met Mounir in de spits. Ga je dan op je bek so be it, maar een stunt als dit biedt in mijn ogen de beste kans op een goed verrassend resultaat.
zo,
op naar huis, kiddos op tijd in bed schoppen,
biertje, nootje,
DIE MOOISTE, DIE BESSTE, THE CHAMPIOONNNNSSSSS !!
en dan 90 minuten schelden
KOOOOOOOMM OOOOPPP AJAXXXXXXXXX

op naar huis, kiddos op tijd in bed schoppen,
biertje, nootje,
DIE MOOISTE, DIE BESSTE, THE CHAMPIOONNNNSSSSS !!
en dan 90 minuten schelden
KOOOOOOOMM OOOOPPP AJAXXXXXXXXX

NOOIT meer Seedorf a.u.b.
Denk je dat werkelijk, Cruijff?
Jol zal wel aan komen zetten met een versterkt middenveld.
Jol zal wel aan komen zetten met een versterkt middenveld.